Setup léto 2023 aneb gravelspecific při 8,4kg
Prosím nekamenovat za provedení uchycení tacháče, bohužel se nevejde na kratší představec, takže tohle je znouzecnos
Taky by se ráda svezla!
Můj budoucí domov
Setup jaro 2022 (vzadu Ikon, co byl v letech 2014-16 vepředu)
Setup jaro 2015
Setup jaro 2015
edit 31.10.2016: změna kokpitu z 640/12° a 90mm forbec na 680/9° a 70 mm, vysněná kazeta XX a smyk XX (chodí luxusně!) konečně na fotkách, horní rámovka vytuněna protočenýma řidítkama (není na fotkách) a nakonec TreadLite na zadku dal asi 1500km do proříznutí, v nouzi zavzat Ikon a až na neladící nápis s předním pláštěm to spolu konečně sedí, hlavně tedy co do funkce, nicméně na zadek by to chtělo rychlejší (Aspen?)
edit 10.4.2022: pojezdil jsem na zadku dva různé Aspeny a nakonec se vrátil k původnímu Ikonu, lepší výdrž a volume pro větší pohodlí, ale zase to citelně hůř jede. Holt něco za něco. Ostatní zůstává při starém.
(vloženo 20.1.15)
Značka | Specialized S-Works |
Model | Stumpjumper HT Carbon 650b |
Modelový rok | 2012 |
Velikost | 19 / L |
Hmotnost | 8,4 / 8,8kg (letní/zimní obutí) |
Rám | Specialized S-Works Stumpjumper HT 26 MY2012 |
Vidlice | Flyxii FK-010 445mm 38mm offset celokarbon |
Hlavové složení | FSA |
Kliky | Sram S2210 |
Středové složení | First DF30 |
Přesmykač | Sram XX S3 direct mount |
Měnič | XT RD-M781 GS |
Řazení | XT SL-M780 |
Převodník | XX 42z / X0 28z |
Kazeta | Sram XX (XG1099 11-36) |
Řetěz | CN-6701 Ultegra |
Náboj přední | Novatec D711SB |
Náboj zadní | Novatec D712SB |
Brzda přední | XT BR-M785 |
Brzda zadní | XT BR-M785 |
Brzdové páky | kotouče SM-RT76 160/160mm |
Ráfek přední | Ryde TraceXC 650B |
Ráfek zadní | Ryde TraceXC 650B |
Dráty | Sapim Race |
Pedály | Force BMX Magnesium |
Řídítka | Syntace Vector Carbon 9° 680mm (10mm rise) |
Představec | Race Face Turbine 70mm |
Sedlovka | S-Works SL2 400mm/27,2 |
Sedlo | SQLab 611 Race Carbon Ltd. 14cm |
Pláště | Maxxis Ikon 2,35/2.2 3C MaxxSpeed TR EXO 120TPI / na léto Schwalbe G-One Speed 27,5x2,00 |
Krásný kousek s luxusní váhou. Jak jsi spokojen s vidlicí? Uvažuju o stejné, vzhledově mi maximálně vyhovuje, ale trochu se bojím abych nevyhodil 100 babek do koše, přece jen se to u Číňana blbě reklamuje.
2.11.16 14:45
tak dobrá, za tři
Fitness cross supermonstergravelbike, řekl bych. Škoda dobrýho rámu, do kterýho narazí objímka řadicí páčky… Jako já mám všecko taky utažený jen tak, aby se to v případě kolize protočilo (už několikrát jsem rovnal představec na sloupku vidle po nějakym malym pádu atp.), ale ten mechanismus páčky bohužel neuhnul, asi špatnej vektor síly. Je tam pár škrábanců, prasklina snad žádná, která by stála za řeč. Ty plastovo-gumový záležitosti tedy pro jistotu pořídím…
A sedlo se teda skutečně pohledově nehodí, ale sedlo boužel nevybírají oči, nýbrž prdel, a tohle se v jinym barevnym provedení nedělá (jo možná ještě bílý s tím červeným zbytkem).
Jako MTB nepoužitelný, na silničku moc těžký, na cyklokros špatný pedály… Takže gravel fitness bike?
Škoda dobrýho rámu.
Moc pěkné kolo,tedy až na potisk sedla.Ty červené kraviny na něm mi k tomu kolu vůbec nejdou…
Ten rám si protočením hodně potunil? Sám se toho bojím a tak tam dávám takové čiré,gumové ochranné pičovinky.
Je to maličké,ale hodně houževnaté a tu hranu brzd. páky či řazení to chytí.Také nervu objímky na krev,aby se mohli pootočit při nárazu a nešlo to tak na tvrdo.
3bike: zrovna včera jsem shodou okolností nahodil kazetu XX 11–36, ale to hlavně kvůli poměrům mezi převodama, větší rozsah je jen bonusem. Zpřevodování i bejvalej nejlehčí převod 28/34 odpovída(l) určení a agilitě kola. Navíc v době jednoplacek, kdy lidi často jezdí nejlehčí převody např. 32/36 nebo 34/40 na AM bajcích, bych řekl, že jsem an tom ještě docela dobře.
Jezdím na něm nejvíc v Polabí a Železnejch horách, lesní/polní cesty a asfalt, občas terény kolem Phy nebo Českej ráj apod.
Pevná vidle, která na biku je, stála 1600+poštovný a CLO, samozřejmě nová. Za to bych nepořídil snad ani RST Gilu. Tahle vidle je bezúdržbová, funkční, dělá bajk neskutečně hravým a zábavným a váží pod 460 g.
Platformy mi na rozdíl od nášlapů zcela vyhovují, nezávodím a jezdím pro radost z pohybu a VOLNOSTI, tj. žádný upnutý trikotky, XC blembák ani SPDčka u mě neuvidíš. Názor, že platformy patří na biky od FR výše, je dle mýho dost mimo.
proč jsou na kole pedály – Platformy…ty se používají někde na hodně velký Freeride…na kole co váží 8,3 kg ?? a rozhodně ne na XC závodním kole navíc s pevnou vidlí…
Kde s kolem jezdíš, že máš pevnou vidlici?
a ani se nebudu ptát kolik stojí karbonová vidle…za ty peníze by byla asi slušná RS ne Fox…
docela těžký nejlehčí převod 28 /34 (dozadu aspon 11–36)
to mejran01: myslím, že hned první cesta vedla právě kolem. ;) Jinak tento víkend Českej Ráj, tam už byla pevná vidle trochu limitem (šutry)…
to alinceb: jojo, kliky ladily barvou jen podle obrázku na netu, pak už ne. Ale myslim, že je spíš časem obrousím botama… Vidle se mi líbí tak, jak je (však je černá a lesklá jako půlka rámu), to sou spíš jinší detaily, co mi vaděj. Dík za koment!
Hezkej stroj, ale potřebuje ještě trochu učesat. Vidli do černého laku s linkama jako rám. Sedlovku a kliky obrousit…tak to bude super…;)
Mr.Dan: mal som podobný problém , zohnal som hlávko s vyšším kónusom ( crown race) a tým sa vidla od rámu pekne vzdialila.
to winter78: ani ne, nevím o tom. Ale je pravdou, že v tomhle místě se musela vidlice nechat zabrousit a přelepit, jinak nepasovala do spodního hlávka..