Hightower 3

Přidat foto

V téhle barvě se mi asi líbí vic

Okno na kontrolu sagu.

S(C)WAT - to by se mi hodně libilo

V reálu je prý ta barva moc hezká, na obrázku mě úplně nezaujala.

Změny se mi líbí – jen decentní, což je dobře, kola se nemůžou protahovat donekonečna.

Už dlouho uvažuju, jestli si neudělat radost něčím lehčím místo hliníku, protože 29 kola mě dost chytla. Zatím jsem nikde neviděl váhu samotného rámu, ale vzhledem k udávaným hmotnostem celých kol asi nakonec ani moc lehký nebude?

https://www.santacruzbicycles.com/…es/hightower

https://pinkbike.com/…sformed.html

https://www.bebikes.com/…tower-review

(vloženo 21.6.22)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
mr.antik
mr.antik

22.6.22 17:29

Bral bych obě barvy, váhu bych asi taky až tak neřešil, ona je už taky pryč doba lehkých tlumičů a s příchodem 29tek už se na gramy nedá hrát vůbec.

Reagovat
saintjv
saintjv

22.6.22 14:52

@Atilla Hele od te doby co dam vzdy pred zacatkem pouzivani tlumak na postelovani do JCBike tak od te doby jsem s X2 nemel sebemensi rebus. Jednou za sezonu to u Honzy necham udelat a fakt proste pruzinu nepotrebuju…

Reagovat
wilda81
wilda81

22.6.22 13:53

U VPP jsem zatím neměl potřebu pružiny. Věřím, že i tady bych byl se vzduchem spokojený. Navíc když mám pružinu vzadu, tak bych ji pak chtěl určitě i dopředu.

Reagovat
kOmE
kOmE

22.6.22 13:44

Atilla: Moje X2 drží .Na Nomáda není pružina třeba, tam ta X2 žehlí fakt dobře.

Reagovat
Atilla
Atilla

22.6.22 13:09

saintjv: no na druhou stranu v poruchovosti X2, taky moc konkurenci nemá a váha je jen o 30g nižší než u EXT stroria 450lb pružinou a to jsi zase chodem někde jinde:)

Reagovat
mirorek2
mirorek2

22.6.22 12:57

Díra je parádní vynález! Nové kolo bude s dírou :-)

Reagovat
goofy
goofy

22.6.22 12:01

Na to, že je to 29, tak se mi to celkem líbí… Oželel bych teda tu díru na lentilky, a váha, na to, že je to CC je taky dnešní, ale jinak pěkné. ;-)

Reagovat
kOmE
kOmE

22.6.22 11:57

S pružinou prý není kompatibilní.

Reagovat
Rimmsi

22.6.22 11:53

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
rybička
rybička

22.6.22 11:49

Lister: viz třeba moje Jeffsy, ta má pod 14 komplet.

Reagovat
rybička
rybička

22.6.22 11:43

wilda81 ani pružinu…

Reagovat
wilda81
wilda81

22.6.22 11:39

Jediné mínus rámu vidím v tom, že do něj prý nedám oblíbenou X2-ku. Jinak se mi líbí moc!

Reagovat
suslos
suslos

22.6.22 11:20

tomfree: já zase nemám rád rámy který tady maj bidon, protože pro bidon šahám za vyjíždku mnohe častěji než na páčku tlumiče, kterou u VPP v podstatě používám jen na asfaltu :-)))

Ibis vs SC = důvod proč prodávám Ripley a nenechám si ho pro sebe, DW link mi fakt nesedl, jede to to ano, ale jakmile od toho chceš něco z kopce, tak tady nepochodíš.. (mluvím o Ripley, Ripmo AF má mít jinačí progresivitu, tak j to snad lepší, ale i tak na tom všíchni rychlý vozí malej SAG a hodě tlaku/tokenů)

Reagovat
saintjv
saintjv

22.6.22 10:23

Dost podstatnou cast vahy berou ty debilni gumy… EXO+ co na to rvou jsou gumy s 1200 gramy na kus, takze tak. Ale od te doby co ty tezsi gumy vozim, tak jsem mel snad jen 1 defekt… klepu na drevo.

Druha nezanedbatelna vec u te vahy je tlumak. Proste X2 nema na trhu zatim na poli vzduchacu konkurenci, ale je to proste o dalsi 200–300g tezsi.

To znamena HT se da dostat pod 13 kilo v pohode. Co me nuti nad tim premyslet, na rozdil od ripma, ma konecne ulozny prostor v ramu!!! To je proste za me daleko podstatenjsi vic nez highpivot smerem dolu;)…

Za me DW link chodi lip nez VPP, ale ten rozdil je tak nepatrny, ze si radeji budu vybirat ram s uloznym prostorem, nez nepatrny rozdil v tlumeni…

Reagovat
Lister
Lister

22.6.22 10:03

Ripley by se mi líbil a chtěl jsem ho kupovat, ale spíš místo staré 5010. To kolo mě ale teď začalo bavit (5010) a zase na něm docela dost jezdím. Ale jak teď víc drandím na lehčích kolech (ještě mám nového gravela) s tím, že mi za poslední 2 roky váha slítla o 10kg, tak už začínám cítít omezení 15,5 kilové těžké mrchy. Představoval bych si schopné AM, ale váhu ideálně tak kolem 14 kg.

