Sedlo na fotce vypadá brutálně do kopce, ale v reálu není ;-)
Ideální spojení ;-)
Místo by mělo být na 32mm pláště, podle mě se tam vlezou snad ještě větší
Nějaké místo tam ještě zbylo
I zde je ještě místečko na širší pláště
Watty...
Ještě z druhé strany
Tyhle kotouče jsem prostě musel mít, když na Anthemu nemohu (je tam 6 díra)
Aero jak řidítka, tak držák Garminu
Ideální umístění senzoru rychlosti/kadence
Ano,drátů je tam hodně, ale na to kašlu. Jen je ještě trošku zkrátím...
Ty ráfky prostě žeru, škoda, že tam není rachet vzadu, ale to bych už za ty prachy chtěl asi moc :D
Dlouho pro mě silnice neexistovala, jsem přece biker a ne žiletka. Pár let zpět jsem ale koupil na zimní ježdění jetého Focuse a musím říct, že mě silnice docela chytla. No a tak jsem po novém Giantu Anthem začínal trochu koukat po nové silničce. Kámoš chtěl/nechtěl prodat svou Giant Defy, tak jsem ji zkusil – pohodlné kolečko, ale na mě zatím asi trošku „línější“. No a pak jsem narazil na TCR model 21, tzn. poslední verze TCR. Četl jsem o něm dost dobrých recenzí a už jsem chtěl objednat snad poslední ks v ČR model 21, ale pak jsem narazil na inzerát v podstatě zajetého kola – láska na první pohled! No a po první svezení ten rohlík na tváři byl neskutečný – sedlo to krásně, pohodlné, ale agilní, mrštné, přitom stabilní. No a po 2 měsících s ním jsem zkusil projet starého Focuse a ten rozdíl byl neskutečný. Taky kotouče jsem úplně někde jinde, ráfkové brzdy už asi nikdy více. No a nyní jsem nahodil nové topové Contíky, tak by to mělo jet ještě lépe… Prostě maximální spokojenost, nyní mívám často dilema, zda-li na silničku, nebo do terénu ;-). Ještě teda trochu zkrátit bovdeny vepředu a bude hotovo…
(vloženo 2.4.22)
Značka | Giant |
Model | TCR Advanced Pro 1+ |
Modelový rok | 2021 |
Velikost | M |
Hmotnost | 7,9 |
Rám | Advanced-Grade Composite |
Vidlice | Advanced-Grade Composite, OverDrive, full composite |
Kliky | Shimano Ultegra |
Středové složení | Shimano Pressfit |
Přesmykač | Shimano Ultegra 2s |
Měnič | Shimano Ultegra 11s |
Řazení | Shimano Ultegra 2x11, hydraulic disc |
Převodník | Shimano Ultegra 34/50 |
Kazeta | Shimano 105, 11-30 |
Řetěz | Shimano Ultegra |
Náboj přední | Giant SLR-2 42 Carbon Disc WheelSystem, 12 mm osa |
Náboj zadní | Giant SLR-2 42 Carbon Disc WheelSystem, 12 mm osa, západkový systém |
Brzda přední | Shimano Ultegra hydraulic |
Brzda zadní | Shimano Ultegra hydraulic |
Brzdové páky | Shimano Ultegra hydraulic |
Ráfek přední | Giant SLR-2 42 Carbon Disc, 19,4 mm vnitřní šíře, hookless |
Ráfek zadní | Giant SLR-2 42 Carbon Disc, 19,4 mm vnitřní šíře, hookless |
Dráty | Sapim Sprint, 24 drátů |
Pedály | Garmin Vector 3 oboustranný |
Řídítka | Giant Contact SLR AERO, 42 cm šíře, Fizik páska |
Představec | Giant Contact SL 10 cm |
Sedlovka | Giant SLR TCR, composite |
Sedlo | Specialized Power Arc, Ti ližiny |
Pláště | Continental 5000TR s, tubeless, 30 mm šířka |
Máš to moc hezký, takže plnej.. :)
Barva teda trochu nuda a osazení.. no, však víš jak to mám se Shimanem :) ale raketa to teda je o tom žádná.. snad budu moct příště okouknout naživo a nebude v servisu :))
Lukster: tvoje pocity z Defy/TCR přesně sedí na mé TCX/TCR. Na dlouhý švihy je lepší líné, ale pohodlné kolo. Na ty kratší je radost švihat na raketě.
jirkaRS: Můj subjektivní názor na Defy – nevím proč, ale prostě mně přišla línější – sice super pohodlná, ale prostě taková pomalá – jednak kratší reach (až moc krátký na mě řekl bych) a zadní stavba naopak delší o 1,5 cm oproti TCR – jsem se musel podívat do geometrie a sedí to s tím, co jsem cítil – delší stavba = línější odezva.
