Aktualizace sedlovky :D
AXS sbírka :)
A teď vážně další várka radosti na Epika :)
(vloženo 21.11.22)
Nad těma renegade v budoucnu taky uvažuji, na HT na zadku by to nemuselo být zlé a pojede to, jak ďas. V neposlední řadě je to lehké, ale otázka, co to vydrží no. Kdysi jsem to měl na ještě 26 kole, ale to byl brutální papír…
Scret – obyčejný ale můj :) jsem ve stavu že mi nic nedokáže překazit radost :D
Ty nas tady napinas jak na buhvi co a pritom to bude obycejnej Epic:)))
Adu – já doufám že o víkendu se dostanu na kolo i za světla tak snad už to nafotím i komplet ustrojený :)
Roude, to je jako takový to pomalý odhalování, jak to dělaj automobilky? :-)
Čekám ještě na kliky :) a bude se kompletovat ale nemám žádného kameramana na dream build :D
Nová sram kazeta bude stejná jak garbaruk. Jen bude mít pastorek 38 místo 37, což si myslím, že je kvůli tomu, že udělají v další fázi kazetu 10–53 a upraví skoky jen na posledních dvou pastorcích, jinak mi dává větší smysl garbaruk odstupňování.
23.11.22 13:32
Lachtis: vidis, u mne vyhrava Garbaruk… Byt teda mam 11ku, ale i tak… Zlatej Sunrace:))
No jak myslite :-). Ono se i hur nastavuje vzdalenost kladky kvuli tomu obrovskemu skoku. Ja s axs si s tim musel pohrat dost. Hale je to fajn, ze mame 52z, ale jinak je debilni. Garbaruk ma aspon 44–52 a tam i ta kladka byla cajk. O shimanu ani nemluvim, ten to ma nejlip. Ale tak kazdy si obhajuje sve, ja jezdil/ jezdim vsechny tri vyrobce a vidim realne jejich chyby a reknu to, a za mne je sram 10–52 nejhorsi kazeta, bohuzel -:(.
Jednoduše určitě je lepší mít tam vyprošťovák s větším skokem než nemít tam co zařadit :)
Já bych to tak zle neviděl stím skokem 42–52. Na dvojtácu se taky skákalo z 36 na 26 a bylo to vpohodě. Naopak bych viděl výhodu že zbytek je naopak jemnějc odstupňovanej, když druhej nejlehčí je jen 42z. A ta 52 se zas tak často nepoužívá pokud se nejezdí vyloženě krpály.
skok 42–52 je totálně naprd. Sice to taky vozím, páč, jak sám tazatel píše, se 34z je fajn mít 52, ale.. Já už bych do toho znova nešel a pokud budu chtít zůstat u sramu, tak 10–50 anebo lépe Garbaruk 10–52z, který jsem předtím vozil a ta kazeta byla super.
Scret – jezdím to vepředu s 34kou a i tak mi občas přijde že bych snesl lehčí převod jinak Cooper setup taky paráda :)
Ta 52ka vypada proste divne a i za jizdy je skok znat. Fakt takovej vyprostovak :) ale na endurku je to fajn… Na pepica bych dal asi 50ku… Jinak rainbow je krasna. Ja nakonec dal copper :-)
22.11.22 06:16
22.11.22 05:54
Ta sedlovka je top, zvykneš si hned a nechceš nic jiného. Jen si ji nesmíš zvážit.
No ono jde většinu sworksů poskládat na stejných dílech levněji než stojej celý kola. Nehledě na to že na tom osazení vlastně neni nic zajímavýho. Tuctové topovky.
Depresy – hele co se mi tu válí navíc: https://www.cyklobazar.cz/…xs-nabijecka :D :D :D
@Cavendish: Zkus si někdy spočítat, kolik stojí postavit ze základního modelu klidně výbavu jako má Sworks, plus ještě můžeš strašně ušetřit, když zapleteš na čínským karbonu, nemluvě o tom, že si na to kolo dáš přesně co chceš a mnohdy je výbava topmodelu jen finanční nesmysl a jde postavit hmotnostně stejné, funkčně lepší a cenově levnější alternativu. Proto to dělá hodně lidí.
Pak zkus někdy sehnat kvalitní odpružený pouze rám pod 3000 euro.
On už ani nějaký Canyon nevychází nijak super levně.
21.11.22 21:19
roud: zadny bowden… tak jeste sundat brzdy a bude to cajk :-). Jinak moc pekny, axs sedlovka se mi taky zamlouva, k 52 resp skoku 42–52 mam taky vyhrady a spatnou osobni zkusenost. Ale jinak fajn sada a jiste udela radost a o tom to preci je.
no v dobe kdy byly ramy normalne vysoke byl obraceny problem, treba Vendetta byla na vysku 51 ale aktualni Ripley je 42 a tech 9cm je sakra rozdil… 100mm Reverb ASX mi vysel asi o 2–3cm nad rysku max vysunuti takze si ho muzi strcit tak akorat do *** :)
TJK – to mě ani nenapadlo :) je to moje první teleskopka tak tyhle problémy neznám ale vím jistě že jsem nechtěl na kole žádný bovden :)
no ja to myslim obracene… ze maly zdvihy sou moc kratky, na celkovou zastavbovou delku
TJK – vešla by se i 150 ale vzhledem k tomu co vyšla tahle byla 125 jasná volba :D
to ste vy placickari :) v breznu uz maj natoceno v kilometrech co liberecak neda ani za rok ale vejskovej metr abys pohledal :-D
jj to bude stacit, ja jezdil EN lajny na vendette se 100mm a krom extra tezkych pasazi slo dat vsechno… btw vyjde ti cela delka? Ja mam problem ze s modernim ramem tam takhle kratkousedlovku proste nedam… musim mit 150 ale spis asi 170 (ST420)
Sedlovka je jen 125 ale předpokládám že to bude stačit puvodne jsem planoval pevnou a vzhledem k tomu jakej jsem bidnej vrchař tak 52 prostě potrebuju :D
tomu ja rozumim, co to mas za sedlovku? 150? osobne bych tedy radsi dal klasiku 10–50.. me ta velka pila moc nesedi resp ten velky skok
roud: no mě obecně nedává smysl kupovat Specialized, tak pro to moc pochopení mít nebudu :D ale pokud nemusíš řešit finance, baví tě to a prostě to chceš, tak jak je libo! Ve finále to bude super bike!
Cavendish – zkus sehnat novej ram Epika pod 100k pak ti začne dávat smysl koupě celého kola :)
Pořad mě uniká smysl toho, že koupím průměrně vybavené kolo za nadprůměrnou cenu a pak ho půlku předělám? :))
Náklady na 1 km jízdy budou atakovat vůz Formule 1 :-) .
To je Ježíšek teda! Ta povrchovka jde celkem rychle dolů :-(