Reagovat
TJK
TJK

22.6.22 09:48

Lister: Ja bych spise koulan na Ripley

Reagovat
Lister
Lister

22.6.22 09:43

K té váze – rám přes 3 kg v téhle kategorii mi nedává smysl, to už by pak úspora proti součesnému byla zcela nepodstatná. takže stále logičtější volba by bylo karbonové Ripmo a výměna kol za lehčí.

Ano, beru že ten rám asi něco snese, je to 29 a má tlumič s expanzkou, ale pořád stará 5010, tady podobná kategorie na 27 měla rám po 2,5 kg.

Reagovat
rybička
rybička

22.6.22 09:39

Ad Reverb, první generace měla problémy se zavzdušňováním, občas se jí nechce v zimě nahoru, odvzdušňovat vedení je taky problematické v porovnání s lankem, navíc nemůžeš tahat kolo za zasunuté sedlo, což třeba já dělám dost často…takže já bych to na kole nechtěl. Ale třeba už to všechno u 3. verze vychytali. A AXS lidi chválí.

Ad odpružení, já bych na kole nesnesl namíchané různé výrobce v odpružení.

Reagovat
tomfree
tomfree

22.6.22 09:22

Suslos: to máš jak s tou sedlovkou,normálně zastavíš a zasuneš,jenže teleskop je lepší,ale páčka pod sedlem není ideální,tak lanko na rodla,no a je tu AXS reverb a zase jsme jinde.

Reagovat
suslos
suslos

22.6.22 09:15

@tomfree: normálně se ohneš a otočíš kolečkem :-D

Reagovat
suslos
suslos

22.6.22 09:14

za mě lepší sedlovka na trhu není :-) bo žádná jiná bezdrátová není tak funkční :-)

Reagovat
tomfree
tomfree

22.6.22 09:14

Co ovládání tlumiče za jízdy,to asi nebude ideální.

Reagovat
TJK
TJK

22.6.22 08:48

netusim proc vsem ten reverb smrdi.. cena neni nizka ale jinak ta sedlovka funguje…

Reagovat
suslos
suslos

22.6.22 08:45

Krásný :-)) CC rám s tlumičem odhaduji někde kolem 3,3 – 3,5 kg

Ke komentům níže: naopak se mi nelíbí proč tam dávají Fox vidlice. Nového Reverba mám přes 2 sezóny bez absolutního problému :-))

High pivot – ještěže ho tam nedávají zatím, taky to nemusí mít každej, navíc to není nic všespásnýho.

Reagovat
rybička
rybička

22.6.22 08:35

Jo, pěkný, na to moje ježdění ideální. Ale moc se mi nelíbí osazení, nechápu proč je tam tlumič od RS a vidle od Foxu, Reverba by si taky na kolo asi nikdo dobrovolně nedal…a je to drahé, ale to už jsem si pobrečel na FB. Doby, kdy se to dalo koupit v Polsku za rozumné peníze jsou už bohužel pryč, a 9 resp 11t Euro za to nedám.

Reagovat
kOmE
kOmE

21.6.22 22:28

  • b-n-x-: high pivot u vpp?
Reagovat
-b-n-x-
-b-n-x-

21.6.22 22:23

Je to krásné, ale dvě věci: raději mega než high. A proč tam ještě nedělají high pivot?

Reagovat
mirorek2
mirorek2

21.6.22 22:12

zas brečíte kvůli kilu navíc, běžná populace nemá problém s 25 kg éčkem a tady zas ohrnování nosu nad 14 kg

pěkná kola, super barvy a taky to něco asi i vydrží, že :-)

Reagovat
scret
scret

21.6.22 21:51

Ta tyrkysova je paradni, asi by se mi to libilo ;) kazdopadne ty hmotnosti jsou sileny :/

Reagovat
TJK
TJK

21.6.22 21:09

ja bych mrknul po trejlovym karbonym HT ;) zrovna o vikendu sem byl na mistnim treilu kde jezdime na endurech s plnotucnejma gumam a krom 3 fakt tezkych mist sem to cely sjel na XC vendette na WTB nine line :-D sice to bylo mistama na srdicko ale nebyl sem ani pomalej :) na lehkym HT s odolnejsima kolama je zabava a kolo ma kolem 10–11kg ;)

Reagovat
kejda
kejda

21.6.22 19:24

Edit 14,3 kg bez pedálů :))

Reagovat
kejda
kejda

21.6.22 19:22

Váha je v L a v GX AXS 13,5 kg bez pedálů. Což za 10 tisíc dolarů a vcelku průměrné výbavě je opravdu úsměvné.

Reagovat

Další galerie z kategorie

Tojny 0
Lišák 5
miroslavsmsm 1
bikermx 4
orm 2
xanti 4