Par fotek z kompletace. Jinak ze zkusenosti muzu rict, ze prelisovana korunka drzi mnohem vic. Parkrat jsem zkousel rozdelavat jiz prelisovany (lepeny) spoj a chtelo to skoro dvojnasobnou silu. Pokud jde sloupek hodne lehce ven nebo zpatky, pak uz je lepsi pouzit novy krk, ktery ma rozmer lehce do plusu.
kubad: No dobře, zas tak úplně běžný to není :-D Ale prostě se to dělá, nepřijde mi to jako nějakej špatnej zásah, lisuje se spousta věcí několikrát za životnost, ložiska počínaje, misky hlávka, silentbloky, lisuju vlastně i ISIS kliky na střed :-) A určitě jsou určený k opětovnýmu lisování:-) Ale dobře, je to jištěný šroubem.:-D
@benobiker
tak běžný úkon to úplně není a lisovaný spoj není určený k rozebírání a opětnému lisování
čím nijak nerozporuju že to jde, sám sem taky pár vidlic udělal :D
Musím se smát názorům, že se někdo bojí jezdit s přelisovanou vidlí.:-) Jak už tu zaznělo, taky jsem měl u Concorda na přelisování vidli a není sebemenší problém, je to běžnej úkon, kterej tady moc lidí asi nedělá, vím jenom o Concordovi, takže za něj buďme rádi! :-) Svoji práci dělá víc než skvěle, až začne lupat v moji druhej vidli, čeká ji to taky ;-)
Ještě že to v našich končinách někdo dělá, pytlíci si své rady opět mohou nechat od cesty
Tak tak, s krkem není nejmenší problém – vypadnout to nemůže, jedině se protočit a to podle mě spíš mnohem dřív povolí představec než krk v korunce. I mojí F36 měl Concorde v péči a supr práce, můžu jen doporučit!
jIrI___: zrovna krk je totálně blbuvzdorný. Dole je rantl, nahoře ti to drží rám/hlavové/představec…
strtom: aby už nevrzala
Klobouk dolů před všemi, kteří mají odvahu jezdit na vidlici s přelisovaným krkem :)
Jaký má smysl rozlisovat korunku? Když vrhala tak bych řekl, že se tam asi udělal nějaký vakl. Moc důvěry bych v to už neměl.