105 funguje moc hezky
Druhý košík je v procesu, takže ten karbonový je tam zatím jen jeden.
Detail vedení a uchycení pro telefon a světlo
Takhle ověšený jezdí do práce - ješte teda s těmi blatníky
Konečně dorazila kola na mojeho zimáka – 40mm, 22mm vnitřní šířka, hookless. Jsou tam 25mm Schwalbe One. Reálně jsou stejně široké jako 28 mm One Pro.
S kolem jsem spokojený. Co jsem ho koupil, tak jsem na jedničce asi nejel – neměl jsem potřebu tahat ho do horšího počasí, protože tohle jede vlastně hodně podobně. Je to pohodlný parník a přitom to vůbec není líné kolo.
Pár věcí které už v minulosti na Domane různě zazněly.
Je to děsně těžký a zbytečně složitý – asi pravda, ale na to kaká hafík. Pohodlí je tam ultimátní a konstrukce rámu má smysl.
Je to hnusný a konstrukce sedlovky je nešťastná – krasavec to asi není a nové verze dokazují, že sedlovka jde udělat i jinak.
Do vedení kolem představce si musíš pořád kopat – ač jsem se hodně snažil, tak jsem si ve výsledku rozhodně mnohem častěji kopl do řidítek než do vedení.
Tohle kolo jsem vybíral hlavou – jednak jsem věděl, že ho chce DaD prodat, potřeboval jsem kolo s přípravou na blatníky a hlavně geometrie seděla na milimetry. Kdyby ho DaD nepustil, kupoval bych Canyona Endurace SL.
Na fotkách je „internetová“ verze, samozřejmě jsou k tomu blatníky (musím zkrátit vzpěry) a ještě tam vozím brašnu – proto mám tu sedlovku omotanou (pásku kvůli focení sundávat nebudu). Chvíli tam vozím MTB SPD. Včera dorazily zimní silniční tretry, takže tam budu vracet silniční pedály. Páky půjdou dost dolů, měnil jsem řidítka a napoprvé netrefil jejich natočení – kdo to má pořád přemotávat :-)
(vloženo 11.12.22)
Píšeš, žes chtěl kolo s připravou na blatníky a pokud bys nenarazil na toto vezmeš Canyona Endurace SL ten má připravu na blatníky?
13.12.22 16:44
Tady se cpe vata jinam než mezi trámy a ta půda bude brzy legendární jako stěna u Kubada.
Ještě řidítka – šel jsem po parametrech – ideální reach, tvar oblouku a šířka. Jsou těžší, ale byly za pár stovek.
Jsou to Spešl Short reach a opravdu mají nejkratší reach, co jsme kdy na řidítkách měl.
Díky za komentáře.
Rekonstrukce půdy je v plánu už dlouho, ale kde bych pak v zimě fotil kola .-)
Kolo má 8,6kg jak je na obrázku, Eda je tak o skoro 1,5 kila lehčí – ale ve výsledku to tak moc znát není.
DaDe – nelituju, že jsi ho pustil :-) Ta druhá kola se mi tak překvapivě taky docela líbila. Už mne i napadlo zkusit přelepit nápis Trek na bílo (ideálně refelexní folií) a třeba by to pak vypadalo ještě líp. Ale teď tam budou tahle kola – nižší, odolnější (víc drátů), na zimu asi lepší volba.
Utěsnění sedlovky ještě zkusím nějak vymyslet. Zadní výřez, kde se dotahuje šroub sedlovky by se dal přelepit průhlednou páskou a z vrchní strany by se tam mohl dát nacpat dostatečně silní gumový O kroužek. Ale znám se – páska tam velmi pravděpodobně zůstane napořád.
Je to hezky prťavý proti mojí obludě ve velikosti 60:)
A elektrikářská páska na sedlovce, koukám, nenapadla jen mne;)
Máš to moc pěkné. Když to vidím, tak občas liruji, že jsem ho pustil. A hodně se mi to líbí i s tou grafikou na kolech. Sluší mu to.
Vahal jsem nad nim, ale nakonec šel do macatějšího bráchy. Z SLR ISOspeedu jsem ale lehce zklamaný – pohodlí je menší něž u Boona. Ať dlouho a dobře slouží.
zatepli si uz tu pudu uz konecne :)
Ale jo, pěkný, funkční, ať to slouží! Řídítka Spešl na Trekoj? ;-)
11.12.22 17:54