Pěkně čistej design, tak se mi to líbí.:-)
Jedna fotka trochu opodál, aby to vyniklo:-)
a další ještě víc opodál, na celej bajk.:-) Na lepší fotky nebyl čas, tak jen hnedka takhle po dokončení v dílně, ještě trochu zablécené kolo po Air DH v Hradišti.:-)
A už to leze pěkně dolů.:-)
Pár "kokpitových" fotek, protože takhle ty klacky vypadaj dobře.:-) Tady ještě s Atlasem představcem 35mm na Blinduru 500+ :-)
Tady s Turbine 40mm představcem ze Saalbachu
Zase Saalbach s modelkou Puffim a jeho novou Metou SX :-)
A zase Saalbach, protože tam bylo zatracené krásně.. :-)
A tady ze sranda rejsu ve Strakách, tentokrát s Burgtec 50mm představcem, kterej mi padl jak prdel na hrnec.:-)
Ok, zas tak úplně nové nejsou, vozím je už půl roku a vlastně to jsou úplně obyčejné hliníkové Renthaly.:-D To je tak, když máte neustálé nutkání si kupovat na kolo nějaké šperky, obměňovat design a zkoušet nové věci, ale nechcete do toho už rvát prachy…:-D Tyhle řidítka jsem si pořídil, páč mi vyhovuje jejich geometrie, vozil jsem je v černé barvě už na předchozím fullu, líbí se mi trialová historie téhle značky, baví mě jejich odolná povrchová úprava a hrozně moc se mi líbí pohled na kokpit pěkně ze sedla.:-) Jenže při pohledu zepředu to už taková sláva není a po čase vás ty klasická Renthal loga nejspíš začnou trochu štvát…:-) A tak napíšete místnímu uživateli TJK dotaz: „Heleď, chemiku jeden šikovná, jak to sundat a nezničit elox?“ a on na to… „Použij nitroředidlo ty kluku jeden!“ Mno, já našel doma jen S6005 a taky to šlo.:-) Výsledek mě baví a když už jsem sundal logo z řidítek, posundaval jsem polepy i z ráfků… Hned má člověk zase trochu jiné kolo, trochu víc nenápadné.:-)
(vloženo 26.10.22)
já je měl na trialu se super pro trials nejdřív v oceli a pak v titanu… a ty kliky mám doteď, momentálně na marinovi. nedám na ně dopustit
hope kliky už mi esteticky neseděj, ale určitě budou fajn :-)
TK75: Hehee:-D Já dneska musím máknout, v pátek jsem to trochu šmelil.:-D Jinak, ty 5Dev jsou boží!
Já bych potřeboval na Aku buď od Canfield nebo 5Dev
(Když už se teda zase v práci nudíme :-D
Nimrod: Middleburn mi přijde jako taková trialová klasika teda hlavně v UK, tady jsem to ani u nikoho neviděl… Teď nevím, jestli se bavíš o fullu, nebo jsi zabrousil k trialu… Na fullu by se mi teda moc líbily kliky HOPE než ty origo SLX.:-)
benobiker: co middleburn? za mě je to spolu s hope jasná jednička v uk, navíc mi i tak nějak patří rs7 k trialu (spolu s pro trials a super pro trials rockrignama)
Suslos:jo Nock mi přijdou nejpovedenější, ale už jsou dosti těžítka.Jinak pro mě jsou nejpovedenější řidítka nyní tyto:
@btom: jsou to acerbis, AVS jsem zavrhl. Nicméně další budou po super referencích Nock – tam si právě i tu vzdálenost můžeš nastavit a jsou ze všech dle všeho nejodolnější
Suslos:ty avs chrániče mám taky a i když musî mět prostor aby mohly pracovat tak to jak jsou daleko od páky vypadá dêsně.
