Velikost | 19palců |
Hmotnost | 9,32kg jak na fotce |
Rám | kona heihei, vyroba titanworks washington, titan 1720g |
Vidlice | 4za karbon, alu krk, 700g |
Tlumič | prdel |
Hlavové složení | ritchey scuzzy |
Kliky | xtr 1994 |
Středové složení | xt čtyřhran |
Přesmykač | xtr 01 |
Měnič | xtr 01 kratky voditko |
Řazení | xtr 94 kombo |
Převodník | xtr 94 |
Kazeta | sram5.0 |
Řetěz | sram |
Náboj přední | dt onyx |
Náboj zadní | dt hugi/coda |
Brzda přední | mrazek |
Brzda zadní | mrazek |
Brzdové páky | xtr 94 kombo |
Ráfek přední | 517ceramic |
Ráfek zadní | 517ceramic |
Dráty | dt 2.0-1.8 |
Pedály | coda |
Řídítka | titan, rohy tune |
Představec | pells |
Sedlovka | ritchey alu |
Sedlo | selle italia slr |
Pláště | michelin wildgripper 1,6 |
prodano
veeelkej spek! podle myho gusta! (teda az na ten karbn vepredu, ale pasuje tam :)
zajímavej kousek :-)
ta vidle je tam jak pěst do voka, to je snad sranda..??? okamžitě zahodit a nasadit nějakou zachovalou Z1 nebo Z2. jinak rám těžká závist, ten je super!
gumy jsem uz tehdy sehnal spis nahodou, ani nevim kde. Obecne je tohle kolčo staršího data, jen jsem ted prehazoval dily z Duratecu, pujde z domu
ted jsem mel problem, ze Mavic je uzsi nez Ritchey WCS, tudiz jsem spalky musel dost podkladat. Samotny serizeni je samozrejme oproti Shimanu pruda. Brzdnej ucinek masivni, chce to vycentrovany rafky, chod celisti vychazi samozrejme kratkej
jak si rozuměj kantíkový páčka XTR s těma Mrázkama? Daj se ještě někde sehnat tyhle pláště, nějhakej typ?
moc pěkný, z rámu jsi jen sundal nálepky, nebo jsi něco dělal s povrchem?mám Raleghta s práškovou barvou a nevím jestli bych mu neuškodil louhováním