Poslední verze, na které jsem pravidleně jezdil, než jsem pořídil nové kolo a Eagle šel na nový rám.
Cirkulárka a sběrač klacíku v detailu :-)
Konečně pořádný ráfek
Chvilku jsme jezdil i 1x11 Shimano + Sunrace 11-46, ale neseděl mi chod řazení a rozsah byl nedostatečný.
2x10 verze s Indiánem. Na tomhle setupu jsme odjezdil nejvíc. Vzhledově asi nejlíbivější verze.
Po letech návrat k Indianovi - spokojenost.
Bez teleskopu už si kolo nedokážu představit -ta venkovní hadice mi vůbec nepřekáží.
Součas55mm - jak jem tam mohl původně vrazit 100mm???
Původní nesmylsná XC podobaa.
Ten zadní Ron vydržel 50km
DT tam z mého pohledu hodně sedělo, bohužel se ale rychle podělalo. Leží ve sklepě - nikdo ho nedokázal opravit
Když ne brzdy, tak aspoň kotouče od Hope
Rozebráno, tam je pryč, díly se valí doma.
Kolo bylo postaveno jako lehké XC, bohužel většina dílů trpěla nebo se nehodila ke stylu ježdění, ke kterému jsme se na téhle potvoře posunul. Proto následovala rozsáhlá přestavba do aktuální mnohem použitelnější podoby. Nejvíc jsem najezdil na 2×10 verzi, v průběhu sezony 2017 jsme kompletní přestavbu dokončil výměnou klik za kratší, eliminací přesmykače a nákupem kol s širším ráfkem. Z původního osazení zbyl rám (tlumič je nový) a brzdy s kotouči – v popisu jsou původní komponenty v závorkách.
Ponechány i původní série fotek.
Historie kola:
- první verze nesmyslný XC setup, hodně věcí šlo rychle dolů, vidlice DT se vysypala, přechodně tam byl Fox 32 Talas.
- druhá verze – už docela poctivé AM s Mattocem a 2×10 pohonem. Takhle mi to docela dlouho sedělo a přechodně jsem neměl potřebu cokoliv měnit.
- na začátku roku 2017 krátké testování 1×11 – eliminace přesmyku se mi líbila, ale neseděla mi zrovna tahle kombinace pohonu – nedostatečný rozsah a k tomu špatný projev řazení, padání řetězu z velkých pastorků při prošlapu dozadu.
- takže jsem se rozhodl pro nákup GX Eagla a konečně i nových (vlastně bazarových) kol s širokými ráfky a tím celý bajk dospěl – v podstatě není na co si stěžovat, není co řešit, je potřeba jen jezdit.
Díky za všechny komentáře.
(vloženo 5.8.14)
Značka | Liteville |
Model | 301 MK10 |
Modelový rok | 2012 |
Velikost | M (17palců) |
Hmotnost | do třinácti, (11,6 kg - původní nejlehčí setup) |
Rám | Liteville 301 Mk10 Works finish, 140mm, surový hliník |
Vidlice | Manitou Mattoc Pro 150mm (Fox Talas RLC, DT EXM 150mm, ) |
Tlumič | Fox Float CTD Kashima (Float RP23 Kashima) |
Hlavové složení | Syntace SuperSpin tapered |
Kliky | Race Face Ride 170mm (XTR FC-M970 175mm) |
Středové složení | XTR FC-M970 |
Přesmykač | Eliminován (XT E-type 2x10, XTR FD-M970E 3x9) |
Měnič | Sram GX Eagle (XT 11spd, XTR RD-M985) |
Řazení | Sram X0 Eagle (XT 1x11, XT 2x10, X9 3x9) |
Převodník | Race Face 32z (Bashguard Syntace+TA Chinook 36+XTR 24, původně XTR 44-32-22) |
Kazeta | Sram Gx Eagle 10-50z (Sunrace 11-46 11spd, XT 11-36 10 spd., XT 11-42 předtím XT 11-32 9 spd.) |
Řetěz | Sram 12 spd |
Náboj přední | Syntace, osa 15mm(Mavic Crossmax ST, osa 15mm) |
Náboj zadní | Syntace, osa 142x12mm (Mavic Crossmax ST, osa 142x12mm) |
Brzda přední | XTR 985 - bez chladičů / Hope Floating Saw 183mm |
Brzda zadní | XTR 985 - bez chladičů / Hope Floating Saw 183mm |
Brzdové páky | XTR Trail 988 |
Ráfek přední | Syntace W35 - vnitřní šířka 29mm (Mavic Crossmax ST) |
Ráfek zadní | Syntace W35 - vnitřní šířka 29mm (Mavic Crossmax ST) |
Pedály | XTR PDM9020 s integrovanou ohrádkou nebo platformy Spank Oozy trail (předtím jsem střídal XTR PD-M980 a platformy Saint) |
Řídítka | Easton Haven 740/15mm, 31.6mm (Syntace Vector Carbon 680mm), gripy Odi Rogue |
Představec | Easton Haven 55mm/0st 31.6mm (Thomson Elite X4, 100mm/0st) |
Sedlovka | RS Reverb 420/125mm (Syntace P6 Carbon, titanové šroubky) |
Sedlo | Specialized Phenom Comp (Specialized Henge Pro 143) |
Pláště | Maxxis DHF+DHRII 2.3 TR EXO (Schwalbe NN/RoRa 2,25 TLR) |
Načinčánek, škoda na tomhle jezdit a špinit to :) Fakt nádhera, až budu velkej, tak si taky pořídím takový kolo! :)
Má to styl, díky těm kolům to nevypadá stejně jako každý druhý LV. Co dodat, snad jen Turbíne :-)
luxusne. Kliky, brzdy mohli byt ine, ale…aj ked by som ho neuzivil, tak ti ho zavidim:)
a ted si predstavte ze by slepil nalepky z kol, dal cerne sedlo, cerne kliky a spodni nohy poslal na odlakovani, cili do stribrna :)
jestli je tohle finalni nastaveni posedu, pak vsechny obavy byly zbytecne :) Takhle rychlonoha lajtvila je fakt super a vazi to jako moje byvale HT :D A zeru jak jde leskla cerna sedlovka k lesklym cernym noham vidle .)
nicmene kdybych mel bejt za BFdesign prudiče, tak Kashimovou foxku, nenapadnejsi kola, obecne vyhodit vsechno bily.
no co muzu dat, zejo :)
velká krasavice
hlavně tam necpat barvy. Fakt voňavka :-)
28.3.12 18:58
Super to je, ale líbily by se mi na tom bílý, nebo stříbrný ráfky a bylo by to pro mě úplně super. Ale může to být jen můj názor. Co se týče komponentů tak slintam :-)
28.3.12 18:51