suslos: Cenné informace tohle! Taky řidítka řežu, full 780mm, pevňák 770mm. Title teda zavrhuji.:-D Teď vozím 30mm rise, hlavně teda kvůli nízkému stacku rámu, jejich přidaná vlastnost vyššího zdvihu je, že nejsou tak tuhý, jako jejich varianta s 10mm zdvihu… U Renthalu je mi příjemnej 7° ohyb k sobě, Chromag OSX 31,8mm co mám na pevňáku (přijdou mi teda taky solidně tuhý, na to že jsou chytlý v ATLAS představci, kterej nemá zrovna moc širokou upínací plochu) maj 8°, taky fajn, Title maj taky 8°. Většina řidítek používá 9° ohyb k sobě a ten mi tak příjemnej není. Jediný klacky, co maj 9° k sobě co jezdím, jsou Inspired Arcade, co mám na trialu, ale tam je to trochu jiný, tam je mám naštelovaný víc od sebe, než k sobě…
rodla – řešil jsem 38mm up
Title 38mm up – jo, jsou fakt tuhý, moc, pohodlí tam není, ale mám na nich ještě málo najeto a budu si hrát s nakloněním k sobě ještě
Burgtec JB 38mm up – jsou pohodlnější jak ty alu Title, zatím nej řidítka co jsem měl
Burgtec carbon 20mm up – tvrdý/tuhý
Chromag carbn 25mm up – tvrdý/tuhý
One Up 25mm up – super! Kdybych nechtěl 38mm up tak bych šel znovu do One Up tuším, žemají 35 nebo 30mm variantu
Nutno dodat, že vše mám řízlé 760–770, takže na 800 s tím někdo může cvičit třeba o fous jinak :-)
Zbytek co jsem měl jsem měl v době, kdy jsem to ještě toliko nevnímal. Vyjma Alu Bontrager – s tím se nedalo jezdit.
suslos: Hehee:-D Však si mi jej taky dobře zajel! :-D Sakra, ty máš ty klacky, co jsem zvažoval! :-D Tak poreferuj, vím že jsi jich vystřídal mnoho a měl jsem za to, že jsi pěl chválu na karbonový a teď najednou Title, který prostě musí být vzhledem k jejich váze šíleně tuhý, to prostě musí bejt v bordelu v palbě znát, zrovna v tvém podaní, když se rychlosti nebojíš :-D
To je diskuze tyjo, kvalita!
Beno pěkný to mas! Predstavec TOP!
Nahodim sem teda můj aktuální kokpit :))
TK75: No jo, jenže… Jakmile kupuješ sedlo Chromag, musíš automaticky kupovat Chromag i řidítka! Jedno bez druhého prostě nejde! :-D A to je zase minimálně čtyřka, když seženeš za dobře.:-D
TK75: Hehee:-D Jj, Chromag věci mám kompletně naházený na pevňáku… Sedlo je super, mám Lynx DT, model 2019 myslím… Vlastně je super úplně všecko, co se týče kvalitou zpracování.:-) To jest třebas hlavně pedály, ty mě baví, grip teda nic extra:-D Ale zpracování super… „Best of british“ dobrá rubrika! :-)
Taky jsem chtěl směřovat osazení atd tímhle směrem, protože u mého rámu bývá většinou Renthal, Gusset,Halo wheels (spadá to vše pod Ison Distribution jako Identiti) ale sedl jsem na sedlo Chromag a nic lepšího prdel nepoznala, no a stejný je to s Title :-)
Na mbr.co.uk byl na čtení zajímavej „pořad“
Best of british
https://www.google.com/search?…
Hope, Whyte, Identiti (neskromně :-) Orange atd
TK75: Přesně tak… A když už je dneska takovej vlastně pátek, proč si v práci nepočíst.:-D Proto je mi i blízká značka HOPE… Má to takové společné kořeny s Renthalem, obojí v trialu, tak to musím mít prostě na kole.:-D Přidávám taky pěkné počtení, je to přece jen taky vlastně z Anglie.:-) A proto jsem si koupil i sedlo Fabric..:-D
ad nukeproof: novodobé produkty mi nikdy nikterak nezaujaly, teda až na jeden – warhead ti . v tý době to byly asi jediný titany na nějaké tvrdší použití jak xc
