NOVAK #3 2014

Přidat foto

Zrovna hlavní fotka není ostrá:( Ale znovu se mi to fotit nechce, omlouvám se.

Sháněl jsem pro ženu nějakou silničku na bazaru. Ne moc drahou, rozpětí cca 20–30. Ale byla to bída. I na mě vetešníka to byly hrozný krámy. Nakonec jsem objevil tento rám s vidlicí. Dokoupil k tomu nový pohon a brzdy Shimano 105. Teda kromě klik, čtyři litry za ošklivé 105 se mi dávat nechtěly. Na bazaru jsem vzal tyhle FSA a smazal z nich otlučené nápisy. Kola jsem na to dal svoje, bohužel jsem si pak musel kvůli tomu koupit nové:) Prostě je to lowcost stavba, která je podle mého gusta a design jen tak nezestárne…Teda lowcost stavba postavena kolem šperku. Bál jsem se, že žena kvalitu rámu neocení, ale líbí se jí a velikostně perfektně sedí… K rámu mi přímo „z fabriky“ poslali nové polepy v aktuálním designu a požadované barvě.

(vloženo 3.5.22)

Le Corbusier Le Corbusier
Ohodnoť bajk: (5  / 76 hlasujících)
Značka NOVAK
Model #3
Modelový rok 2014
Velikost 53
Hmotnost 9,5 (8,5 s karbon kolama bez pedálů)
Rám CrMo Columbus Zona
Vidlice karbon
Hlavové složení Max1 s externím ložiskem
Kliky FSA Karbon 170
Středové složení octalink
Přesmykač Sh 105
Měnič Sh 105
Řazení Sh 105
Převodník 50/36
Kazeta 11-28
Ráfek přední Vision Team 30
Ráfek zadní Vision Team 30
Řídítka karbon
Představec XLC Raceby
Sedlovka karbon
Pláště Vittoria Rubino 25

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
DaD
DaD

5.5.22 18:33

Krásné kolo! Ocel, vedení venkem, ráfkové brzdy. Prostě klasika v novém hávu. NOVAK rámy budou mít, či už mají, punc exklusivity. Já jsem sice na jiná kola, ale toto bych si nechal líbit..

Reagovat
Alojs01
Alojs01

5.5.22 18:23

Moc pekny…:-)

Reagovat
HKou
HKou

4.5.22 22:25

@Honzis: „Blbý u oceli je, že jakmile se přestane majiteli líbit, tak na bazaru to nikdo nezaplatí“

To bych se nebal, az to pani Le Corbusierovou prestane bavit, tak se hlasim :)

Reagovat
cioran-m

4.5.22 18:13

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Honzis
Honzis

4.5.22 17:12

Blbý u oceli je, že jakmile se přestane majiteli líbit, tak na bazaru to nikdo nezaplatí … Já měl před lety Fořta zonu s 2× vidlici, hlavkem a sedlovkou za 4, pak Spirita z UK s celokarbon vidlí za 600liber a když bych to chtěl prodat tak bych se neodvážil za to chtít víc jak 6000. Svobodák na kolokrámu měl Mastera Saroni edici snad 2roky než zmizel za 55 a upřímně Repete vs Ernesto je asi jasná volba. Steel Is Real – jen ten trh je tady strašně malý, minimálně u silniček. A upřímně, jestli jedu na hliníku za litr nebo columbusu Spirit nějak nedokážu říct, že by ta ocel byla nějak lepší o třídu a to mám doma 2zeleza a za sebou víc jak 140.000km na silnicích z columbusu.

Reagovat
cioran-m

4.5.22 16:51

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
cioran-m

4.5.22 16:49

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Peslezedirou
Peslezedirou

4.5.22 14:22

Krásná silnička, mně se taky líbí s černou vidlicí…

Reagovat
easyrider
easyrider

4.5.22 13:05

Trubky stojí míň. Ostatně je to snadno dohledatelné :) Skoro se mi chce říct, že trubky jsou to nejmenší. Samozřejmě s nadsázkou. Pokud se tím máš živit, nedej bože mít ještě zaměstnance, tak si tu marži musíš fakt nasadit. A další věc je uživit a uživit. Kdybych si měl rámama vydělat to, co beru v korporátu, tak bych musel dát tak 4 rámy měsíčně. Někdo skromnější třeba 3. Jeden rám dělám 6–7 dní. KDyž svařuješ, a jedeš to ve větším, máš ho za hotovej za 2 dny. Nebavím se o lakování. To jen tak pro představu. Prostě za mě je cena REPETE adekvátní a nemyslím si, že bych prodával to samý za poloviční cenu…

Reagovat
Le Corbusier
Le Corbusier

4.5.22 12:51

Všem se to líbí (včetně mě samozřejmě), jenže zaplatit už těch 35 se nechce jen tak někomu. A těch 35 si myslím že není ani moc na uživení, když jen ty trubky stojí 15–20? Kolik zákazníků musí člověk sehnat za měsíc aby se tím dalo živit? No prostě měl jsem při nákupu na bazaru štěstí:)

Reagovat
kamaro
kamaro

4.5.22 12:07

easyrider: Nenazýval bych Repete custom handmade. Výběr ze dvou typů kol v šesti velikostech a 3 barvách není podle mě custom. Nazval bych to tak malosériovou výrobou. S handmade souhlasím, ale custom si představuju trochu jinak.

