Po tom, co mi vždy nejdéle po 2 letech upadla podsedlovka s duší a nářadíčkem jdu cestou nářaďovýho bidonu a mám pocit, že to je pro mě řešení.
Barevný gripy - no, asi to byl blbej nápad když vidím jak se špiní :-)
Řídítka půjdou asi ještě níž.
Vnitřní rohy SQ Lab - podle mě naprosto geniální věc.
Po letech dojíždění do práce mě ta samá cesta cca 100× za rok dostala a už jsem neměl vůbec chuť jezdit. Pak přišla na 5 neděl stopka díky zranění, tak jsem se restartoval a pro radost si postavil na novém rámu z domácích zbytků novýho pracanta na dojíždění jako náhradu za stříbrňáka co mám v profilu.
Cíl bylo použít co nejvíc věcí ze starých kol. Největší past bylo jak napasovat I-spec řazení na jiný shimano brzdy. Naštěstí výroba adaptéru byla nakonec jednoduchá. Pak jsem se ještě nachytal se středovým složením – je specifikováno jako silniční a má širší misky, takže i když mám domek 68 mm tak to tam jde jen s jednou podložkou.
Pohon je totál historie 3×10, jenže potřebuju minimalizovat provozní náklady a zároveň co nejširší rozsah převodů. Naštěstí side swing přesmyk funguje tak, že mu nelze nic vytknout a pohon 1×12 by mi u tohoto kola nic navíc nepřinesl.
A proč růžová barva? Protože ty černý, šedý a jiný nebarevný kola mě nebaví a u MRX jiná pořádná barva v podstatě ani není.
(vloženo 15.6.22)
Značka | MRX |
Velikost | 19,5 |
Hmotnost | cca 13,5 |
Rám | MRX elite, hlína |
Vidlice | Fox float 32, zdvih 110 |
Hlavové složení | spodek Max1, vršek Cane creek |
Kliky | Shimano SLX |
Středové složení | Max1 race |
Přesmykač | Shimano SLX side swing |
Měnič | Shimano XT |
Řazení | Shimano SLX 3x10 |
Převodník | Shimano SLX 40/30/22 |
Kazeta | Shimano SLX 10sp 11-36 |
Řetěz | KMC X11 |
Náboj přední | DT Swiss spine 1900 |
Náboj zadní | DT Swiss 350 |
Brzda přední | Shimano SLX, kotouč 200 Formula |
Brzda zadní | Shimano SLX, kotouč 180 Shimano |
Brzdové páky | Shimano SLX |
Ráfek přední | DT Swiss spline 1900 |
Ráfek zadní | Remerx Hurry |
Dráty | černý, 2mm |
Pedály | Shimano 520 |
Řídítka | Iridium 720 |
Představec | Sting 90 mm |
Sedlovka | Race Face evolve |
Sedlo | Selle Italia X1 |
Pláště | Maxxis Ardent EXO TR 29x2,25 / Crossmark II EXO TR 29x2,1 |