Značka | Trek |
Model | Pro Caliber 9.8 |
Modelový rok | 2022 |
Velikost | XL |
Hmotnost | 10.5 |
Rám | Karbon OCLV |
Vidlice | Fox Performance 32 Step-Cast |
Kliky | e*thirteen TRS Race karbon |
Středové složení | e*thirteen BB20-92 |
Měnič | Shimano XT M8100 |
Řazení | Shimano XT M8100 |
Převodník | slitinový převodník 34 zubů |
Kazeta | e*thirteen 9-50 |
Řetěz | Shimano XT M8100 |
Náboj přední | Bontrager |
Náboj zadní | Bontrager |
Brzda přední | XT M8100 |
Brzda zadní | XT M8100 |
Brzdové páky | XT M8100 |
Ráfek přední | Bontrager Kovee Elite 30, karbon OCLV |
Ráfek zadní | Bontrager Kovee Elite 30, karbon OCLV |
Pedály | Bontrager SPD |
Řídítka | Integrovana Bontrager RSL MTB |
Sedlovka | Bontrager pro OCLV karbon |
Sedlo | Bontrager Verse Elite |
Pláště | Bontrager XR2 Team Issue |
Super. Měl jsem ho v hledáčku, ale začátkem roku nikde nebyl. Víc fotek! Co ten kokpit?
Jasný poznáš, znám i jednoho člověka, co naopak s e-13 byl spokojený, tak třeba budeš druhý :-D. Novou bys prodal dobře a možná i rychle a za 6tkč bys měl parádní Garbaruk 10–52(50)z, který vím, že se Shimano 12s funguje suprově (rok jsem vozil) a vydrží nesmysl… A v neposlední řadě má i dobré odstťupňování.
Uvidím jak se to bude chovat, na tom kole už to bylo, asi kvůli nedostupnosti komponentů a přišla mi blbost tam to kolo nechat, že na tom nebyla XT kazeta:-)
Procaliber je parádní raketa a osazený to máš taky fajnově, teda až na ten e-13… uvidíš, jak budeš spokojený, ale já bych do toho už nikdy nešel. Měl jsem 11s variantu 9–46z a neskutečný bláto, nic to nevydrží a chod řazení sice ušel, ale ve srovnání se Shimano i Sram, byl e-13 horší. To je za mne jediná výtka a hned bych měnil za Garbaruk kazetu (když už máš XD ořech).
Díky:-) Tím, že je to v podstatě série, tak jsem zatím víc nefotil. Navíc ten lak je složitý pěkně vyfotit, na první pohled prostě tmavý kolo, ale na světle krásná metalíza. Zajímavý je ten nestandardní převodník od e*13 s nejmenším 9ti zubím pastorkem. Předtím jsem měl komplet hliník, ale jinak ne úplnou bídu a i tak je tohle strašnej rozdíl – v podstatě každý šlápnutí do pedálu a kolo hned vystřelí. Na to že je úplně všude karbon, tak mě překvapila i tak hmotnost nad 10 kg – asi tyhle kola nejsou nejlehčí, možná i pláště. Ale to už je jen detail:-)