Úžasný kolo, když miluješ Giant, není co řešit ;) 5*
Milan, je pravda, že se stále trošku hledám v nastavení, toto zatím ok,ale zatím jsem nejel úplně vysoké watty a dlouhé trasy, tak je možné, že ještě s tím budu hýbat (nejen sklonem). Aktuálně při špičce více dolů mně sjíždí zadek dopředu…
Tento typ sedel se ale nerovnají tímto způsobem, trochu jinak, cca rovinu musí držet až špička sedla…
Zrovna s Power Arcem mám své dobré zkušenosti, mám tři různé modely od S-Works níže… Už jsem to sem psal někam ke krátkým sedlům…
Milan: když se spojí konec a špička sedla, tak je to plus minus rovinka
Macebo: každý podle své chuti. Terén si chci užít na max včetně skoků atd., zde celopero vládne, zejména 29 jsou neskutečně rychlá a kdyz je to aktivní odpruzeni,tak to nechává pěkně odpočinout. Ale terény typu KPZ, proč ne ;). Lak – odstín gunmetal určitě není kvůli ceně, me ladění do tmava je úmyslné, barevného mám bike ;)
Tak sedlo je poměrně znatelně se špičkou nahoru, ne, že ne… Zajímavé nastavení…
Dilema jestli terén nebo silnici už nemívám s pořízením solidního gravela. Jinak kolo vybavený fajne, tvarování rámu a geometrii má Giant od pohledu zmáknutou do pohodlna a tohle navíc vypadá na pěknou raketku. Jen rám mohl dostat trocha šmrncu, ta monolitní šedočerná je už krapet nuda. Ale když chce výrobce zaujmout cenou, je pro něj úspora na laku základ. A černej mat je snad nejlevnější.
Díky za krásné hodnocení. Matný lak mám po delší době, vypadá luxusně, na slunci hází trochu třpytu ;). Ale to kolo má dokonale tvary, že třeba i ta modrá metaliza by byla fajn, ale u té šedé (ten gunmetal) mám větší svobodu v kombinaci barev oblečení;)
To VT: jsem zvědav na fotky! Hookless zatím super, akorát je člověk omezen výběrem plášťů. Ale mám je na MTB a nikdy žádný problém nebyl… Naopak jsou dost tuhé při nárazu/procvaknuti…
Moc krásné kolo.
Super kolo, s diskama mam stejne zkusenosti.
Sediva 2021 je pekna, pro mne libivejsi nez sedive/cerne leskle verze 22.
TCR mi ma prijit zitra, uz se tesim … akorat jsem se zalekl hookless rafku, tak beru jen ty zakladni tezitka :-)
Lachtis: nene, MTB je a bude vždy jednička, akorát silnicka je nyní více než jen zimak. Riziko aut tu bude vždy, to by ale člověk nemohl vylézt ven;). Díky za hodnocení
Fazzy no hlavni je, aby to nebyl jen ten pruhlednej lak, kde je pak videt ten karbon. Ted jsem se dival na nejake video GCN a tam hovoril nejakej odbornik pres karbon, ze ta degradace karbonoveho ramu UV zarenim od slunce, kdyz to nema nejakej nepruhlednej lak je docela znacna..
Fazzy: „Ale zase je to lehčí, což je zřejmě taky důvod, proč Aethos není možný koupit v lesku :)“
Aha. Že jsem si teda nevšim'…
https://assets.specialized.com/…RN-CHRM_HERO
https://assets.specialized.com/…GLD-GLD_HERO
https://assets.specialized.com/…CLY-PRL_HERO
Pozor, uvedu subjektivní názor :) Matná, podobně jako třeba chameleon je naprosto dokonalá jako doplněk k lesklýmu celku. Jako zcela dominantní resp. jediná barva už to ale ztrácí eleganci a speciálně chameleon sklouzává až ke kýči. Matný laky navíc zpravidla nemají takovou odolnost jako lesk a špatně se z nich dostává hmyz nebo mastný nečistoty. Proto kolo v matu nechci. Ale zase je to lehčí, což je zřejmě taky důvod, proč Aethos není možný koupit v lesku :) Omlouvám se za offtopic, tohle kolo bude určitě mimořádně dobrý.
Fazzy za me matna top. :)
TCR jsou skvělá kola a navíc, v tomto decentním designu, je i parádní. Za kolo i surikatu plnej:)
Chápu nadšení a mám to se silnicí stejně, ale mne to na temnou stranu asi neodvrátí a zůstanu navždy věrný MTB. Kdyby na silnici nejezdili auta, tak už silnici mám taky, ale jezdit mezi těmi (některými) magory a riskovat život nehodlám :-(. a tak navždy mtb. Jinak silnička fakt krásná, Giant bych měl taky v hledáčku.
Lister: na bazaru je jich několik. Tyhle akorát s wattmetrem jsou tam přesně 3. Pak nějaké s rafkovyma brzdama, ale taky pěkné, jeden I na duře.
Paráda, Giant je jistota :-) jen by mne zajímalo to přímé porovnání s Defynou, jestli je fakt takový rozdíl.
Paráda, kdybych tohle potkal na bazaru, tak pro něj hned běžím. A to nemám rád černá/šedá kola.
Moc pekne, at to svisti!
Jo, tohle bych bral všema 10-ti