Kolo z bazose původně v důchodcovské úpravě s rovnými řídítky. Rám dodrbaný nastříkaný černým sprejem + nějaké reflexní zlaté doplňky, komponenty většinou Ultegra řady 6500 z různých jiných kol, řazení 10sp zbylo z původní závodní Madony. Šaltr XTR jen tak na image -) Ráfky Open Pro ve stříbru jsem vždy chtěl, takže kousnu i vyšší váhu setu. Posed jsem musel doladit skloněným představcem a wcs hlávkem abych se dostal adekvátně dolů. Brzdy jsou lehce zvednuté, ale já tak prostě jezdím. Pave sedlo je příjemné křeslo a bylo doma -) Rám je základní hlína z roku 2005, z dálky vypadá dobře a už jsem si na něj za cca 6500km zvyknul. Beztak již od zranění skoro půl roku jezdím hovno, tak vlastnosti neřeším a prodat ho za flašku lepšího rumu je škoda -)
(vloženo 28.6.22)
Značka | Lemond |
Model | Etape |
Modelový rok | 2005 |
Velikost | 57 |
Hmotnost | 9,3 |
Rám | ALU 6061 |
Vidlice | Karbon |
Hlavové složení | Ritchey wcs |
Kliky | Ultegra 6500 |
Středové složení | Octalink 5500 |
Přesmykač | Sora 3500 |
Měnič | XTR 950 |
Řazení | Tiagra 4600 |
Převodník | 53/39 |
Kazeta | Tiagra 12-28 |
Řetěz | Ultegra 6701 |
Náboj přední | Ultegra 6500 |
Náboj zadní | Ultegra 6500 |
Brzda přední | Ultegra 6500 |
Brzda zadní | Ultegra 6500 |
Brzdové páky | Tiagra 4600 |
Ráfek přední | Mavic open pro 32 |
Ráfek zadní | Mavic open pro 32 |
Dráty | Nerez |
Pedály | Sh 105 5700 |
Řídítka | Fsa omega Compact 440 |
Představec | Uno 110 -17 |
Sedlovka | Ritchey wcs |
Sedlo | Fizik Pave |
Pláště | Conti 5000, Hutchinson Sector |