Velikost | 58 |
Hmotnost | 8,39 na foto, nechápu kde se bere :-( |
Rám | Focus Izalco Team - carbon |
Vidlice | 3T Rigida Pro T4 Carbon |
Tlumič | bohužel žádnej, leda tak moje zadel |
Hlavové složení | FSA |
Kliky | Sram FORCE, 175mm |
Středové složení | BB 30 |
Přesmykač | Sram FORCE |
Měnič | Sram FORCE |
Řazení | Sram FORCE |
Převodník | Sram 50/34 |
Kazeta | Sram PG 1070 - 11/28 |
Řetěz | Sram PC 1051 |
Náboj přední | DT Swiss (R 1850) |
Náboj zadní | DT Swiss (R 1850) |
Brzda přední | Sram FORCE |
Brzda zadní | Sram FORCE |
Brzdové páky | Sram FORCE |
Ráfek přední | DT Swiss (R 1850) |
Ráfek zadní | DT Swiss (R 1850) |
Dráty | DT Swiss |
Pedály | Shimano 105 - PD 5700 |
Řídítka | FSA Vero compact |
Představec | FSA OS 190 |
Sedlovka | FSA SPL 280 |
Sedlo | Prologo Nago Evo |
Pláště | Continental Grand Prix |
no obrovksá zadní blikačka vypadá jinak, a veř mi, až budeš jezdit v půl páté ráno po silnici do práce budeš za ní rád ;-)
Vzhledem ke komponentové skladbě a velikosti rámu je váha normální. Ovšem tu obrovskou zadní blikačku bych dal okamžitě pryč, tou je ten hezký rám přímo degradovanej.
Nediv se váze, když jen ta kola mají skoro 2kg, tvůj set od FSA je taky těžký a něco bude oproti jiným špičkovým na rámu a seš tam za 1,3 kg
myslim si, ze ten ram v tejto vlekosti bude mat tak 1200g, to bude kamen urazu :)
kola těžítka, ale zase potřebuju aby něco vydrželi na našich cestách :-(, FSA mi celkově připadá těžký, snad až na TOP řady
kola v poho ale ten komplet od FSA bude těžkej jak blázen… jinak pecka kolo!!
Vzhledově super a co se váhy týká, tak asi největším těžítkem budou ta kola.