Předpokládám, že v podání Liteville/Syntace z toho budete víc vydřený :) https://www.liteville.com/…ed-steering/
tvl, gramy, klepani a nejlepsi bude, az bude kuurvitko vyrovnavat trochu do strany, nebo se tam povoli sroubek a bude se muset rozdelat cely traktor…
@Smejči: Moje dcerka to ma na early riderovi :-). Asi ji budu muset poslat z poradneho kopce dolu, aby vedela, ze je to ted in v enduru :-)).
Johny Merida. Jako je pravda že na silnici ve sjezdu cca v devadesátce se mi řidítka dobře rozvibrovaly. Posrany jsem byl solidně. Tam by to možná dávalo větší smysl než na boku.
Na kolech tohohle ražení se to může stát jedině s extra málo zatíženym přednim kolem – to se rozšíří na ebiky, tam to bude páprdum s řídítkama kilometr vysoko jistě velmi oblíbeno. K tomu ABS samozřejmě.
No bez držení bych s tim asi jet nechtěl.....a jako motorkář, no ve vysokých rychlostech řidítka kmitala,to jo…ale na kole?
Nylon, objímka, dvě pružiny + hezká pohádka = plus dvacet litrů za technologii. :-)))
Tak to mi teda přijde lepší ta vychytávka na změnu sklon sedla. Ale kdoví čim vším budeme mít ověšený kola za rok.
Na některý „inovace“ v cykloprůmyslu jsem už asi starej..myslím, že Canyon by se měl soustředit spíš na jejich nedodělky a otvory pro ložiska v rámu toho správnýho rozměru.
Počkám si, až to bude dodávat číňan :-D
Vic stability vic adidas? Pro nekoho kdo jezdi z kopce jen rovne asi dobry, ale me hrava a ovladatelna kola bavi.
Prej je to pro enduro závodníky. Předpokládám, že jim to fakt chybělo a tak to teď budou kupovat po krabicích…
No a neměl by tam spíš být tlumič jako na motorkách? Ale zase se na tom teď bude dobře jezdit bez rukou. :D
@BSA: Uz je to v nabidce na strankach canyonu.
Uz jen cekam, kdy zjistej, ze ten linearni chod pruziny neni idealni a udelaj to vice sofistikovane, asi jako v autech posilovac rizeni :-).