Po tom, co jsem si na fullu dal v týdnu 3× Kuks jsem si říkal, že by to chtělo něco trochu rychlejšího. Silničku jsem zavrhnul, protože vyloženě po silnicích se po předchozích zkušenostech bojím. Takže volba padla na gravel. Původně padla volba na Kross Esker, ale to kolo bylo těžký jak kovadlina a mít gravela těžšího, než fulla, to nechceš. Tak koukám na Canyon a objednávám Graila Al. Dostupnost v září a to byl červen. Pak se mi to rozleželo a že bych radši carbon. Tak objednávám Grail CF 7 s dodáním půlka srpna. Potom mi několikrát změnili termín a při posunu na leden/březen 2023 jsem objednal Grail CF8, který byl dostupnější. A zase několikrát změna termínu a blbá nálada. Ale s koncem dovolený přišel odkaz k platbě a už jsem se domů těšil. S objednávkou kola jsem začal řešit i záplety EIE od Toma. Nabídka byla rychlá, objednávka taky. Nakonec kolo přišlo v pondělí a kola druhý den asi po měsíci od objednání. Během víkendu jsem najel 140km, půlkou silnice a půlkou lesy a spokojenost veliká. Kolo mi vyhovuje, byť berany jsou trochu nezvyk, 25 let jsem je nejezdil. Velikost kola dle doporučení výrobce ok. Chápu, že ne každýmu se dvouplošník líbí, ale mě se líbil už když to hodili na trh, ale v tý době jsem vůbec nepočítal, že bych si takový kolo pořizoval.
(vloženo 23.8.22)
Značka | Canyon |
Model | GRAIL CF SL 8 |
Modelový rok | 2022 |
Velikost | S |
Hmotnost | 8,6 kg včetně pedálů a košíků (váženo) |
Rám | Canyon Grail CF SL Disc carbon |
Vidlice | Canyon FK0070 CF Disc carbon |
Kliky | Shimano RX810 48/31 |
Středové složení | Token Ninja |
Přesmykač | Shimano GRX RX810 |
Měnič | Shimano GRX RX810 GS |
Řazení | Shimano GRX RX810 |
Kazeta | Shimano Ultegra HG800 11-34 11s |
Řetěz | Shimano CN-HG701 11s |
Náboj přední | DT SWISS 350 12x100 |
Náboj zadní | DT SWISS 350 12x142 |
Brzda přední | Shimano GRX RX810 |
Brzda zadní | Shimano GRX RX810 |
Brzdové páky | Shimano GRX RX810 |
Ráfek přední | EIE ARG35TC30H |
Ráfek zadní | EIE ARG35TC30H |
Dráty | Sapim CX Ray |
Pedály | Shimano M520 |
Řídítka | Canyon CP07 Gravel Cockpit CF |
Sedlovka | Canyon S15 VCLS 2.0 CF |
Sedlo | Fizik Argo Terra X5 |
Pláště | Schwalbe G-One R, 40mm, bezduše |
ahoj, měl bych dotaz. Někde jsem četl že jsi vybíral mezi S a M. Nakonec jsi zvolil S. Já mám 169/78 a kalkulačka doporučuje XS. Co by jsi doporučil? Vlastně ani nejsem na rozhraní, jsem přesně uprostřed XS. Ale všichni doporučují větší velikost. s berany jsem nikdy nejezdil, tak nevím. Spectrala mám S, Grand Canyon mám M, ale s krátkým představcem. Dík.
21.11.22 17:26
Top
No Di2 by se me taky libilo, ale uz jsem si to pred sebou nedokazal obhajit.
Dobře jsi udělal, že jsi vzal vyšší model. Sice to stálo víc peněz, ale zase žijeme jen jednou, tak proč si to ježdění trochu nezpříjemnit.
Jsem si rikal, ze si nikoo nevsimne :) Furt jsem koukal, abych ji nedal blbe, az jsem ji dal blbe. A vsimnul jsem si, kdyz uz tam bylo mliko. A nechtelo se minto predelavat, ale druhy den mi to nedalo a uz je ok
Pěkné. Za 5 * . Až pojedeš na Kuks dej vědět. Prohlédnu ho live:-)))
Me dvouplosnik zaujal pred lety, ale to jsem si nepripoustel, ze bych nekdy koupil kolo s beranama.
A najednou to je doma. Nemam s cim srovnavat, ale me to vyhovuje.
Kolo parádní, dávám pět, i když těm rodlům moc nefandim, mám rád silničářskou klasiku ;-)
No mě je váha jedno :). Ale pro klid jsem zašel pro váhu k sousedovi a vyšlo to hůř :(.
Už to vypadá reálněji a váha je zeditovaná.
Váhu neřeš, políčko smaž a v klidu se věnuj ježdění :-) .
Taky se mi hmotnost nezdála a čekal jsem tyto reakce. Ale vážil jsem se s kolem a odečítal. Leda by váha byla úplně v hajzlu. Canyon váhy uvádí k velikosti M, aspoň myslím. Zkusím najít jinou váhu :)
Těch 7,5 kg s pedály je málo uvěřitelných, Canyon uvádí u topmodelu na Redu AXS se špičkovými DTSwiss 1100 výplety hmotnost 8,22 kg bez pedálů a košíků, tak nevím, kam to více než kilo najednou zmizelo :-) . Ale jinak parádní stroj, stále vedu vnitřní boj, jestli si ho koupit na AXS mísro silničky (dal bych jen užší gumy a větší převodník).