Koupeno na bazaru v říjnu 2022, originálně kolo koupeno v Harfasportu na konci srpna 2020.
JIž koupena teleskopická sedlovka KSI 150 mm, jen ještě není nainstalována.
Edit 13.12.2023:
V roce 2023 dána elektrika XX1 AXS místo mechanického pohonu, stejně tak dána kazeta Garbaruk místo původní Sram GX. Na konci 2023 vyměněny řidítka, představec, jelikož původní Syncros nevyhovoval. Stejně tak otočeny pláště dle doporučení výrobce. Za rok 2023 najeto asi jen 400 km.
Větší velikost na mých 194 cm už se nedělá u Scottu.....
Moc jsem chtěl novějšího fulla a Scott se mně moc líbil.
Navíc Rockshox vidlice a tlumič byly jasná volba oproti Lefty a Brainu.
Karbon na ráfcích, rámu, sedlovce, řidítkách je prostě super.
(vloženo 8.11.22)
Značka | Scott |
Model | Spark RC World Cup |
Modelový rok | 2020 |
Velikost | 21 |
Hmotnost | 10,4 s pedály bez košíku |
Rám | Spark RC Carbon |
Vidlice | Spark RC Carbon |
Tlumič | RockShox NUDE RLC3 Trunnion |
Hlavové složení | Syncros |
Kliky | Sram XX1 |
Měnič | Sram X01 |
Řazení | Sram X01 |
Převodník | SRAM XX1 36T |
Kazeta | Sram GX 10x52 |
Řetěz | SRAM XX1 |
Náboj přední | Syncros |
Náboj zadní | Syncros |
Brzda přední | Shimano XTR |
Brzda zadní | Shimano XTR |
Brzdové páky | Shimano XTR |
Ráfek přední | Syncros Carbon |
Ráfek zadní | Syncros Carbon |
Pedály | Shimano XTR |
Řídítka | Syncros Fraser iC SL Carbon, / 9° / 720 mm / Syncros Pro lock-on grips |
Představec | Syncros |
Sedlovka | Syncros Duncan 1.0 Carbon, 10 mm offset / 31.6 x 400 mm |
Sedlo | Syncros Belcarra Regular 1.5, Titanium rails |
Pláště | Tufo XC 12 TR vepředu, Tufo XC 11 TR vzadu |
Sailor3:O ovládání sedlovky přemýšlím, na Luxu jsem měl ovládání sedlovky nalevo u zámku vidlice, zde přemýšlím, že jí dám opět k Twinlocku, nyní poptávám krytku u Scott prodejců…
pabe: J8 taky ne, ale majitel ho tak měl, tak jsem ještě nestačil vyměnit :-)
Kolo super. Jen se zeptám jak vyřešíš ovládání sedlovky? Taky mám na řidítkách jen dvojpáčku twinlock na jedný straně a na druhý řazení. Na další objímku tam není místo, respektive dát páčku seshora, tak tam bude dost trčet a bude to nepraktické na ovládání. Nebo budeš mít trojpáčku twinlock? Já jsem jí nikde zatím skladem nenašel.
To Tufo XC 12 bych na předním kole nedal, bych měl pořád strach, že to někde ustřelí. Jinak mooc pěkné.
Le Corbusier: Jj, dříve to byla obývací místnost, teď v ní mám jen kola a držák z Lidlu na základní věci, takže to chtělo zaplnit nějakými obrázky :-)
jonti: Pružení mám vcelku stejné pocity jako ty, u Scottu hodně přepínám a střídám všechny tři polohy..... mně se u Luxu rozbil charger, takže jsem jezdil chvíli bez lockoutu a dle časů jsem nepoznal žádný rozdíl.....
Mě naprosto dostala ta sbírka výtvarného umění;)
Pepe72: Nabití řešit zas tak nemusíš. Náhradní baterka váží 25 gramů, je malinká, v kapse nezavazí a výměna trvá do 5 sekund.
AXS: určitě řadí perfektně, ale nechtěl bych si zkazit výlet a pak si říkat jak jsem hloupý , když nebudu mít nabito.
AXS, AXS a AXS sem se fakt vyplatí dát kolo..:) Své mechanické XT raději držím mimo dosah..:))
Pěkný bike, osobně bych ještě vyměnil kazetu za x01/xx1 a hodil tam AXS.
Kolo super. Podle me i lepsi nez soucasny Spark. Jsem si rikal, ze kdyz me na 187 cm vyhovuje XL, tak pro vysoke lidi to muze uz byt problem.
Jak ti vyhovuje pruzeni? Me Lux pripada, ze muzu klidne jezdit i bez lockoutu, u Sparku ale prepinam porad. Zas na druhou stranu to je z kopce uplne jinde.
@singlespeed: na kolo jako toto se nekupuje GX :)
9.11.22 09:50
Tohle je parádní raketa, xx1 tam bude sedět, jen bych osobně už nebral tu de.ilní 10–52z, ten skok 42–52 je fakt nic moc. A dál souhlasím, že tady bych jednoznačně našetřil a koupil AXS. Tam poznáš rozdíl ihned :-).
Za cenu zlaté kazety koupíš komplet elektické řazení AXS, které posune kolo nekompromisně na vyšší level. Nová kazeta ho neposune nikam.