Poslední verze, na které jsem pravidleně jezdil, než jsem pořídil nové kolo a Eagle šel na nový rám.
Cirkulárka a sběrač klacíku v detailu :-)
Konečně pořádný ráfek
Chvilku jsme jezdil i 1x11 Shimano + Sunrace 11-46, ale neseděl mi chod řazení a rozsah byl nedostatečný.
2x10 verze s Indiánem. Na tomhle setupu jsme odjezdil nejvíc. Vzhledově asi nejlíbivější verze.
Po letech návrat k Indianovi - spokojenost.
Bez teleskopu už si kolo nedokážu představit -ta venkovní hadice mi vůbec nepřekáží.
Součas55mm - jak jem tam mohl původně vrazit 100mm???
Původní nesmylsná XC podobaa.
Ten zadní Ron vydržel 50km
DT tam z mého pohledu hodně sedělo, bohužel se ale rychle podělalo. Leží ve sklepě - nikdo ho nedokázal opravit
Když ne brzdy, tak aspoň kotouče od Hope
Rozebráno, tam je pryč, díly se valí doma.
Kolo bylo postaveno jako lehké XC, bohužel většina dílů trpěla nebo se nehodila ke stylu ježdění, ke kterému jsme se na téhle potvoře posunul. Proto následovala rozsáhlá přestavba do aktuální mnohem použitelnější podoby. Nejvíc jsem najezdil na 2×10 verzi, v průběhu sezony 2017 jsme kompletní přestavbu dokončil výměnou klik za kratší, eliminací přesmykače a nákupem kol s širším ráfkem. Z původního osazení zbyl rám (tlumič je nový) a brzdy s kotouči – v popisu jsou původní komponenty v závorkách.
Ponechány i původní série fotek.
Historie kola:
- první verze nesmyslný XC setup, hodně věcí šlo rychle dolů, vidlice DT se vysypala, přechodně tam byl Fox 32 Talas.
- druhá verze – už docela poctivé AM s Mattocem a 2×10 pohonem. Takhle mi to docela dlouho sedělo a přechodně jsem neměl potřebu cokoliv měnit.
- na začátku roku 2017 krátké testování 1×11 – eliminace přesmyku se mi líbila, ale neseděla mi zrovna tahle kombinace pohonu – nedostatečný rozsah a k tomu špatný projev řazení, padání řetězu z velkých pastorků při prošlapu dozadu.
- takže jsem se rozhodl pro nákup GX Eagla a konečně i nových (vlastně bazarových) kol s širokými ráfky a tím celý bajk dospěl – v podstatě není na co si stěžovat, není co řešit, je potřeba jen jezdit.
Díky za všechny komentáře.
(vloženo 5.8.14)
Značka | Liteville |
Model | 301 MK10 |
Modelový rok | 2012 |
Velikost | M (17palců) |
Hmotnost | do třinácti, (11,6 kg - původní nejlehčí setup) |
Rám | Liteville 301 Mk10 Works finish, 140mm, surový hliník |
Vidlice | Manitou Mattoc Pro 150mm (Fox Talas RLC, DT EXM 150mm, ) |
Tlumič | Fox Float CTD Kashima (Float RP23 Kashima) |
Hlavové složení | Syntace SuperSpin tapered |
Kliky | Race Face Ride 170mm (XTR FC-M970 175mm) |
Středové složení | XTR FC-M970 |
Přesmykač | Eliminován (XT E-type 2x10, XTR FD-M970E 3x9) |
Měnič | Sram GX Eagle (XT 11spd, XTR RD-M985) |
Řazení | Sram X0 Eagle (XT 1x11, XT 2x10, X9 3x9) |
Převodník | Race Face 32z (Bashguard Syntace+TA Chinook 36+XTR 24, původně XTR 44-32-22) |
Kazeta | Sram Gx Eagle 10-50z (Sunrace 11-46 11spd, XT 11-36 10 spd., XT 11-42 předtím XT 11-32 9 spd.) |
Řetěz | Sram 12 spd |
Náboj přední | Syntace, osa 15mm(Mavic Crossmax ST, osa 15mm) |
Náboj zadní | Syntace, osa 142x12mm (Mavic Crossmax ST, osa 142x12mm) |
Brzda přední | XTR 985 - bez chladičů / Hope Floating Saw 183mm |
Brzda zadní | XTR 985 - bez chladičů / Hope Floating Saw 183mm |
Brzdové páky | XTR Trail 988 |
Ráfek přední | Syntace W35 - vnitřní šířka 29mm (Mavic Crossmax ST) |
Ráfek zadní | Syntace W35 - vnitřní šířka 29mm (Mavic Crossmax ST) |
Pedály | XTR PDM9020 s integrovanou ohrádkou nebo platformy Spank Oozy trail (předtím jsem střídal XTR PD-M980 a platformy Saint) |
Řídítka | Easton Haven 740/15mm, 31.6mm (Syntace Vector Carbon 680mm), gripy Odi Rogue |
Představec | Easton Haven 55mm/0st 31.6mm (Thomson Elite X4, 100mm/0st) |
Sedlovka | RS Reverb 420/125mm (Syntace P6 Carbon, titanové šroubky) |
Sedlo | Specialized Phenom Comp (Specialized Henge Pro 143) |
Pláště | Maxxis DHF+DHRII 2.3 TR EXO (Schwalbe NN/RoRa 2,25 TLR) |
Když jsem viděl červenou ma vidlici, tak jsem si říkal, že se tohle moc nepovedlo. Po prohlídce všech fotek musím říct, že to je moc pěkně sladěný. Neláká tě vyzkoušet tlumič Mcleod?
