Velikost | 20 |
Hmotnost | cca 16kg |
Rám | Svařovaný |
Vidlice | Bareš |
Tlumič | - |
Hlavové složení | - |
Kliky | Truvativ |
Středové složení | FSA 100mm |
Náboj přední | Deore 32 |
Brzda přední | Avid Juicy |
Ráfek přední | 9:ZERO:7 FlatTop 100 |
Dráty | DT Swiss |
Pláště | Surly Big Fat Larry |
A co se jízdy týče – prostě super. Těžko si pro cyklistu představit lepší sportovní vyžití na zimu. Pokud je pevnější podklad (např. včera projeté rolbou nebo vyšlapané od lidí), jedete rychlej, jak běžkaři a dojedete kamkoliv.
K průjezdnosti sněhem: Bez problému projedeš tvrdší sníh, přemrzlej, rozbředlej, prostě s větší hustotou. Cestu prošlapanou od lidí, hřebenovku podél běžkařské trasy, sjezdovku kdykoliv i hned za rolbou, prašan tak do 15cm. V hlubším se zahrabeš
K hadici: Měl jsem na ni stahovací pásku, ale po cestě mi praskla. V těch mrazech plasty moc nedrží
K sedlovce: Ano, opravdu je to teploměr. Tady aerodynamika nebo pár gramů navíc nehraje roli.
Ke krku: vidlici mi dělal Bareš na míru, došla mi při odjezdu, montoval jsem ji až na horách. Teď už je krk seřízlej.
23.3.12 23:43
Kolik toho ty plášťuchy zvládnou? třeba čistě v prašanu,30cm,nedo se to v extrému zahrabe…
23.3.12 13:52
ten sloupek mě děsí, jinak paráda obrovská
Super. Konečně je vidět, že tohle kolo někdo fakt používá na to, pro co je vymyšlený :-) Jen ten krk vidlice je trochu o hubu, ne? :-)