EDR

Přidat foto

Kdesi u Nevidu u Plzně

Dobřany, náměstí

Pokus o porovnání geo s Roninem, ale rozdíly jsou zřejmé

Vybaleno a osazeno

Tak dlouho jsem jezdil na gravelu až jsem se rozhodl zkusit silnici. Tak jsem si ve věku 37 let koupil svojí první silnici.

Baví mě to víc, kolo jede, je to prostě diametrálně jiný.

Oproti originálu jsem vyhodil Microshift kazetu 11–32 a dal 11–34 (puristi snad prominou), ale vypadá to, že se tý 34 moc asi nedotknu.

Po 100 km můžu říct, že to v porovnání s Roninem fakt jede a je to polykač kilometrů. 105 mírně ale nijak znatelně lepší než kombinace Tiagra/GRX z Ronina, 105kové ráfkové brzdy jsou ovšem podstatně lepší než mechanické BB7 co mám na Roninovi (to si v hlavě budu muset něják vyhodnotit).

Celková cena asi 35 tis. co je na fotkách, tak uvidím jak to se mnou a silnicí bude, ale cítím, že Ronin zůstané jen na nějáke prasení a bikepackování. Tohle mě teda baví o dost víc.

(vloženo 20.5.22)

Tomas85
Ohodnoť bajk: (4.4  / 19 hlasujících)
Značka Van Rysel
Model EDR 105 AF
Modelový rok 2022
Velikost L - 535 mm na ST, na 183cm sedí
Hmotnost 9.8kg s nářadím, duší, košíkama a pedálama
Rám Van Rysel, hlína
Vidlice Van Rysel, karbon/hlína
Tlumič -
Hlavové složení "Zapouzdřená odolná ložiska, průměr 1"1/8 ve svrchní a 1"1/4 ve spodní části."
Kliky 105 R7000, 175mm
Středové složení Shimano BB RS-500 od pohledu
Přesmykač Shimano 105 R7000
Měnič Shimano 105 R7000, dlouhé ramínko
Řazení Shimano 105 R7000
Převodník 50-34 Shimano 105 R7000
Kazeta Ultegra HG CS-HG800 11-34
Řetěz Zatím původní KMC
Náboj přední Fulcrum
Náboj zadní Fulcrum
Brzda přední Shimano 105 R7000 ráfková
Brzda zadní Shimano 105 R7000 ráfková
Brzdové páky Shimano 105 R7000
Ráfek přední Fulcrum Racing 6
Ráfek zadní Fulcrum Racing 6
Dráty Fulcrum Racing 6
Pedály Shimano SPD PD-ES600
Řídítka Van Rysel hlína, 44cm
Představec Van Rysel hlína 110mm
Sedlovka Van Rysel Compétition hlína 27.2mm
Sedlo Sedlo Van Rysel Sport 900
Pláště Michelin Lithion 2, 25mm

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Tomas85
Tomas85

20.5.22 18:12

Na 35mm jsem projel spoustu míst, ano v porovnání s tím je tohle hrubý. Ale je to silnice, s bolestí tak něják počítam a držím se asfaltu. 25mm tam zatím prostě zůstane a třeba časem změním názor.

Reagovat
cyklista86
cyklista86

20.5.22 18:07

Tomas85 jestli ti pripadaji ty 25mm pohodlnejsi nez 35mm plaste. Tak neco bylo nekde spatne. Hodne spatne.. :D

Reagovat
Tomas85
Tomas85

20.5.22 17:51

Michelin Lithion 2, šírká 25mm. Vyklepanej z 35mm gravel plášů, asi s tím nebudu dělat zatím nic.

Reagovat
cyklista86
cyklista86

20.5.22 17:49

Alojs01 mam obavy, ze tohle bejvavalo. Ja treba koupil pred nejakyma 4ma rokama fondriesta TF2 s uplne novou sadou campa potenza a uplne novyma kolama a plastema co meli najeto nula KM za 28 tisic. Ted sleduju denne bazar uz nejakej ten mesic a je to fakt hruza. Vsichni to zkousi a nastreluji ty ceny neskutecne/nes­myslne.. TO co by se pred dvouma rokama neprodalo ani za 25 tisic ted zkousi prodat treba za 40… :D

Reagovat
cyklista86
cyklista86

20.5.22 17:45

Plaste 2,25mm je jako co? Dal bych tam ty nejvetsi co se vlezou. Asi 28–30mm contiky. Mensi valivy odpor na rozbitych okreskach a rozdil v pohodli neuveritelny.

Reagovat
miťo
miťo

20.5.22 16:24

Pěkná silnička, ať slouží. Brzdy 105 přebrzdí mechanické kotouče. Pokud vyměníš špalky za KoolStop, bude to ještě lepší.

Reagovat
jirkaRS
jirkaRS

20.5.22 16:14

Kolo pěkně, ať ti to šlape!

Alois, co tak sleduji bazar, tak si lidé nestydí říct za ojeté kolo skoro víc, než stojí nové. Smutná, blbá doba…

Reagovat
Peslezedirou
Peslezedirou

20.5.22 14:04

Super, sympatická silnička, jen bych dal třeba později carbonovou sedlovku, ale to je jen takový detail…přeji hodně šťastný km…

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

20.5.22 13:26

Paráda, nechť to sviští :-)

Reagovat
Alojs01
Alojs01

20.5.22 13:14

At to jezdi a uzivej si tec cvrkot :-)

i kdyz si myslim, ze za 35 bys mel bazarovy luxusni karbon na ultegre…;-)

Reagovat

Další galerie z kategorie

paulart23 14
krus 5
Jurgennn 6
JakubTr. 4
JakubTr. 4
Atrey17 10