no ..co na to říct a neopak to co tu je napsáno ? … snad jen : smekám a tiše závidím …
Nevím, jestli už jsem nehodnotil. ALe tohle je super!
(s)Prostě…
cim dyl na to tvy LVecko koukam, tim vic obdivuju, jak se ti to povedlo a zes nasadil latku hodne vysoko, cimz me zaroven i tak trochu se..es:)) Tezko se to bude dorovnavat:(
nádhera, jesenický traily jako žlutá ze Smrku/ zelená z Kraličáku.. na tomhle stroji, to musí být Bikerovo Nebe
Prvně jsem myslel, že máš v rámu pumpičku jak na Esce, ale rám je naprosto dokonalej
Hmmm, mručím spokojeně, šustím prsty ve vousech…žádná sranda, žádná sranda!
Naprosto uchvatne krasne, snad budu mit nekdy stesti to tam u vas zahlidnout na zivo, skoda ze ty kliky jsou uz takovy okoukany
Kubanec: nj, jenze tys tam mel samy Šmolky, kdezto na tomhle nevidim nic ultralightovyho co by nevydrzelo… STcka vydrzej docela hodne – na to ze jsou to v podstate XC/AM kola…
No, nasadils latku hodne vysoko:) To budu mit tezky:( Jinak jak jsem uz psal ve vlakne, paradni stroj… Povedl se…
ještě teleskopa a pořádně to prohnat terénem:-) přes nesouhlas s pár díly se mi celek vyloženě líbí…
DT vidle sa na Liteville vobec nehodia imho. Ta hruba spodna ramova trubka vs krehko vyzerajuca DTcka.
Parádička
Naco to sem davas? Clovek je len potom nasrati sam na seba ze na taky nema :D :D
jednodocho nadhera
Určitě je to výborný kolo a hlavně ať slouží a dělá radost. Já jsem čekal, že to bude designově větší pecka, ale proti gustu......
no nejhezci LV co jsem videl…ciste a krasne
Krasa! Dokonce i ta bila vidla tam sedla. Za mne zatim nejpeknejsi LV tady
29.3.12 12:42
Takhle krásný, na tom bych se bál aj jezdit, protože zničení by hodně bolelo…
Nemít Ibise, měl bych tuhle potvoru. Trochusi ale rejpnu :) Když jsem stavěl Mojo SL jako XC kolo tak mi každej psal, že je to nesmysl :))) Tobě to napíšu aspoň já :)))
Paráda velká. Dal bych ještě teleskop. Tohle zvládne o chlup víc než XC :)
Krása je v jednoduchosti.
Je to paráda! Ještě samlopky z kol dolů a je to :-)
Je tu hodně lidí co do kola vrazí desítky a desítky disíc… ale jen málokomu se podaří udělat takovou designovou a přitom komponentovou perlu. Tobě se to podařilo. Smekám! :)
Krásný, ale tomu DTčku nemůžu přijít na chuť. Vzhledově se mi tam prostě vůbec nehodí.
mě tam nesedí ty erka a crosmaxy ale na druhou stranu ZTR nebo DT tam ma skoro každej
Mistre Listere timto jste pokrocil na finalni uroven dokonalosti :-) nejak nemam slov, designova cistota a luxus!
s tím Fotošopem tě naučím, když mě půjčíš svézt… nepojedeš testovat do východních čech,,?? :)
gratuluju a přeju ti to… a asi jsem chytil nákazu.. (virus LV 301 – nová mutace)
hlavně tam necpat barvy. Fakt voňavka :-)
Super. Super. A ještě jednou super. Fakt sis s tím vyhrál, taky to mělo asi svůj nejdelší thread :-)
Celek super. Trošku škoda, že na ty XTR brzdy nejde dát Sram řazení na společnou objímku.
Kdyz uz netradicni vidle tak spis marunu 44 .. tahle se mi nelibi, ale jinejm LV jsem dal super, tak tady taky …