Zrovna hlavní fotka není ostrá:( Ale znovu se mi to fotit nechce, omlouvám se.
Sháněl jsem pro ženu nějakou silničku na bazaru. Ne moc drahou, rozpětí cca 20–30. Ale byla to bída. I na mě vetešníka to byly hrozný krámy. Nakonec jsem objevil tento rám s vidlicí. Dokoupil k tomu nový pohon a brzdy Shimano 105. Teda kromě klik, čtyři litry za ošklivé 105 se mi dávat nechtěly. Na bazaru jsem vzal tyhle FSA a smazal z nich otlučené nápisy. Kola jsem na to dal svoje, bohužel jsem si pak musel kvůli tomu koupit nové:) Prostě je to lowcost stavba, která je podle mého gusta a design jen tak nezestárne…Teda lowcost stavba postavena kolem šperku. Bál jsem se, že žena kvalitu rámu neocení, ale líbí se jí a velikostně perfektně sedí… K rámu mi přímo „z fabriky“ poslali nové polepy v aktuálním designu a požadované barvě.
(vloženo 3.5.22)
Značka | NOVAK |
Model | #3 |
Modelový rok | 2014 |
Velikost | 53 |
Hmotnost | 9,5 (8,5 s karbon kolama bez pedálů) |
Rám | CrMo Columbus Zona |
Vidlice | karbon |
Hlavové složení | Max1 s externím ložiskem |
Kliky | FSA Karbon 170 |
Středové složení | octalink |
Přesmykač | Sh 105 |
Měnič | Sh 105 |
Řazení | Sh 105 |
Převodník | 50/36 |
Kazeta | 11-28 |
Ráfek přední | Vision Team 30 |
Ráfek zadní | Vision Team 30 |
Řídítka | karbon |
Představec | XLC Raceby |
Sedlovka | karbon |
Pláště | Vittoria Rubino 25 |
Krásné kolo! Ocel, vedení venkem, ráfkové brzdy. Prostě klasika v novém hávu. NOVAK rámy budou mít, či už mají, punc exklusivity. Já jsem sice na jiná kola, ale toto bych si nechal líbit..
@Honzis: „Blbý u oceli je, že jakmile se přestane majiteli líbit, tak na bazaru to nikdo nezaplatí“
To bych se nebal, az to pani Le Corbusierovou prestane bavit, tak se hlasim :)
4.5.22 18:13
Blbý u oceli je, že jakmile se přestane majiteli líbit, tak na bazaru to nikdo nezaplatí … Já měl před lety Fořta zonu s 2× vidlici, hlavkem a sedlovkou za 4, pak Spirita z UK s celokarbon vidlí za 600liber a když bych to chtěl prodat tak bych se neodvážil za to chtít víc jak 6000. Svobodák na kolokrámu měl Mastera Saroni edici snad 2roky než zmizel za 55 a upřímně Repete vs Ernesto je asi jasná volba. Steel Is Real – jen ten trh je tady strašně malý, minimálně u silniček. A upřímně, jestli jedu na hliníku za litr nebo columbusu Spirit nějak nedokážu říct, že by ta ocel byla nějak lepší o třídu a to mám doma 2zeleza a za sebou víc jak 140.000km na silnicích z columbusu.
4.5.22 16:51
4.5.22 16:49
Krásná silnička, mně se taky líbí s černou vidlicí…
Trubky stojí míň. Ostatně je to snadno dohledatelné :) Skoro se mi chce říct, že trubky jsou to nejmenší. Samozřejmě s nadsázkou. Pokud se tím máš živit, nedej bože mít ještě zaměstnance, tak si tu marži musíš fakt nasadit. A další věc je uživit a uživit. Kdybych si měl rámama vydělat to, co beru v korporátu, tak bych musel dát tak 4 rámy měsíčně. Někdo skromnější třeba 3. Jeden rám dělám 6–7 dní. KDyž svařuješ, a jedeš to ve větším, máš ho za hotovej za 2 dny. Nebavím se o lakování. To jen tak pro představu. Prostě za mě je cena REPETE adekvátní a nemyslím si, že bych prodával to samý za poloviční cenu…
Všem se to líbí (včetně mě samozřejmě), jenže zaplatit už těch 35 se nechce jen tak někomu. A těch 35 si myslím že není ani moc na uživení, když jen ty trubky stojí 15–20? Kolik zákazníků musí člověk sehnat za měsíc aby se tím dalo živit? No prostě měl jsem při nákupu na bazaru štěstí:)
easyrider: Nenazýval bych Repete custom handmade. Výběr ze dvou typů kol v šesti velikostech a 3 barvách není podle mě custom. Nazval bych to tak malosériovou výrobou. S handmade souhlasím, ale custom si představuju trochu jinak.
Jediné co se dá snad nazvat custom může být lakování na přání. Nebo si myslíš, že by mi udělali custom fulla kdybych chtěl?
BTW jestli udělám rám ze Zony v komaxitu za 35 a kucí z Repete ti prodaj rám+vidli v mokrym laku za 75? … já nic neživím, oni živí firmu. Nepřijde mi ta jejich cena mimo. Spíš bych řekl, že je to odpovídající. Jak často si kupuješ custom handmade rám?
orm: V první řadě by mi nevadilo na tom mít čas a vůbec něco tvořit. :)
Pěkné, decentní.
4.5.22 11:38
Easyrider: právě proto jak jasně je to vidět, bych okamžitě lakoval :) Bílá daleko lepší. Černý hlávko ničemu nevadí, naopak. Nějakej deštivej víkend bych si na to vyčlenil :)
@Meridabiker: Myslim, ze by easyriderovi take nevadilo prodavat za ceny festky nebo repete :-).
Mně tam ta černá vidlice neuráží. Aspoň je jasně vidět, kde končí custom a začíná Čína. :) Ještě musíme dořešit to logo na hlavě, to staré je tam nepatřičné :) Tak ať manželce slouží!
jak už tady zaznělo, krásný rám který bych daleko raději, než nesmyslné Repete nebo Festku, kde je to vyloženě jen o tom, kolik jsem ochoten vysolit love.....
Jen tak dál Jardo…
Díky za pozitivní reakce a připomínky.
roud: +100
A už se těším na fulla od Jardy. Doufám tedy, že jsem něco neprovalil předčasně :-)
Novák je mi milionkrát sympatičtější než kdejaká načinčaná Festka za mě parádní kolo :)
Prostě wow, mně se to líbí hodně, tohle bych klidně s radostí sedlal, ať to paní líce! Nemohu jinak než za pět! ;-)
Krásná stavba i příběh. Otočení řidítek nahoru je asi na přání jezdce. Dávám pět hvězd.
Už z náhledu jsem si říkal, že to po delší době vypadá na pěknou silničku. A on je to dokonce Novák! Líbí se mi to proporčně. Paní má štěstí, že se o „ni“ takto staráš :-)