.. tak se, kua, bez štávy prostě neobejdeš. A už mě to začíná tedy pěkně srá.t!
(vloženo 18.8.22)
Pořád si říkám, že až mě současná práce definitivně přestane bavit (nasere), že bych šel třeba dělat kola. Ale když to vidím, tak dneska aby byl člověk spíš vyučenej elektrikář..
hovado_cz: To muselo být blbě postavené a ještě s mizerným středem, normální středy mají nátrubek a kabel se nemá šanci k ose dostat…
hovado_cz: za posledních šest sezón (průměrně 19000km na sezónu) mě mechanika 105 5800 2×11 nenechala ve štychu venku ani jednou ;-) Jediná závada byla zaseklá pravá páka v dílně doma, novou jsem koupil za 1750kč.
"musel sem ":https://www.youtube.com/watch?…
hovado_cz: tak to musel stavět naprostý debil. Aby se přežvýkal, tak odolný kabel, jako má Di2 už chce kus umění:( Kontrola nabití je jiná věc.
Krabica, za posledních 365 dní mě di2 vyfakovala 3× a jednou se přežvejkal kabel pod středem :)
ADU: v klidu ve sklepení? Silnici na ASX? Já bych v klidu moc nebyl :D
Ještě k elektrice: já s ní něco najezdil a stejně mám raději mechaniku ;-)
krabica: ale doporučit uživatelům e-biku power banku je asi bezpřednětné, že? :DD
@krabice JJ, nakonec mi to taky došlo, že by řešení byla powerbanka, já mám dokonce ve sklepě pracovní nabíjecí světlo z Lidlu na přisvícení, když tam občas něco montuju a to má i funkci powerbanky ;-) Ale i tak je komfortnější vycvaknout baterky a odnést je nabíjet do bytu ;-)
Aduldinho: Di2 nabíjím powerbankou, než bych někde tahal kolo… Mám doma nějakou 20 000 mAh a ta vydrží několik nabití Di2, letos jsem ji nabil před sezonou a zatím nebylo třeba.
hovado_cz: Tak na to už se hodí ten levný tarif od ČEZu. Třeba topení už je taková vedlejší, podružná, věc :)
18.8.22 13:27
Přijedu domu nabít: garmina, radar, axs, telefon, jednou za tejden hodinky jednou za 3 tejdny Di2 ještě tak nabíjet kolo ani by mě nehlo :D
DaD, jIrI___: Já vůbec nepopírám, že to funguje skvěle! :-) Jen to prostě nemám rád…:-) Jak se říká, elektrika, dobrý sluha, zlý pán.:-D
Mám to stejně. Kola zaparkovaná na půdě bez elektriky. Sram výhoda bezesporu.
Doma dobiji a druhý den jen zacvaknu a zase „řádím“ )))
Ta zaměnitelnost baterií je taky super věc když už je jedna trochu slabší.
bipe: ten přední je fakt macek, ale je to to nejlepší, co jsem kdy jezdil. Jedou jako hovado, jsou lehké a bočák vůbec neřeší:)
Adul: jj, mě nedošlo že někdo bydlí v bytě a ne v baráku a nemá kolo v pracovně jako já. Tak to potom ano, a je to výhoda.
Koubíku, páč tam nemám zásuvku, mohl bych jedině přes powerbanku :-)
Navíc by vyhořelo asi víc sklepů a nakonec celá bytovka, to je asi prašť jak uhoď, kde to chytne, a kuš, ať to nepřivoláme! :-(
Za mě je ideál kombinace hydraulika brzdy a řazení bezdrát, uživatelsky občas odvzdušníš brzdy a dobiješ baterku ;-)
Adu, a proč nenabíjíš ve sklepení? Je lepší když vyhoří sklep než byt :-D
Dadíku, tak samozřejmě, AXS má specický nabíjecí dok, ale můžu do něj strčit klasik micro USB, ostatně třeba na Garmin hodinky taky musím mít spešl kablík ;-) Samozřejmě by byl ideál standard USB-C na všecko. Já bral spíš za výhodu, že to kolo nemusím vláčet do patra do bytu k zásuvce a můžu ho nechat v klidu ve sklepení a baterky si odnést dom nabít ;-)
benobiker: Tohle je názor většiny lidí. Dokud si elektriku nevyzkouší… :)
benobiker: Naprosto tomu rozumím, ale já osobně bych se Di2 dnes už nevzdal. Super to věc. Schválně to vyzkoušej.. a nebo radši ne, pak by jsi už ty lanka asi nechtěl:)
Já jdu proti proudu a celkově asi proti pokroku, ale nesnesl bych na kole cokoli elektrického.:-) Tak nějak rád tahám za lanka a rád hned vidím, kde přesně je nějakej problém, když se objeví.:-)
Aduldinho: To není žádná výhoda, když musíš mít jejich nabíječku. To samé u Shimana. Starší měla také svoji. Ta nová má sice USB, ale konec do šaltru je stejně specifický. Až bude USB do USB, tak to bude v pořádku a nabiješ to kdekoliv. Takhle to stojí za prd..
Kubánec: ty voe, tam pustit cikorku, tak nemám do konce roku co dělat :DDD
Tak AXS má vyhodu, že vydloubneš baterky a zapojíš to kdykoliv a kdekoliv od malýho dočku ;-) Nevím, jak je to úplně u toho Shimána, to fakt musíš tahat kábel až ke kolu? Ale věřím, že to zase krapet líp chodí, zatím jsem osobně nevyzkoušel, ale i tak je eřazení prostě návykový stejně jako placení hodinkama ;-)
Jo a ta nová Di2 žere baterku jak sfiňa:(. Oproti kabelové, tak o půlku. Spíše více..
Ještě mě tak napadá že je to trochu pohled jako když dělám zadní brzdy na nových fordech nebo volvech, Jedna nabíječka na auto, druhá na diagnostiku, hadice se vzduchem k utahováku…
Di2 je jediná věc, co na kole chci a proto i obětuji tu otravu s nabíjením. Světlo a komp je samozřejmost. Naopak silniční Sram AXS a e-bike to ani omylem, to to radši prosvítím zbytečnou žárovkou na hajzlu nebo někde jinde:)
To je to, proč pořád řeším jestli tu elektrickou sadu chci (vím, že je super a byl bych spokojený). Jednak tedy nemám kotouče a pak nevím jestli chci po dojetí domů strkat kolo do zásuvky. Stačí že tam strkám světlo a cyklopočítač.
Dejv0: Nová Dura, ale stejně k tomu tu šťávu potřebuješ. Ale máš pravdu, proti těm e- prašivkám mě to pohladí :)
Ale tak ten kabel vedoucí k silnici tě normálně tak úplně neštve že :))
Není šťáva jako šťáva :-)