Ocelák

Přidat foto

Silniční setup

Silniční setup

Krosový setup

Krosový setup

Krosový setup

Krosový setup

Krosový setup

Krosový setup

Krosový setup

Praskl mi rám na RB, tak jsem si z málo využitého singla poskládal silničku. Možná časem nasadím krosové pláště.

Edit 9.6.2022: nasazeny pláště Continental Mountain King

(vloženo 7.6.22)

popik popik
Ohodnoť bajk: (4.8  / 22 hlasujících)
Značka Bombtrack
Model Arise
Modelový rok 2015
Hmotnost 9,985
Rám 4130 crmo
Vidlice BT BIKES Arise fork
Hlavové složení FSA ORBIT X
Kliky Campagnolo Veloce
Středové složení Campagnolo Veloce
Přesmykač Shimano 105
Měnič Campagnolo Veloce
Řazení Campagnolo Veloce
Převodník Campagnolo Veloce
Kazeta Campagnolo Veloce
Řetěz SRAM PC 1031
Náboj přední Mavic Cosmic
Náboj zadní Mavic Cosmic
Brzda přední TEKTRO RX6 mini v-brakes
Brzda zadní Nějaké Shimano
Brzdové páky Campagnolo Veloce
Ráfek přední Mavic Cosmic
Ráfek zadní Mavic Cosmic
Dráty Mavic Cosmic
Pedály Exustar
Řídítka Ritchey
Představec Bombtrack
Sedlovka Sensor
Sedlo Specialized Phenom
Pláště Continental mountain king

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Lister
Lister

9.6.22 08:57

Tohle se mi opravdu líbí. Za plný počet.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

8.6.22 19:58

Moc pěkné, navíc Campa, takže jasně za pět ;-)

Reagovat
Cen da H
Cen da H

8.6.22 18:17

Vlastne na tech zapadkovych packach radim intuitivne, vubec nemyslim na to o kolik pohnout packou abych preradil o kolik kolecek chci (1–3, vetsi rozsahy neprerazuju) prvnich par vyjizdek to zabralo ale vlezlo to rychle do krve. Kdybys mne ted posadil na kolo s dualama tak budu furt strachat na konec oblouku pro prerazeni 

Reagovat
Cen da H
Cen da H

8.6.22 17:41

@Kamaro: je to delsi historie, kdyz jsem nechal v devadesarkach u Barese stavet silnicku na triatlon tak uz dualy na 105ce delali. Ja si to vyzkousel a vubec jsem nemel dobry pocit z toho pohybu radiciich pak v druhe kolme rovine. Tak jsem nechal dat sytice. Pozdeji jsem planoval upgrade na barendy na hrazde. Ale pak nejak jiz nebyl na sport cas a zustalo to v krabici. V mezicase jsem mel sirera na Mirage/veloce kde mi razeni na pakach vyhovovalo. Sly roky a ja se od ziletky zacal kvuli zvysenemu provozu cim dal tim vic schovavat do lesa a nakonec to skoncilo nekolika pokusy o stavbu na trekingovych ramech jeste pred erou gravelu a sterkoletem v profilu. A protoze zacal s veckama tak jsem vyuzil ty ultegracky 8sp bar endy. Na nem jsem zkousel ty kotoucovky. Kdyz jsem stavel touringa tak jsem cilene koupil Diacompe Ene, kvuli univerzalnosti to radi na jakekoliv kazete, momentalne tam mam 10sp deore. A s cantikama zatim duvod do nejakyho ze soucasnych 3 gravel systemu dualu investovat. A index mi nechybi, nespecham 

Reagovat
kamaro
kamaro

8.6.22 17:08

Cen da H: Jasně, chápu. Některé kombinace jsou hůře řešitelné. Proč ty bar-endy? Kvůli spolehlivosti?

Reagovat
Le Corbusier
Le Corbusier

8.6.22 16:15

hele dobrý, ale jako CX singl se mi to s těmi hrubšími plášti (a černou sedlovkou) líbilo ještě víc.

Reagovat
Cen da H
Cen da H

8.6.22 15:04

@Kamaro: protože nepouzivam dualy ale bar endy a single speed hydrauliky dela jen TRP (Hylex), jejichz cenu jsem si tak nejak zatim neospravedlnil. Zkousel jsem mechaniky (trp spyre) kde mi nevyhovovala sila pruziny pri delsim brzdeni a pak taky trp semihydrauliky ktere byly o dost lepsi ale nejak mi to uplne nesedlo, furt to skripalo, kombinaci desticek a kotoucu jsem nejak nenasel. Nejezdim na tezko, minivecka mi ohledne brzdoveho ucinku a jednoduchosti staci, lanko a dva nahradni spaliky do brasnicky se vejdou a clovek to vzdy na ceste opravi. Ale pokud budu jeste nekdy neco touringoveho stavet tak uz to dam asi na ty hylexy protoze si rikam jestli platit za individulani stavbu s vymirajici technologii brzd …

Reagovat
kamaro
kamaro

8.6.22 14:50

Cen da H: A proč se tak bráníš diskovým brzdám? Mám přímé srovnání obou typů a nevidím důvod jít v dnešní době do cantíků. Posledně jsem na krosce lepil galusku a potom odstraňoval zbytky lepidla z brzdné plochy a jak jsem na tom vyjel a šáhl na brzdu tak se ozval takový ryk, že jsem málem spadnul z kola. Toto s disky neřeším, brzdí to pořád stejně a čitelněji než cantíky.

Reagovat
Cen da H
Cen da H

8.6.22 14:06

@Popik: ja ho shanel v roce 2019, nakonec jsem to vyresil takto, bohuzel jen tezsi hi-ten ocel, radsi bych crmo, tak uz mi s canti brzdami asi nezbyde nez individualni stavba…

Reagovat
popik
popik

8.6.22 13:13

@Cen da H Jo, poslední Arise na véčka dělali kolem roku 2016, 2017.

Potom už jen na kotouče, já jsem to tehdy (2015) objednával v Berlíně na „https://www.gol­dsprintshop.com/“. Tehdy tady žádné gravely nebyly..

Reagovat
Cen da H
Cen da H

8.6.22 11:50

Jo krasny ram, tenhle Arise s cantikama jsem chtel ale nebyl k sehnani. A mam pocit ze ted uz je jen na kotouce, canti verzi jiz nedelaji…

Reagovat
popik
popik

8.6.22 09:11

Já tam párkrát (podle Stravy 4× ) už jel, ale těch krásných vrat jsem si všiml prvně :-)

Reagovat
kamaro
kamaro

8.6.22 07:22

Nedávno jsem kolem těch vrat s tím nápisem Bravinné jel. A jak jsem viděl náhledovou fotku tak jsem si říkal, že to znám. Jinak oceláček pěkný.

Reagovat
šlapatko
šlapatko

7.6.22 22:00

Krásný ocelák.

Reagovat
popik
popik

7.6.22 21:22

Hoj, zatím ne, možná jej nechám opravit, svařit.

Reagovat
FreeBoy
FreeBoy

7.6.22 21:20

Nebyly by z toho prasklého RB na prodej ty kovové loga z hlavové a sedlové trubky? Díky

Reagovat

Další galerie z kategorie

Aviatik 4
Greyhound 18
Kejmil 7
pslada 24
Vwdablik 3
scota 5