Jekyll 1

Přidat foto

Fešák a asi mu to i pojede..

vel: M 15.97Kg

(vloženo 15.12.22)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
novas752
novas752

16.12.22 21:51

Scortis když bys to nechal tak dlouhé ale sedlovku měl sotva vysunutou z rámu tak by si měl bowden o 10+ cm delší než je nutné. Supr na barspiny, ale člověk aby si grcnul se na tu smyčku koukat. Takže se to pak ještě zkrátí podle toho o kolik se sedlovka zasune hlouběji do rámu aby to vypadalo cca takto – akorát na otočení řídítek o 180 na každpu stranu jako na X-up nebo při pádu.

Reagovat
scortis
scortis

16.12.22 10:26

Nějak nechápu ty komenty k délce bowdenu. Nejlogičtější mi to přijde přesně jak říká DaD – aby při maximálním rejdu šla sedlovka vytáhnout, což je pokaždé stejné, bez ohledu na to v jaké výšce budeš mít sedlovku. Nebo to jako všichni při čištění sedlovky od bordelu nebo servisu odděláváte páčku?

Reagovat
DaD
DaD

16.12.22 09:58

To by šlo :)

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

16.12.22 09:22

Tak to si nechám patentovat, namíchám psí sádlo se střepy a budu to prodával jako pastu na karbon :-D

Reagovat
DaD
DaD

16.12.22 06:30

Jj, ten Park Tool je snad s obsahem střepů. Do hodně těsných rámů k sedlovce to vůbec nedávám a aplikuji jemnější. S tím Parkem to nejde kolikrát ani pořádně zasunout.

Reagovat
Mr.Duck
Mr.Duck

16.12.22 04:10

Jasný beru, taky mi přijde že některý pasty jsou i dost ostrý na povrch sedlovky (třeba park tool), ale právě kvůli délce bowden jsem to vždy nastavil tak nějak.. No akorát, kluci ze spešlu na to mají pár metod který jsem vyzkoušel a pak adoptovat, a to vlastně řežeš bez ohledu na zasunutí sedlovky, tak to pak počítá s nějakou standartní výškou zasunutí a nikdy mě to nespálilo :)

U některých kol a sedlovek je zkrácení docela oser, ale když nejsi koncový shop co to prodává, tak takhle máš asi jistotu no :)

Reagovat
-b-n-x-
-b-n-x-

15.12.22 22:59

Pěkná capra!

Reagovat
kejda
kejda

15.12.22 20:50

Demon – mám rám karbon a eloxovanou trubku sedlovky Fox Transfer mírně ošoupanou mám, používám samozřejmě karbon pastu…

Reagovat
novas752
novas752

15.12.22 20:47

Že jsou hliníky opracováné líp než dřív je spíš zbožné přání. Hliník sedlovku poškrábat nemusí, ale zanechá šmouhy. Vzhledem k možnému rozsahu vysunutí cca 10cm se stejně bowden musí později znovu zkracovat – proč to dělat 2×.

Reagovat
DaD
DaD

15.12.22 20:45

Mr.Duck: Ona se nepoškrábe, ale je tam carbon pasta a ta nechá po utažení trochu otlak. Takto jde kolo ode mne jen na prodejnu a kluci to už potom řeší se zákazníkem. Jestli to dávají před prodejem níž nevím, to už jde mimo mě. Řešení nehodnotím, jezdím jen silnici a nebo HT. Fulla nepotřebuji, jsem chrt a nějaké enduro lajny už mě vůbec nelákají.

Demon: jak píšu nahoře, nejde vůbec o odření, ale o otlačení přes hrubou adhezní pastu. S těmi hliníky až tak úplně nesouhlasím. Často se musí upravovat tak, aby tam sedlovka mohla volně zajet.

Bovden je tak dlouhý, aby to při maximálním vytažení sedlovky a maximálním rejdu rodel(i když to je trochu široký pojem)byl tak akorát a nebylo tam švihadlo a nebo nebyl krátký. Krátký tedy rozhodně ne. Nikdy nevíš, zda to dotyčný nebude na tom maximu opravdu vozit. Dělá se to samozřejmě s ohledem na velikost kola. Čahoun bude mít sedlovku dost nahoře a prcek naopak. Zkrátit se to dá případně za pár minut, ale měnit bovden za delší, je u některých rámů docela pakárna.

