Značku neznám, zřejmě to ani nevaří sami a nebude to nic extra, ale líbí se mi barevný zpracování a kolo jako celek. Původně sem teda myslel, že ta tmavá část je v British racing green nebo něčem podobným, ale je to zřejmě obyč černá. Škoda, nicméně i tak pěkný.
(vloženo 29.9.22)
Když si odmyslim tu brašničku a asi i košíky, tak bych tam tu růžovou na vodíku (včetně toho, že je to právě tohle vodítko) a představci bral i pro chlapa jako celkem sympatickou provokaci, která to teda dost oživuje :)
Pánové, já nenapsal, že mě to nějak uráží, já se jen divím, že si do toho nikdo ještě nerejpnul. A co se růžové týká, třeba je to pro holku :-D, tedy pokud je „košér“ to genderově rozlišit.
KUBULA: Co Ceramicspeed, ale ještě růžovej a růžový košíky, jak dětinské!
@KUBULA jj to vodítko se mi též moc nepozdává, nechal bych tam origo Campa :-)
Mě překvapuje, že se tu ještě nikdo neopřel do ceramicspeed. Já bych nahradil bílou stříbrnou a byl bych spokojený.
Berlínská značka, dělají pěkná kola a vaří to na Tajwanu, tuším. Tad odkaz na rozhovor s fitterem, který pro ně „dělá“ geometrie: https://granfondo-cycling.com/…tting-truth/
Tož pěkné, forbec přísnej, ale jinak se mi to líbí a hlavně Campa je Campa :-)
Milanv protoze profi vozi na sebe kratsi ramy, da se dosahnout vic aero posed, plus vaha a ovladani do sjezdu.
Naopak u profesionálů jsou představce 120 mm a delší dost běžné, možná i převažují…
Tohle se mi vlastně vůbec nelíbí, ale co ppstoval TK75 je pecka.
Neví někdo, co je to za řidítka? V současnosti sehnat řidítka s kompletním obloukem je trochu problém.
Jo takhle, už to vidím, jasný. K té prestižnosti myslím, že to jde pomalu nahoru. :) Něco je vařený v Itálii zbytek Taiwan, je na výběr :)
DejvO: To nebylo myšleno směrem ke kvalitě. Spíš k nějaký historii a prestižnosti značky. Kvality bych se nebál a hlavně se mi ty jejich kola fakt líbí.
Rovnou takhle od stolu nebude to nic extra, tak jo. :) Rámy mají pěkný, negativa na kvalitu jsem nikde nezaznamenal, ale sami nevaří, to jo. Krátký ty rámy zas tak nejsou, týpkovi to asi vyhovuje ne.
Heh ten forbec je kurewsky prisnej. :D
K tym extra dlhym predstavcom Andrej Kašeckin vozil myslim az 170 mm predstavec co mu specialne robilo Deda
vrazdit: Jo. Oni tam teda ty nápisy opticky pasujou, nicméně nahradit aspoň ten na sedlovce třeba za název modelu by bylo asi šťastnější.
Singlespeed:a co když je ten extra dlouhej představec nutností pro dosažení jízdních vlastností?A né ta blbost co si napsal.
Standerty jsem zaregistroval a mají docela pěkné oceláky a dělají i titanový gravel… toto vypadá s tím dlouhým představcem jako hodně závodní náčiní :) jinak to trošku přehánějí s množstvím nápisů Standert viditelným při jednom jediném bočním pohledu na rám…
Me se ta kola docela libi, jinak ideal na silnici kolem 110 mm a 40 cm takovy pekny kompromis.
29.9.22 16:24
Tak i na současných kolech u profíků neni forbec 12–14 cm nic výjimečnýho. Tak třeba je to nějakýho závodníka nebo to prostě chtěli mít jen „hustý“ na to focení.
29.9.22 16:23
Singlespeed: jó to jsem byl teda megaborec :D Rámy byly prostě moc krátký v těch dobách.
Asi to sami nevaří, jinak by určitě customizovali geometrii a zákazník by nemusel příliš krátký rám natahovat extrémně dlouhým představcem. A nebo je zákazník konzervatovní příznivce bajků z devadesátých let. Kdo měl tehdy delší představec a užší řídítka, byl větší borec :-) .