Oxidace spodních matic
Prelesteny dil od oxidace
Ovladaci tycka ventilu je v ocelove pistnici, ktera muze ve vlhkem prostredi reznout a zabordelit tycku. Ovladani jde pak ztuha.
Vylestena tycka ventilu
Složeno, předáno zakaznikovi
Transfery se obecně pyšní dobrou spolehlivostí, což často svádí majitele sedlovku neřešit. Hydraulika foxe je sice spolehlivá, ale samotny kluzak je mazaný pouze ždibečkem vazelíny, která rychle degraduje. Často je pak možno vidět sedlovky s vydřenou povrchovkou, kterým však stále kupodivu funguje snižování. Vyjimkou neni ani oxidace spodní části (dily nemaji zadnou povrchovou upravu)
No. A někdy selže těsnění a musí se udělat i kompletka :))
(vloženo 9.12.22)
Dusík není nutný, ale je více než vhodný. Oproti vzduchu se tolik nezahřívá, má nejblíž k vlastnostem ideálního plynu a osobně ho používám prakticky do všech IFP komor, protože se tlumení přecejen snažím dělat co nejlíp to jde.
Rozdíl mezi vzduchem a dusíkem v IFP asi zas tolik lidí nepozná, jde to vidět hlavně na dynu a nejvíc u „menších“ tlumičů. Taky to má pozitivní vliv na těsnění (žádná vlhkost atd)
Ani Fox nemá dusík všude a lze použít i klasika pumpu na plnění Ifp . Více paseky nadělá zanedbaný servis.
tomxxx : ten návod dělal Babica, ne?
Je vůbec potřeba dusík do tlumičů? Třeba Rockshox má v návodu, že nemusíš, pokud ho nemáš.
Díky!
Přípravků je potřeba fakt požehnaně, stačí se mrknout na návod a skoro na každý úkon je nějaký specifický nástroj. Dohromady na všechny transfery vyjdou cajky přes 30tis. Taky je super 1.5WT olej, který stojí ranec (jiný jsem teda neměl odvahu zkoušet)
Jsem rád, že mám Yoke :)
No a klasicky klobouček Mistrovi a jeho goldene čechyše hendům :)
Pěkná práce, kolik je na to potřeba speciálních cajků?
Tak jde to udělat lépe, že pane Fox. Elox, nerez (tyčka) a pozink na segerky třeba (ten reverb) by určitě něco pomohl. Pak bych asi doporučil toto https://www.bikeyoke.de/en/willy.html
V brzké době budu dělat zase po dvou letech BikeYoke, tam je to všechno v pohodě, i když se posunula na zimáka. Za mě nejlépe udělaná sedlovka a nejen z hlediska servisu
Zespoda oxiduje kde co. Když ne celý víčko protože většina sedlovek to má eloxovaný, tak zase korodují ocelové části – pružinky, segrovky, čepy toho mechanismu, samozřejmě lanka a bowdeny. V některých rámech se udělá louže vody která to za jízdy furt namáčí.
Řešil jsem Reverba kde ta segrovka po x letech úplně prorezla a rozpadla se, spodek se pak nárazem o zahnutí rámu ohnul, do tý doby funkční sedlovka na odpis.
Pěkná práce… S tou ignorací servisu od zákazníků bych něco věděl. Taky si říkám, že to furt chodí nějak dobře. A sakra :-)))