Vilem: mea culpa! Ted jsem si to zvetsil…. Vidim i zavareny zamek :-)..,, Tak to ma muj obdiv jeste vetsi! Vsal zadni stavbu z fulla a napasoval to do skladacky!
Opakuju: me se to normalne libi! Ne to jak z prvniho Mad Maxe s mladym Gibsonem! Steam punk jak prase! :-)) A dava mi to vetsi smysl nez ty tupe kobezky na malinkych koleckach s sirkou riditek 300 :-)
Me to prijde vic nez v pohode CDD (co dum dal) priblizovadlo!
Okometricky si myslim, ze to driv byl nejaky full (na DTswissu). Borec vyriznul predni trojuhelnik aby se mu tam lip vlezl ten pridavny motor. Vevaril mezi hlavovou a podsedlovou trubku kus jeklu, poresil dolni oko tlumice a stred. Skvele umistena baterka, motor vytoceny nahoru, netaha to po zemi (coz je u tohohle pridavneho kramu standard). Nahodou! – jako recyklat low-cost akuvrtacka super! Na skakani to neni, ale jeden z tehdejsich nejdrazsich setu odpruzeni da dostatecne pohodli pri normalnich primestskych pojizdkach! Tezko odhadovat kapacitu a dojezd, ale tohle mi prijde i logictejsi, nez duchodci na e-fullech od haibike, cube ci scottu na 29, co prudi decka s vsemoznyma nosicema a zrcatkama na cyklostezkach!
To přední kolo mi připadá zamčené trochu nešťastně. To by šlo sundat a odnést, ne? Proč to neprovlekl vidlou?
Zajiaml by me prumer zadniho kotouce. Od pohledu mi prijde, ze predek je 200 a zadek 230mm.
a co teprve ty dvoupístkové hydrobrzdy :) zajímavé
Hlavně ať to nevidí Mistr Onuce :-D
Vidlice a tlumič DT Swiss a zbytek šrot, to mě nejde do hlavy.