Barvozrout na karbon bez problémů. Odbarvoval jsem scott scale a přežil
Mně fungoval barvozrout v chladu za čerstva. Nanést a hned to debat kartáčem. Jinak se doporučuje omotat fólií, nechat v teple a odebrat druhý den.
S tím chladem a účinností je to asi tak, když jsem dělal rámy okolo 10 st. C tak to stálo za nic.
Zdyn – jj, mám to od Jardy Hrubého. Majitel musel být asi hodně smutný, když mu to předávali nazpět:)
Ten chlupatej rám je z Brna. Je to tuším z nějaké autolakovny, kde bohužel s karbonovými rámy neměli zkušenosti. Dost se divili, když rám vytáhli z lázně.
easyrider: Tak tohle je ještě výstavnější kousek, než jaký jsem měl na mysli :)). Úplně mi ty fotky připomněly takové ty chlupaté potahy do auta a na volant moderní v době Felicií.
vt: Určitě ne. Na internetu koluje fotka, kde někdo barvožrouta použil na karbonový rám a ten ve výsledku vypadal jako chlupatý, visely z něj uhlíková vlákna :)
vt – určitě ne :)
JSt – ten aceton jsem chtěl zkusit, ale pak jsem viděl v krámě tuhle pixlu, tak jsem šel touhle cestou. Bohužel moje lakovna žádnou chemii neumí…
ram pro odstraneni komaxu jsem daval do lakovny, kde to ponorili do louhou (?) a pak opiskovali. cela akce je levnejsi nez piksla sajrajtu. ;-) mensi veci zvladnes doma na noc ponorit do acetonu a rano vytahnout barvyzbavene. tez zcela bez prace. ;-)
No zajímavý je, že když jsem to aplikoval v zimě tzn. v dílně jsem měl 5–10 °C, tak to moc nefungovalo. Teď jsem to natřel ve 30 °C a úplně jiná písnička. Samozřejmě rám půjde ještě do písku…
Díky za tip. Přes zimu se chystám přelakovat oceláka, tak budu muset dostat dolů komaxit.