Sotva to drželo v jednom kuse.
Prvotní ohledání po sundání Invisiframe fólie.
Nová a stará, bohužel přišla bez gumového chrániče.
Po demontáži zadní stavby nic moc pohled.
Složeno, teda skoro složeno. Well done YT!
Po třech a půl letech se zadařilo a našel jsem prasklinu na můstku řetězový vzpěry. Přišel jsem na ni náhodou, kolo sice začalo v Saalbachu nějak víc vrzat, ale přisuzoval jsem to pressfitu nebo (opět) CSU na F36.
Něco jsem poguglil a bohužel vesměs negativní sdílené zkušenosti se zákaznickým servisem YT mě moc optimismem nenaplnily. V panice, že nebudu mít do konce roku na čem jezdit, jsem na září objednal Spindrifta a bez velkých očekávání napsal do Němec.
Z YT se ozvali hned po víkendu, což mě sice překvapilo, ale ještě jsem nejásal. Nicméně věci se daly do pohybu a dnes, přesně 10 dní po prvním kontaktu, jsem rám mohl zase složit! Navíc nabídli, že proplatí montáž v servisu do výše 60€… Takže za mě naprosto bezchybná zkušenost, skoro mě začalo mrzet, že jsem novej bajk objednal u konkurence… :D
(vloženo 11.8.22)
Maj to prej nahrazený jednim v ploše – viz níže. Trefovat do těch vzpěr se jim asi nechce. Já to takhle na rámech mám, takže mám všechny vzpěry uzavřený.
vypada to na unavovou trhlinu z toho otvoru ale proc ho tam davaji je mi zahadou, staci mit otcory z boku do spodnich nohou kde to nic pod svarem neudela… to na odfuk horkych plynu pri svarovani staci…
easyrider: Dobrej postřeh, není. Respektive na staré byly dva otvory na spodní hraně, na nové je jen jeden centrálně na ploše směrem ke kolu. Na jedné z fotek je to vidět.
Jen pro zajímavost – ta dirka, přes kterou to prasklo, je i na tý nový?
Ukázkový přístup.