Když jsem poprvé nahrával fotky Edy, tak většina lidí chtěla dát pryč grafiku z ráfků a skinwally.
Ať se na to dívám z kterékoliv strany, tak pořád mám pocit, že oboje tam bylo správně.
Minimálně hnědé boky rozhodně zůstanou, bez grafiky bych to určitě snesl – je to rozhodně méně řvavé.
A navíc na nábojích zmizela červená barva a je tam bílá.
PS: Bílou nebrat! Je to pro silničku fakt debilní barva.
PPS: aby to nevypadalo, že jsem vetší magor, než ve skutečnosti jsem, tak jsem si opravdu nekoupil nová kola, jen kvůli nevyhovující grafice. Tohle jsou kola na zimáka – 40mm s 28 drátama na DT 350 → 1500 gr (karbon na zimáka – psal jsem, že jsem magor). Jen jsem chtěl vyzkoušet, jak mu to bude slušet. A jiné pláště tam jsou proto, že ten černý jsem tam původně nebyl schopný dostat (25mm). Tak jsem vyzkoušel jestli tam 28mm půjde lépe (o dost). Nakonec jsem tam dostal i ten černý.
A jedna poznámka – nedávno se tu řešilo, že u některých kombinaci rám, náboj, kotouč, nelze nastavit zadní třmen tak, aby to neškrtalo Přesně tento případ i u mě – třmen nemůžu dostat dost vně, aby byl kotouč mezi deskami uprostřed. Možná je to tím, že je tam MTB verze náboje…
(vloženo 9.12.22)
Karbon nekoroduje, tak proto nová kola na zi áka chápu :-D
pokud je tam MTB verze náboje ( koncovky), :D stačí je vyměnit ( obě) za silniční 11sp a mělo by se to trochu posunout,
silniční koncovky na sobě mají nápis 11sp.
v principu to posune kotouč o 1mm blíž k brzdiči
Pořád jsou pro variantu flexa + kotouč. I po 20 pokusech to vyjde levněji :-)
Tak na doladění kotouče by mohlo stačit třeba 0,5 mm, to by mohlo být cajk
Myslím probrousit díry v rámu. Záleží, kolik je tam masa… Ale jestli tam nestřídáš kola, tak lepší vyřešit úpravou kotouč/náboj…
Myslíš zbrousit z vnitřní strany unašeč kotouče?
Pokud bych to měl řešit, tak asi takhle. Ale na Trekovi, kam ta kola pak šla, to vyšlo naštěstí úplně přesně.
Zajímavý, jak bez tý drahý samolepky to vypadá jak rám od Číňana za tři padesát. :) Ad tvůj problém se třmenem – na to se skvěle hodí pilník na broušení řetězů do motorovky.
Tak já jsem změnil stranu…teď už si říkám že skinwall a koženou omotávku s nádechem Chromag Trailmaster přírodní barvy
Černá, skinwall spíš k tmavým rámům. Ale jako obě varianty v pohodě.
Proč nejde v galérce dát anketa? Bylo by to zajímavé, nechce se mi to počítat :-)
10.12.22 22:54
Já vozím černé, a když to proženu sajrajtem a blátíčko na bocích zaschne, náhle mám skinwally :-)
Taky jsem řešil tento problém s kotoučem. Víc dovnitř je který kotouč? Shimano XT/Ultegra s pavoukem?
Tak kdyz skinwaly vezmes z jedny strany cernou barvou, budes to mit z jedny strany cerny a z druhy bezovy :)
A pokazdy jiny kolo podle toho odkud k nemu pujdes
Black and white.
Tu brzdu tady určitě řešit nebudu v definitivním umístění je jiný kotouč, který je trochu víc dovnitř, takže by to mělo sednout.
Jen jsem chtěl upozornit, že když se to blbe sečte, to fakt nevyjde. Na fotce je to snad vidět. Kolo se točí a neškrtá, ale při brzdění se kotouč ohýbá.
Jo a bílá s bílou je fajn, to se mi fakt líbí.
Přesně tak, ta změna je vždy velmi zajímavá. Já to mám jednou tak a jednou tak. Pokaždé dobré:)
Dal bych to podle tvojí nálady. Na letních kolech mám skinwall (na slunci to hází skvělé barvy) na zimních černé a pokaždé je to příjemná změna. :)
Za mě skinwall, moc se mi to líbí, ale sám to nevozím, ale radit můžu :-D
Černé. Béžová opticky snižuje výšku ráfku a u 40 mm tohle dobrý nápad není.
9.12.22 23:01
Skinwall :-))
Moc pěkné v obou kombinacích :-O
Oboji v pohode rekl bych. Volil bych variantu nejdriv jedny sjet, pak dat pro zmenu druhe a takhle dokola. :)