Hezčí nábu neznám! Vypadá jak dobře upečený buřt a tak možná právě proto:)
Sice nevím k čemu to je, když mají Topston jako gravel, ale hodně se mi to líbí. A ty náby jsou prostě k sežrání..
(vloženo 16.5.22)
Waters: V tom případě je TCX od Gianta kolo pro všechno jako tento Canon, protože na druhé fotce má Challenge Gravel Grinder 42 s reálnou šíří 44mm a v poho se vešly ;-) S klasickým designem dnes utíká od gravelů a je podobné spíše silničce.
ve stínu toho, jak se před pár lety někteří předháněli, jak udělat co nejkratší zadní stavbu a minimum prostoru všude, tak tady musí být při 25/28 „fuka jak kráva“ … Tohle bych osobně bral možná u Synapse se skřípěním zubů. Naopak kvituju že to nemá extra sloping a celkové proporce jsou takové nadčasové-klasické. No a u DaD mi tady připadají i hodně nízké ráfky:-D Náby možná super, ale čištění záhybů asi nebude úplně „friendly“ a tady nějak nevidím další stejnou barvu na zbytku kola.
vzhledově tomu na chuť nepřijdu, ale jezdit to asi bude fajn – design je individuální věc :D
Proto jsem ten nesoulad mezi hlavou a složením nafotil. Ono to má být asi aero fičura, ale vypadá to spíše, že se nepovedla forma:)
Důvod je spíš ten, že se snaží kopírovat Canyon (Grail x Grizl). Jenže nepochopili, že tohle není ten hlavní důvod, proč je Canyon válcuje ;)
Důvod pro to kolo je asi, že jim profící vyhrávají gravel závody v USA většinou na Supersixech. A další generace Topstone bude nejspíš ještě víc do terénu.
jecnak: jestli myslíš tu část mezi představcem a hlavovkou, tak to vypadá, jak kdyby si to bastlil někdo sám, než, že je to tak od výroby. Vůbec to nelícuje s profilem rámu vepředu.
Na tý hlavovce něco chybí a zároveň přebývá. Vypadá to na další výrobní zmetek od Cannondale.
16.5.22 21:43
44 mm Thundero na Ultegře Di2 12sp – vzdálenost od kablíku 3mm, zbytek smyku tak 5–6mm. :-) Mohli ho taky vyvést jiným směrem…
Sram ten přesmykač na gravelbiky taky nedělá a s něčim, co ještě lze považovat za silniční plášť se to v pohodě vejde. Stejně tak u Shimana, tam je řeč o starších silničních přesmykačích, gravelové GRX ani aktuální řady od 105 vejš problém nemají žádnej, přesmykač je udělanej úplně jinak než dřív.
Georrge: dobrá hláška o barvě! :D
Koukám jak mělo Shimano u prvních přesmyků z jedenáctirychlostních sad problém s dlouhým raménkem, které trčelo do pláště, tak Sram s baterií je taky dost natěsno.
náby nič moc aspoň k tomuhle kolu nejdou.. raději upečenýho buřta:) Kolo jako takové bude fajne, prostupnost 40C jinak čistokrevná silnice – to se mi líbí:)
Me teda ty naby prijdou spis kycovity:)
Ale nevim…treba bych zmenill nazor na zivo.
To je krása!
Pěkné kolo a hlavně fotky vypadají k světu. Ty DT náby jsou opravdu nádhera, ale k té barvě a tomu celému kolu se teda vůbec nehodí. Škoda, že DT normálně neprodává tyhle leštěné náby a prodává jen ty nudné černé s šíleným potiskem/polepem.
Zajímavý kliky, na první pohled mě napadlo, k čemu to má smyk, když to nemá malou pilu :-)