BTom1: Jj, miliony… Klucí si zrovna nejedou moderní youtuberskej styl, jako většina ostatních, takže opravdu ne:-D To víš, chodí normál do práce, jak Puffi, tak Ben, co stojí za kaberou a střihem tak není dvakrát moc času na vytváření nových a nových videoprojektů.:-) Vím, že něco mají rozdělaného, tak se poptám, jak to vypadá.. ;-)
easyrider, Nimrod, TK75: Jj, Nukeproof je mi hrozě sympatická značka, která sahá dlouho do historie… Navíc má naprosto boží design, skvělej nápad s jejich logem, skvělé chytlavé názvy bajků a komponent :-) Trocha povídání o historii i na domácím bikepornu https://www.bikeporn.cz/nukeproof_v48/
Kubiczech: Souhlas, asi vypadaj lépe na kolech se zemitými barvami, než na vyložene křiklavých, taky není dobré je kombinovat s jakýmikoli doplňkovými barvami, prostě Renthal musí být nositel designu, jinak je to zprasený.:-D Povídaní o historii, nějaký to videjko k 50ti letům:-) A moc hezkej článek na pinkbiku ;-) Ať to máme pěkně na kopičce :-)
hle, co jsem ještě našel k nukeproof. jaro '94. za povšimnutí stojí chris king ještě s prototypovýma nábama. tnt náby byly tuším že tužší jak nukeproof. pamatuju nějakej test, kde se řešila tuhost náb a zrovna nukeproof v tom vyšel dost mizerně a tnt dost dobře
easy: teda neznát devadesátkový nukeproof, tos mi překvapil… většina lidí si je pamatuje díky nábám s karbonovým středem (osobně jsou my sympatičtější ty s titanovým), ale mně učaroval jejich reactor, respektive ta hlava s vidlicí. a dělali dost divný představec s víčkem na tři šrouby :-)
ad šrouby… můj roox má všude m8 :-)
Benobiker:má teď nějakou prodlevu..Asi jak přišly prvnî mega za videa tak musí spočnout:-D
Ten Use je teda krutej mordor. To musí bejt měkký jak sviň. A k tomu ten jeden šroubeček. To by mě fakt zajímalo naživo.
Taky mám slabost pro Renthal v téhle barvě, takže palec nahoru. Jen se mi nikdy nikam nehodily, takže je mám akorát na výstavce. A nejvíc je k tomu odlogovanej představec Use Ultimate Vyce.
BTom1: Hehee:-D Zejtra mu to vyřídím, bude rád;-) Něco zas bude, neboj;-)
Benobiker:Řekni mu hergot, že čekám na další video!Má nejpovedenější videa u nás!
Jsem si myslel, že Nukeproof je nějaký Taiwan katalog projekt jako Force. Tak jsem si teď přečetl, že tak úplně ne a má to nějaký heritage. K čemu taky může být diskuze o kokpitu užitečná… :)
BTom1: Je to tak… Ale s narústající šířkou řidítek je širší upínací plocha představců adekvátní, do nějakého rozměru samozřejmě :-) Třebas ten Nukeproof byl už dost širokej, pravda… Já na to tlumení vibrací asi nejsem moc citlivej, tohle řeším pak gripama, spíš mi vadí, když se ty řidítka kroutí, jako proutí.:-) Což třebas ten Atlas, ten moc širokou upínací plochu neměl…
TJK: Přesně jak píšeš, se vším souhlasím. Ono se mi moc ani nelíbilo to dost hrubé CNC opracování, ostré hrany a našel jsem tam nějaké nedokonalosti prostě… Pak třebas takové detaily, co se mi moc nelíbily – horní šrouby na čelní desce vylejzaly zezadu z děr, což nevypadalo moc dobře, mohly tam dát šrouby kratší. Byla to varianta v délce 45mm. Víc se mi líbí představce, kde otvor pro šrouby není skrz, tak jak to má RF Atlas / Burgtec.
TJK: tak ty hrany pro kontakt s větvema sraž pilníkem né?Jinak enve je má sražený už z výroby,ale to mají i jiné značky.