Ano, když si ji zákazník poznamená sám, tak se s tím počítá a nikdo s tím prostě nic neudělá. Utáhnout to musí. Tady je potřeba, aby před prodejem viděl, že je v naprostém pořádku.

Reagovat
Demon
Demon

15.12.22 19:50

Tu sedlovou nechápu – karbon nic neodře a i hliníky už jsou opracované líp než dřív. A kdyby nebyly, tak zajistím, aby to sedlovku nepoškrábalo nikdy. Jakože když si ji zákazník poznamená sám, tak už se to prodejce netýká? Navíc si nikdo nezkusí velikost a jak takhle trefuješ optimální délku bowdenu k teleskopu?

Reagovat
Mr.Duck
Mr.Duck

15.12.22 18:48

Co je účelem tý vysunutý sedlovky? Any se nepoškrábala?

Jinak tenhle rám mi přišel docela blbě navrženej, všechny podstatný ložiska mají zbytečně malý rozchod což jde proti tuhosti I životnosti. Cannondale by měl zůstat u silnic :)

Reagovat
kejda
kejda

15.12.22 18:38

Ty zkoušíš, co moje nervy vydrží? Ta sedlovka je ještě výš, než ta minulá :)).

Lak moc pěkný…

Reagovat
JacoP
JacoP

15.12.22 18:13

Bike parádní, ale ta sedlovka je čisté peklo…to fakt nee…

Reagovat
novas752
novas752

15.12.22 16:13

Mě ten Jekyll nějak neoslovuje, jakože vůbec ne. Vtipný je jak mrksnou ke Kashimovýmu odpružení nejlevnější „zadejte svoje logo“ sedlovku. Ale musí se nechat, že v tom aspoň moc nevrže, na poměry Cannondalu skoro zázrak.

Reagovat
DaD
DaD

15.12.22 15:37

Jj, teleskop je na max, jako vždy před prodejem.

Reagovat
scret
scret

15.12.22 14:44

teleskop je asi schvalne jeste pred zasunutim do ramu, co? Jinak peknej lak. Kashimu bych nedaval…

Reagovat
logoman
logoman

15.12.22 13:57

Mně se líbí, tady v okolí jich jezdí několik a mají super lak.

Reagovat
Danhill
Danhill

15.12.22 13:41

Ten lak je skvělej prostě ..

Reagovat
Marek.Kv

15.12.22 13:38

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
jIrI___
jIrI___

15.12.22 13:11

Moc pěkné kolo. Chameleon laky vypadají na pohled zajímavě, ale brzy se bohužel okoukají.

Reagovat
orm
orm

15.12.22 11:55

@mirorek2: Funkcne urcite nic, jen mne to ke kolu s kashimou nesedne :-).

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

15.12.22 11:54

Nějak nelíbí, halt nejsem cílovka ;-)

Reagovat
rybička
rybička

15.12.22 11:45

Jediná pěkná věc na tom kole je lak.

Reagovat
mirorek2
mirorek2

15.12.22 11:38

Za mě GX Lunar jsou třeba moc pěkné, hlavně drží narozdíl od karbonových…

Reagovat
DaD
DaD

15.12.22 11:36

Ty kliky jsou hnusné odjakživa.

Reagovat
mirorek2
mirorek2

15.12.22 11:34

Odkdy je na Gx něco špatně?

Reagovat
orm
orm

15.12.22 11:28

Pekne, az na ten pohon, ktery sice bude funkcni, ale pusobi dost levne, hlavne ty kliky. Trosku pece a ne moc penez a jsi o pul kila dole. Ale zas fajn, ze ram a pruzeni v topu a nez aby tomu bylo naopak.

Reagovat

Další galerie z kategorie

Florenc 19
FreeBoy 19
Lister 20
gersa 16
easyrider 2
Kubánec 44