A zadní osou „průběh“ chodu neovlyvníš nijak. To spíš dotažením obou šroubů na tom vahadle.
To nebude elastomer milý Watsone. Z fotky to vypadá jako nějaké plastové/gumové kolečko, které má asi jezdit po té sedlové trubce. Jinak se ještě dívám, že to „vahadlo“ je na předním trojúhelníku vlastně na volno v oválných dírách, protože jinak by to ani nemohlo fungovat. Takže tuhost do stran bude tipuju jak u žížaly
Ajo já si otevřel ještě jiný pohled kde je to kolmo ke středu, tady je to jasné. A podle všeho to pohromadě drží zadní osa takže se dá i nastavit jak to bude chodit ne? V podstatě jednoduché jak facka, utáhnu pořádně a nebude to kopat…:P
na sedlové trubce je výztuha a mezi ní a sedlovýma vzpěra asi elastomer, tedy to bude chodit jen maloučko
Právě že z fotky je jasně vidět, že tam čep žádný u středu není a vlastně ani nikde jinde:-D (to co je u vahadla bych úplně čepem nenazýval) Viděl bych to tak maximálně na 2 propruženi a křup bum prásk. Jediné, že by ta pružina byla tvrdá tak, že se to pohne jen o milimetry. A tuhost toho zadku bude vesmírná:-D
Je tam 1500, jen z té fotky není vidět jestli je dole čep, asize to není softail ala Morati
TommyP3: tak tohle je hodně hustý návrh odpružení. Docela by mě zajímala funkčnost a hlavně životnost:-D Kolik za to dotyčný chce?
21.12.22 16:10
Šikovnej očividně je, ale měl by si najmout konstruktéra. Je to šílenost, mělo to skončit už na papíře.
borec ma cely ram, uz ma min. 2 verze vidle, puvodni byla karbonova, druha verze je ocel stejne jako ram a stejne jako vidle je ram divnej :-D
Ten člověk co tohle vymyslel musel bejt strašně skouřenej :D
Kubánec – Tomáš ji má 4× přelakovanou a 2× vyleštěnou :D
Bral bych, ale mel bych dost strach z vzdalenosti nohou od zeme pri propruzeni, to se musi chytat kameny na trailech jedna radost