Silniční setup
Silniční setup
Krosový setup
Krosový setup
Krosový setup
Krosový setup
Krosový setup
Krosový setup
Krosový setup
Praskl mi rám na RB, tak jsem si z málo využitého singla poskládal silničku. Možná časem nasadím krosové pláště.
Edit 9.6.2022: nasazeny pláště Continental Mountain King
(vloženo 7.6.22)
Značka | Bombtrack |
Model | Arise |
Modelový rok | 2015 |
Hmotnost | 9,985 |
Rám | 4130 crmo |
Vidlice | BT BIKES Arise fork |
Hlavové složení | FSA ORBIT X |
Kliky | Campagnolo Veloce |
Středové složení | Campagnolo Veloce |
Přesmykač | Shimano 105 |
Měnič | Campagnolo Veloce |
Řazení | Campagnolo Veloce |
Převodník | Campagnolo Veloce |
Kazeta | Campagnolo Veloce |
Řetěz | SRAM PC 1031 |
Náboj přední | Mavic Cosmic |
Náboj zadní | Mavic Cosmic |
Brzda přední | TEKTRO RX6 mini v-brakes |
Brzda zadní | Nějaké Shimano |
Brzdové páky | Campagnolo Veloce |
Ráfek přední | Mavic Cosmic |
Ráfek zadní | Mavic Cosmic |
Dráty | Mavic Cosmic |
Pedály | Exustar |
Řídítka | Ritchey |
Představec | Bombtrack |
Sedlovka | Sensor |
Sedlo | Specialized Phenom |
Pláště | Continental mountain king |
Vlastne na tech zapadkovych packach radim intuitivne, vubec nemyslim na to o kolik pohnout packou abych preradil o kolik kolecek chci (1–3, vetsi rozsahy neprerazuju) prvnich par vyjizdek to zabralo ale vlezlo to rychle do krve. Kdybys mne ted posadil na kolo s dualama tak budu furt strachat na konec oblouku pro prerazeni
@Kamaro: je to delsi historie, kdyz jsem nechal v devadesarkach u Barese stavet silnicku na triatlon tak uz dualy na 105ce delali. Ja si to vyzkousel a vubec jsem nemel dobry pocit z toho pohybu radiciich pak v druhe kolme rovine. Tak jsem nechal dat sytice. Pozdeji jsem planoval upgrade na barendy na hrazde. Ale pak nejak jiz nebyl na sport cas a zustalo to v krabici. V mezicase jsem mel sirera na Mirage/veloce kde mi razeni na pakach vyhovovalo. Sly roky a ja se od ziletky zacal kvuli zvysenemu provozu cim dal tim vic schovavat do lesa a nakonec to skoncilo nekolika pokusy o stavbu na trekingovych ramech jeste pred erou gravelu a sterkoletem v profilu. A protoze zacal s veckama tak jsem vyuzil ty ultegracky 8sp bar endy. Na nem jsem zkousel ty kotoucovky. Kdyz jsem stavel touringa tak jsem cilene koupil Diacompe Ene, kvuli univerzalnosti to radi na jakekoliv kazete, momentalne tam mam 10sp deore. A s cantikama zatim duvod do nejakyho ze soucasnych 3 gravel systemu dualu investovat. A index mi nechybi, nespecham
Cen da H: Jasně, chápu. Některé kombinace jsou hůře řešitelné. Proč ty bar-endy? Kvůli spolehlivosti?
hele dobrý, ale jako CX singl se mi to s těmi hrubšími plášti (a černou sedlovkou) líbilo ještě víc.
@Kamaro: protože nepouzivam dualy ale bar endy a single speed hydrauliky dela jen TRP (Hylex), jejichz cenu jsem si tak nejak zatim neospravedlnil. Zkousel jsem mechaniky (trp spyre) kde mi nevyhovovala sila pruziny pri delsim brzdeni a pak taky trp semihydrauliky ktere byly o dost lepsi ale nejak mi to uplne nesedlo, furt to skripalo, kombinaci desticek a kotoucu jsem nejak nenasel. Nejezdim na tezko, minivecka mi ohledne brzdoveho ucinku a jednoduchosti staci, lanko a dva nahradni spaliky do brasnicky se vejdou a clovek to vzdy na ceste opravi. Ale pokud budu jeste nekdy neco touringoveho stavet tak uz to dam asi na ty hylexy protoze si rikam jestli platit za individulani stavbu s vymirajici technologii brzd …
Cen da H: A proč se tak bráníš diskovým brzdám? Mám přímé srovnání obou typů a nevidím důvod jít v dnešní době do cantíků. Posledně jsem na krosce lepil galusku a potom odstraňoval zbytky lepidla z brzdné plochy a jak jsem na tom vyjel a šáhl na brzdu tak se ozval takový ryk, že jsem málem spadnul z kola. Toto s disky neřeším, brzdí to pořád stejně a čitelněji než cantíky.
@Popik: ja ho shanel v roce 2019, nakonec jsem to vyresil takto, bohuzel jen tezsi hi-ten ocel, radsi bych crmo, tak uz mi s canti brzdami asi nezbyde nez individualni stavba…
@Cen da H Jo, poslední Arise na véčka dělali kolem roku 2016, 2017.
Potom už jen na kotouče, já jsem to tehdy (2015) objednával v Berlíně na „https://www.goldsprintshop.com/“. Tehdy tady žádné gravely nebyly..
Jo krasny ram, tenhle Arise s cantikama jsem chtel ale nebyl k sehnani. A mam pocit ze ted uz je jen na kotouce, canti verzi jiz nedelaji…
Já tam párkrát (podle Stravy 4× ) už jel, ale těch krásných vrat jsem si všiml prvně :-)
Nedávno jsem kolem těch vrat s tím nápisem Bravinné jel. A jak jsem viděl náhledovou fotku tak jsem si říkal, že to znám. Jinak oceláček pěkný.