Pružící element s jinou tuhostí.
To žíhaní je zajímavé, ale z metru už to není vůbec vidět. Škoda.
Tak je tu v celé parádě..
(vloženo 1.11.22)
Parádní stroj, barva boží, ale ta věc před sedlovkou se mi opticky vůbec nelíbí, i když to určitě funguje.
Roud: odpružený představec (ve sloupku) má léta nejen Diverge ale i jejich silnička Roubaix
2.11.22 12:57
krtex: smysl je jednoduše v tom ulehčit zadeli a rukám, aniž bys při jízdě ze sedla přišel o dynamiku pevnýho kola. Má to bejt sportovní nářadí, ne zdravotní pomůcka.
Rozumím tomu správně, že jde o odpružený představec a sedlovku? Tedy pro jízdu ve stoje nulový přínos pro nohy/klouby, stejně tak při záběru. Nějak mi uniká smysl.
Zajímalo by mě srovnání s VCLS sedlovkou. Ta má zdvih 2 cm, ale bez tlumiče samozřejmě.
2.11.22 08:38
waters: Souhlas. Spešl je prostě dlouholetý průkopník nových technologických řešení, to mu nelze upřít.
Coural – smutný je že ten titan se dá koupit pomalu za cenu toho spešlu :/
A mně se to líbí! Přijde mně to zajímavé, rozhodně hezčí než třeba Niner. Já bych to bral, kdybych si to mohl dovolit a nebo se zbláznil :-)
Tohle kolo je zrcadlo společnosti a spešl měl koule to vydat:) Vlhký sen jiných výrobců jako třeba canyon, kterej si to nemůže dovolit, protože by to nikdo nekoupil:D Jen provokace pro grizláky:))
Tohle je koncentrovaný zlo :) A ta barva tomu taky nepomáhá. Stejnou mám na vratech od garáže :)
Nebojim se toho, ze by tohle Speslu vydrzelo x dalsich let. Proste jen ,,museli” prijit s odpruzenym/tlumicim aktivnim zadkem na gravela, protoze v tom oproti jinym velkym hracum na trhu zaostavali. Je to divne, skarede a dost mozna se casem ukaze, ze i poruchove, no a taky to nebude lehke. Navic jak u S byva zvykem, tak je to mastne. Ale, ze je to drahe vubec nevadi, protoze kdo kupuje kola u Speslu, tak si vyhazovat prachy muze dovolit, jinak by nakupoval jinde.. :)
Foose, kandik: Jako konstrukter musim rict, ze spravny konstrukcni reseni je to, ktery schvali marketing a financni :)
díky za fotky. Jo je to hnus, nechtěl bych to ani za půlku, což vyšel můj Grizl. Jasně Spešl. Nadruhou stranu, pořád se dá koupit lahůdka jako Crux. Ten je tak nádherně jednoduchej
@easyrider: I ta socialni verze bude drazsi nez auto ve kterem se vezlo ne :-)?
Obávám se, že tohle za koment nestojí a spíš se jen zeptám, jestli tento pružící systém bude k vidění na kolech Specialized za sedm let. V tomto případě tam nic smysluplného, kromě marketingu, nevidím.
@Foose – nerekl bych uplne. Spravny konstrukcni reseni by melo byt krasny samo sebou.
1.11.22 16:51
ja to jen prolit, ale to jako fakt takova zjevna konstrukcni cicovina stoji 240? :)
1.11.22 16:20
Octopuss: Takže nejen googlovat, ale taky pozorně číst není od věci se naučit. Pak se nebudeš muset pořád na něco ptát a vyvolávat tím dojem, že máš snad dlouhé vedení nebo jsi méně chápavý.
1.11.22 15:57
Octopuss: A ty zjevně mimoň, tohle kolo už je tu docela provařené a taky existuje google…
1.11.22 15:43
Já si dnes přivezl na test tu sociální verzi. Tož jsem zvědav, jak to ti soudruzi z USA vymysleli…
Octopuss: Gravel celopérko, nástin blízké budoucnosti gravelového jezdění.
