Po přestěhování do Polabí jsem zkoušel silničku-už to není pro mne. Prodal jsem svoje milované RB CRR a plánoval koupi gravela.Ale nabídka na Focuse v karbonu se nedala odmítnout.Provedl jsem výměnu vidlice,řidítek,sedlovky,sedla a plášťů.
(vloženo 22.8.22)
Značka | Focus |
Model | Raven 8.6 |
Modelový rok | 2021 |
Velikost | 20 |
Rám | Carbon |
Vidlice | Rock Shox Reba |
Hlavové složení | Acros tapered |
Kliky | Sram NX |
Středové složení | Sram DUB |
Měnič | Sram NX |
Řazení | Sram NX |
Převodník | Max1 38z |
Kazeta | Sram NX 11-50 |
Řetěz | Sram NX |
Náboj přední | Novatec D041, 15x110 mm |
Náboj zadní | Novatec D162 Disc, 12x148 mm |
Brzda přední | Magura MT 2 |
Brzda zadní | Magura MT 2 |
Brzdové páky | Magura MT 2 |
Ráfek přední | RODI Viper 21, 21-622 |
Ráfek zadní | RODI Viper 21, 21-622 |
Pedály | Wellgo M19 |
Řídítka | Sting carbon 700mm. |
Představec | BBB |
Sedlovka | Sting carbon 400mm. |
Sedlo | WTB Volt |
Pláště | CST B-Trail 2,25 |
Lachtis-gravel by byl samo lepší volba,ale Raven byl za tak málo,že nešlo odolat.
Dag-o výměně kol uvažuji,ale asi až příští rok.
Ravena 8,6 mám též. Jenže z původní specifikace už zůstal jen rám a kazeta. Doporučuji vyměnit ještě kola. Pak uvidíš jak to zrychlí. Já nyní nasadil DT 1700 a je z toho raketa. :-)