Jediné co se dá snad nazvat custom může být lakování na přání. Nebo si myslíš, že by mi udělali custom fulla kdybych chtěl?

Reagovat
easyrider
easyrider

4.5.22 11:46

BTW jestli udělám rám ze Zony v komaxitu za 35 a kucí z Repete ti prodaj rám+vidli v mokrym laku za 75? … já nic neživím, oni živí firmu. Nepřijde mi ta jejich cena mimo. Spíš bych řekl, že je to odpovídající. Jak často si kupuješ custom handmade rám?

Reagovat
easyrider
easyrider

4.5.22 11:43

orm: V první řadě by mi nevadilo na tom mít čas a vůbec něco tvořit. :)

Reagovat
R-A-D-I-U-S
R-A-D-I-U-S

4.5.22 11:40

Pěkné, decentní.

Reagovat
midlander

4.5.22 11:38

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Fazzy
Fazzy

4.5.22 11:26

Easyrider: právě proto jak jasně je to vidět, bych okamžitě lakoval :) Bílá daleko lepší. Černý hlávko ničemu nevadí, naopak. Nějakej deštivej víkend bych si na to vyčlenil :)

Reagovat
orm
orm

4.5.22 11:22

@Meridabiker: Myslim, ze by easyriderovi take nevadilo prodavat za ceny festky nebo repete :-).

Reagovat
easyrider
easyrider

4.5.22 11:19

Mně tam ta černá vidlice neuráží. Aspoň je jasně vidět, kde končí custom a začíná Čína. :) Ještě musíme dořešit to logo na hlavě, to staré je tam nepatřičné :) Tak ať manželce slouží!

Reagovat
grafik
grafik

4.5.22 10:40

Meridabiker
Meridabiker

4.5.22 10:35

jak už tady zaznělo, krásný rám který bych daleko raději, než nesmyslné Repete nebo Festku, kde je to vyloženě jen o tom, kolik jsem ochoten vysolit love.....

Jen tak dál Jardo…

Reagovat
Le Corbusier
Le Corbusier

4.5.22 09:19

Díky za pozitivní reakce a připomínky.

  • otočení řidítek – před focením jsem měnil představec, řídítka jsou zbytečně nahoru. Opravím to.
  • bílá vidlice – ano. Současné designové trendy velí mít tam bílou vidlici. Takhle se to dělalo dřív. Musel bych lakovat i to externí hlávko. Možná to udělám přes zímu – teď se bude jezdit. Dokonce jsem bílou vidlici měl, ale byla to perleť a nesedělo to. Viz foto.
  • řídítka jsou tyto, ale pozor – vnitřní vedení nebylo vhodně umístěné – využito jen z 50%. Takže asi nedoporučuji.

https://www.aliexpress.com/…4718359.html?…

Reagovat
Coural
Coural

4.5.22 08:56

To je ale krása. 5*

Reagovat
Tomi.B
Tomi.B

4.5.22 08:47

Krása čisté ladné povedlo se 5*

Reagovat
Pepa72
Pepa72

4.5.22 08:46

Hezká klasika. Jak má být.

Reagovat
kamaro
kamaro

4.5.22 08:42

roud: +100

A už se těším na fulla od Jardy. Doufám tedy, že jsem něco neprovalil předčasně :-)

Reagovat
roud
roud

4.5.22 08:38

Novák je mi milionkrát sympatičtější než kdejaká načinčaná Festka za mě parádní kolo :)

Reagovat
Fazzy
Fazzy

4.5.22 07:38

Nahlas si to říká o bílou vidlici, jinak je to takový sympatický :)

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

4.5.22 07:05

Prostě wow, mně se to líbí hodně, tohle bych klidně s radostí sedlal, ať to paní líce! Nemohu jinak než za pět! ;-)

Reagovat
nooski
nooski

4.5.22 06:48

Krasna silnicka

Reagovat
miťo
miťo

4.5.22 06:40

Krásná stavba i příběh. Otočení řidítek nahoru je asi na přání jezdce. Dávám pět hvězd.

Reagovat
kamaro
kamaro

4.5.22 06:36

Už z náhledu jsem si říkal, že to po delší době vypadá na pěknou silničku. A on je to dokonce Novák! Líbí se mi to proporčně. Paní má štěstí, že se o „ni“ takto staráš :-)

Reagovat
seatik
seatik

3.5.22 22:57

Mně se to líbí velice. Jednoduché, krásné, barevně sladěno výborně a cenově dostupné. Fotky jsou fajn i včetně první. Mohu poprosit co je to za řidítka, případně kde koupeno?

Reagovat

Další galerie z kategorie

paulart23 14
krus 6
Jurgennn 7
JakubTr. 4
JakubTr. 4
Atrey17 12