1.11.22 15:06
pumpy: nemám trubku, instagram ani ostatní tyhle kraviny. Neumím to uploudnout. Na trubce už ale určitě něco bude.
Ja mam teda asi burlivy dotaz, ale preco je tolik povzdechnuti nad dvoupilou? Diky
DaD – nechce se ti natocit male videjko, jak to pruzi kdyz zatalcis rukou? to by me celkem zajimalo
Jen pro provnání, růžový Grizl na Rivalu s pedály XT, košíky, Zippy 303s a 44 mm Thundery s duší 8,9 kg ani ne za polovinu ceny SYpešlu, ale není to gravelcelobrko, to je fakt :-) .
cca 9,6kg s pedálama a košíkem na kolo na jednopile je celkem dost.
Osobně bych bral od spešlu Crux, kdyby ho dělali s dvoupilou :/
Jsem si nějak vzpoměl na památnou větu z fotbal.prostředí:
Vám se ten fotbal, pane Horník, líbí?
Yatza: Sorry, ale došli kotouče. I když by mě to samotného také velmi zajímalo:)
DaD: muzes prosim, ze studijnich duvodu, tu flexu prece jen vzit udelat rez v ose ramu a pak to vyfotit? :P A pak jeste nejakyho treka s tim jejich ISO, jen pro srovnani . Diky :P
Tywa, jako cekal jsem hodne, ale ctvrt micudy fakt ne… To si clovek postavi i lehciho bika:))
Vzhled nelibi, to uz byl softail hezci:)
Přidáme pár komplikací a nárůst váhy omezíme využitím top technologií. Takže dvakrát tak drahý kolo :D
Single to máš pravdu, to tam asi reálně hrozí…což je škoda,poněvadž to krátký Power sedlo je zrovna na sedání na rám fajn
To zadní tlumení je strašně nevzhledný, jak kdyby to byl odhalenej prototyp … naopak to žíhání je parádní :-)
Já třeba rád jezdim po asfaltu z kopce „ve vajcu“ sedě na horní rámovce. To by u tohoto kola znamenalo v lepším případě přiskřípnutí, v horším kastraci :-) .
TK75: o cenťák a půl to jde rukou pouze na pístku. Nahoře musí být za jízdy něco kolem 3cm, možná víc.
Rukou zatlacim sedlo na karbonové sedlovce o 1 cm dozadu, když sednu celou vahou je to ještě více
Takze má otázka je, o kolik to jde čistě takhle rukou?
iron.hide. tI pod malým tlakem to maká překvapivě živě. V balení je ještě jeden klacek do zadní stavby s jinou tuhostí. Takže možnost úpravy tam je.
roud: to nechceš, jsou to e-biky.
Lister: už jsem opět v procesu. Hekám tedy, ale už to celkem jde.
Singl: recenzi na tento konkrétní model by musel napsat někdo jiný. Já mohu tak jedině z té stavby. Ta byla naprosto v pohodě, jako ostatně u všech dražších Spešlů. Ty stavím moc rád.
Uplynulo jen 12 dní od oficiálního představení modelu v médiích a už je u DaDa v dílně, přesně tak, jak jsem před těmi 12 dny psal :-) . Tak a teď už jen doplnit tu recenzi :-)
Takže už zase makáš?
Všechno má svého kupce, a že se to tady nelíbí, je Spešlu, asi víte kde…
Chlapci uvidíme po stavbě. Ale první fáma o použití pouze elektronických sad je vyvrácena. Jde tam i mechanika. Tak alespoň to:) S dvojplackou se ovšem nepočítá:( Flexa tedy ještě počká. Zpracování je skvělé..
Ty krásko, ty ses nenechal dlouho přemlouvat :-) Jsem zvědavej na tvé dojmy.