K šířce čelní desky- když už je to moc tak to zhoršuje tlumení vibrací.Měl jsem sixpack millenium a ten ji měl hodně širokou a i s jejich karbon větvema, který nevybíhají do zvednutí ihned za č.deskou to působilo nepohodlně.Teď mám užší č.desku a je to lepší.Jako kdysi dávno když třeba syntace to rozšířil tak to měli potřebu zdůrazňovat, ale ten přínos je jen do určitýho rozměru.
BTom1: Jj, kouknul jsem ti na profil, tvůj Nicolai je nádhernej! Hele, s délkou představce jsem se něco nalaboroval :-D Původně jsem vozil 40mm, žádnej problém, páč předchozí kolo bylo kratší, tak mi to kolo přišlo fajn… Chvíli jsem zkusil nasadit 50mm OEM Giant (on má tedy po přeměření asi 52mm) a bylo to dost dlouhý, vrátil jsem zpět 40mm… Pak jsem pořídil 35mm ATLAS, to se mi zdálo fajn, na skoky a prudké kopce dolů a tak, ale když jsem měl šlapat víc po rovince, nebo prostě byla trať techničtější, kokpit byl prostě najednou moc krátkej, řízení dost cukavé, takže jsem pořídil Turbine R 40mm. Ten mě trochu štval, že nedržel dobře na sloupku vidlice. Pak jsem se zas chvíli zkusil vrátit k 50mm Giantu a dal kokpit trochu výš a hle! Najednou to bylo ono! Technika se jede super, prostoru plno, řízení necuká, na skocích mě to netahá na předek, takže jsem za dobrej peníz pořídil toho 50mm Burgteka mk3.:-) Hlavu mám jen 65,5, jezdím Trance X 29, na profilu k němu mám už docela dobré počtení ohledně těch dvou let, co ho jezdím.:-D
jop.. celo na Nukeproofu je tenky a trosku me strasej ostry hrany ktery sebou muzou nest mikrotrhliny a napetovy uzly… ale tuk tuk.. uz 2 sezonu drzi a zatim bez ztraty kyticky.. a na krku drzi fest a riditka drzi taky bez zbytecneho prepinani.. za tech 1500 je to imho jeden z nej CNC predstavcu
BTom1: Ha, tak jsem rád, že nejsem jedinej! :-D Ono hrozně málo výrobců používá M6 na představcích… Krásnej je třebas Title, ale to je prostě těžítko, na to že to je komplet CNC… Deity taky používá M6, je to pěkně CNC opracovanej představec, ale čelní deska je plná a já rád dělenou objímku :-) RF Atlas byl fajn, krásně zpracovanej, tam byly M6 alespoň na objímce sloupku, jen ten design je už takovej zastaralejší, není moc široká upínací plocha řidítek, celkově mě docela zaskočilo, že výrobce nepoužil u šroubů objímky řidítek podložky, kdežto na původní 31,8mm verzi ano. Nukeproof Horizon je taky pěknej představec, sice jen M5 šrouby, ale objímka sloupku je plná, neklouže, čelní deska je pěkně široká, používá už Top Lock, což si myslím, že je moc dobrá věc, pěkně rovnoměrně sevře řidítka, cena je velice přijatelná, ale to zpracování nic moc, dokonce jsem měl trochu strach z tenkosti čela.:-) Mno, nakonec jsem skončil u Burgteku MK3, není to žádná designová výstřednost, ale zpracování je nádherné, vzhledově je takovej jinej, přitom jednuduchej, pevnej jako skála, i se mi nakonec líbí ten systém upnutí řidítek…
Benobiker:taky mám rád syntace s M6 na všech.A RF mě taky nedržel.Teď mám viz.foto a ve všem max. spokojenost.
