Po Epicu velký skok kupředu, hravá geometrie, lepší do terénu. Mnohem citlivější pružení.
(vloženo 15.7.22)
Značka | SCOTT |
Model | Spark Team Issue |
Modelový rok | 2022 |
Velikost | L |
Hmotnost | 11,7 |
Rám | Karbon |
Vidlice | RS SID |
Tlumič | RS Nude 5 |
Kliky | GX |
Řazení | Sram AXS |
Převodník | Sram AXS |
Kazeta | 10-52 |
Řetěz | Sram |
Náboj přední | DT SWISS 370 |
Náboj zadní | DT SWISS 370 |
Brzda přední | Shimano XT |
Brzda zadní | Shimano XT |
Brzdové páky | Shimano XT |
Ráfek přední | Syncross Silverton 1.0, 30mm blackmatt 29" |
Ráfek zadní | Syncross Silverton 1.0, 30mm blackmatt 29" |
Pedály | XT |
Pláště | Pirelli Scorpion |
Ahoj, mám stejného Sparka. Dal jsem tam teleskopku a ten bike je neskutečná pecka!
Je pravda, že to ocení spíš endurově, nebo bikeparkově laděný biker, ale i pro xc je teleskopka velkou výhodou.
Šel jsem do elektriky, kvůli druhé baterce a možné výměně při kolapsu baterky v přehazce. Je sice těžší (jde pořídit i lehčí xc verze se 100mm zdvihem), ale mám ji se 150mm zdvihem. To kolo je Boží, teď jej teprve využívám na 100 %!!!
Jinak gratulace, a užívej…
@jugizz nevrže mi nic.
nevržou ti čepy? nebo rám? mám podobný model a po umytí a namazání se mi začne po 2hodinách jízdy ozývat vrzání ze zadní stavby
To máš pravdu, že trochu působí jak ebajk, ale výhody to převyšují ???? Váhu bohužel nemám jak porovnat, věřím tomu že může být těžší, i když kilo na rámu to asi nebude.
V tehle barevne kombinaci se mi libi rozhodne mnohem vic jak v te bile! S tim skrytym tlumicem mi sice prijde trochu jako e-bajk, ale zas uznavam prakticnost jak z hlediska udrzby, tak ochrany tlumice a moznosti umistit druhou lahev do ramu. :)
Akorat je skoda, ze nove Sparky „tolik“ pribraly, i s prumernymi zaplety byly starsi modely o kilo hubenejsi.. :)
esmo: Treky mají poslední dobou na kolech neskutečně nekvalitní lak. Lehce se poškrábe klidně i od malých kamínků…Canyon má kvalitní černý lak, ale červený je horší (ne tak špatný jako od Treku). Scott je oproti tomu jak opancéřovaný…
@Lišák:Tohle jsem už slyšel mnohokrát, ale není to moc pravda. Tlumič je dobře přístupný k servisu i nastavení, ale ještě jsem ho nezkoušel úplně sundat. Hlavové složení a změna úhlu vidlice je otázka 1 min. Protáhnutí lanka na teleskopku už zabere trochu času, ale zvládne to doma i někdo, kdo to ještě nikdy nedělal…jinak celé kolo je skvěle uhlazené a fakt dobře se čistí :) A lak je mimochodem neskutečně kvalitní (ve srovnání s Canyonem nebo Trekem)…
@THORX mám 183cm
@Lachtis přišlo mi to zbytečný fotit detaily, ale pokud je zájem tak klidně pár fotek dodám :-)
Spark je pecka, škoda že tak málo fotek… Ale bike je to prostě parádní.
To kolo je boží, za 5*! Ja bych dal jeste teleskop, ale to uz je vec osobnich preferenci.