Taková Grip2 klasika, když se po tom člověk vyloženě nepátrá, nemusí to jít hned odhalit. Prasklina se vždycky šíří od „blowoff“ díry.
(vloženo 27.10.22)
Projeví se to nějak jízdně nebo je potřeba potom pátrat při servisu?
GRIP kupodivu celkem drží :)
goofy: Letos mi prošlo pod rukama cca 130ks vidlic s GRIP2 patronou (podle prodaných těsnících sad), tento konkrétní problém jsem řešil asi u 6 vidlic. Většina byla v záruce.
Concorde: Tak teda doufám, že na obyčejnej Grip patroně nešetřili materiálem a ten tubus je trochu masivnější.:-D
Bo gramy vole! :-) Až se bojím rozebrat tu svojí Foxku, která má jednu z prvních Grip2. :-))) V létě jsem si toho ještě nevšiml, a to jsem patronu celkem zkoumal…
Když Grip2 klasika, tak kolik už si jich zažil?
Opravdu se jedná o obyc unavovou prasklinu, deje se to u lehcich i tezsich jezdcu, ta trubka je proste zbytecne moc zeslabena
Klasická únava kvůli neustálé změně tah/tlak (expanze/komprese) s tím, že tah vadí podstatně více, tedy vysoká míra utlumení expanze (např. kvůli těžšímu jezdci s vyšším tlakem).
To asi někdo skočil a měl zamknutou vidlici.
Sakra, jak se tohle stane? Když dostává vidle čoud a je tlumení překompresované, nebo dokonce zamknuté? :-O
Dá se sehnat samotná trubka, alespoň prozatím (FOX začíná pomalu vyškrtávat jednotlivé ND z nabídky a dál nabízí pouze jednotlivé dílčí celky)