Já se rozhodoval mezi Thomson X4, kterej je paradoxně levnější a Apexem. Viděl jsem na FB Gayronu nějaký zákaznický kolo s Renthal kombem a bylo rozhodnuto :)
Já se přiznám že jsem si Apex koupil před lety na grevl…v odporné délce 90 mm, bylo brutálně hnusný, takže byl odejit
M6 jsou pro zemědělskou techniku :) To nepíšeš moc milé věci :( Ale já to kolo mám stejně jen na focení na instagram :D
easyrider, TK75: Mno, tak ten mi zrovna moc nevoní :-D A celkově jsem zrovna moc chvály na Renthal Apex představce nečetl… Pár jsem jich viděl dokonce prasklých u objímky sloupku vidlice prostě málo materiálu, když to člověk přetáhne, dostane to na prdel. To mě docela odradilo… Taky prý není problém protočit řidítka, i přes utáhlou objímku sloupku, což se mi stávalo u RF Turbine představce a tak šel z domu… A vůbec, u kokpitu bych si představoval ideálně všude M6 šrouby. :-)
Ještě by mě Tomáši zajímalo, jak odstranit nápisy na víku kufru u auta, aniž bych bych si zničil lak. Na to něco nemáš? :)
Jo s ta stálost leštěných hliníkových komponent by mě taky zajímala. Podle mě se to následně musí ještě eloxovat.
Mě přijdou
tak akorát… příjemnější než Funn Full On co jsem tam měl.Navíc jsem byl línej je seříznout a tak jsem náhodou zjistil, že 810 líp sedne do ruky :-)
TJK: Dík za tip! Ještě mě zajímá jedna věc, všiml jsem si toho krásného představce Nukeproof, co jsi zbavoval eloxu, řekni mi, někde jsem četl, že pak výsledek je matný povrch, který se musí vyleštit, aby to bylo pěkný… Jak je to s oxidací hliníku? Máš to nějak ošetřené? Zajde ten povrch? Zajímalo by mě, jak je to s hliníkovýma komponentama ve stříbrné barvě, jestli je to čistej, vyleštěnej hliník, nebo je na to nanesena stříbrná vrstva eloxu? Jestli se to teda vůbec dělá a je to běžnej postup :-D
paradni to mas :-)
jinak odzkouseno na ruznych typech riditek (ne kazdy tisk se chova stejne)
Vsechno tohle na hlinik funguje a s eloxem to kratokodobe nic nedela
easyrider: Přesněěěě:-D Já to logo taky bral jako takovej MX unikát, kterej takovej prostě už léta je a patří to k nim… Jen se mi okoukal a celkově to kolo pak prostě nevypadalo dobře, no.:-) Ale ta „zlatá“ barva je taková jedinečná, navíc fakt odolná, což jsem nikde jinde neviděl… Prostě Renthal není pro všechny a nemůžeš jej plácnout na vše.:-D
Já jsem k Renthalum doiteroval po dlouhých letech hledání dokonalých řídítek. :) Za mě ta „signiture“ barva z nich dělá unikát a asi nemám vkus, ale i to oldskůl logo se mi líbí. Hlavně všechno ostatní jsou jen „další černý řídítka“ :). Teď k nim mám ještě objednaný Apex představec, protože to je prostě must have. No a to vše se u mě odehrává na kole, na kterým ročně vyjedu tak 4×, takže finančně to smysl moc nedává, ale když se zamiluješ… znáte to :)
TK75: Hele, Title jsem ještě před odstraněním potisku z Renthálů měl v hledáčku! Chtěl jsem ty stříbrný, to by byla prda! Jenže…:-D Trochu mě štvalo zase vyhodit dost peněz za nový klacky, kort když tyhlety mám celkem chvíli, pak bych špatně přenášel přes srdce jejich celkem vysokou váhu, 50g nárust jen na řidítkách není málo, s tím nejspíš spojená brutální tuhost samotných řidítek asi nebude nejvíc pohodlná a navíc bych pak byl zase v designové pasti, řešil bych, proč já si tenkrát raději nekoupil ty Hope náboje taky stříbrný, pedály taky, atd… Prostě to fakt nemám jednoduchý..:-D Ale kdo ví, jednou Renthaly půjdou do důchodu a ty Title jsou fakt krásný… ;-)
Georrge: Hehee:-D Barva je dobrá, ta mě baví.:-D Lak na nehty jsem nezkoušel, tak třebas jindy, na něco jinýho.:-D
Teda vypadají opravdu dobře ..líp než s nápisem, super!
Já tu lásku ke kokpitu chápu, já jsem teď nadsenej z Title, moc příjemný :-D