Decentní Project One. Velmi kvituji, že to nemá nápis Trek jak na autobusu:)
vel: 58 7.955Kg
(vloženo 21.12.22)
dvakrát jsem si protřel oči a skinwally nevidím :-) a obě madony jsou hezké :-)
Jó ta červená je prostě sexy a ty tvary se už dají nějak strávit :-) Bez skinwallů by to byla za mě úplně pecka.
22.12.22 20:17
Na mě je to asi decentní až moc. Padesátky Zipp s pořádanými pouťovými nápisy by tomu neuškodily. Ale raketa to je, o tom žádná.
roude, nevopisuj :-D
Cio: Tak hlavně s přihlédnutím k mojí výšce a váze jsou vrchařské ambice a tedy i váha kola jaksi méně důležité, ale kecal bych kdybych si nepřál aby mělo o kilo míň. Funkčně a vizuálně jsem ale velice spokojen.
Tak k tomu červenýmu by sedly zas mnohem vyšší ráfky.
22.12.22 16:11
No určitě, zásadní je podle mě ta černá sedlovka. Barevné sedlovky jsou ekl, to se dá zkousnout max na TT
Tak ještě abys litoval :), já šel po reklamaco Domane právě do upgradu na Madone s ISOspeedem. Na datech ze Stravy je to rychlejší, delší rychlý švih na tom dám bezbolestně a s úsměvem na rtu. A taky se mi zdá že ve velikosti 62 díky tlustým trubkám nevypadá jako štafle, jenom teda váha 8,5kg není moc k chlubení no…
BTom1: Mám ještě hodně starou Madonu na ráfkových brzdách – komplet brzdové a řadící bowdeny exponované. Plus místo originál nebrzdcích aero brzd namontované EEbrake, které zrovna aerodynamikou neoplývají. Profily trubek mi přijde, že jsou z té staré Madony na Emondu převzaté. Otázka jsou kola – ráfkové Easton mají méně drátů, ale jsou galuskové, proti nim maličko vyšší kotoučové (víc drátů) plášťové Bontragery. Váhově 6,4kg Madona na klasických brzdách proti 7,3 Emonda na kotoučích (oboje včetně pedálů, košíků a různých držáčků).
Jecnak:Opravdu, když zohledníme pouze dvě(uklizené) hadice v kokpitu bude bez nich kolo rychlejší? Samozřejmě bez bowdenů.Pouze ty dvě hadice.
@jecnak Tome, kdybych volil něco od Treku, tak je pro mě Emonda jasná volba, takže si udělal moc dobře! A kdy budou nějaký profily tvých nových kol? ;-)
UCI letos trochu rozvolnilo pravidlo 3:1 týkající se průřezů trubek. Po zklamání z SLR ISOspeedu u Checkpointa jsem nakonec volil místo Madony Emondu a nelituju. Proti starší Madoně je pohodlnější a řekl bych, že dík uklizenému kokpitu bez drátů a hadic i rychlejší. V rámci hobby rychlostí je to ale stejně celkem jedno. Tenhle model Madony je pro mě už příliš mimo klasické tvary. Rád ho ale někdy zkusím a porovnám, až bude příležitost.
JJ, vždyť na tom už řádil Mads Pedersen! ;-) A když jsem koukal vedle na to, jak Barča jela pro chvojí na výrobu vanočního stromku, tak ta díra by byla ideální jako nosič chvojí, to kolo by pak mělo krásný paví ocas! :-D
mimochodem lama dotaz: Vidim na tom UCI nalepku – na tom se smi zavodit? vzhledem k tomu jak rigidni ohledne konstrukce vzdycky byli, tak bych skoro cekal ze tohle neprojde.....
21.12.22 16:03
DaD – vím že jsem vysírka ale zkus ty kola příště i otočit a blejsknout je z druhé strany :)
Co to vlastně má za smysl ta přerušena sedlovka?pružení?aerodynamika? zas tam musí byt šílený pnutí na horní ramovou ne? Kolik to má nosnost?
Dobrý nápad je ten v rámu integrovaný nosič na klestí z lesa, to je praktická věc.
barevně pěkné, tady by mi ani nevadil velký nápis trek, kdyby byl tenkou linkou :) akorát ta hrůza/komín pod představcem, to je fakt ekl…
Jinak tenhle model je oproti předchozímu o parník dál v konstrukci. Vše dává smysl a mají to výborně udělané. Je o dost jednodušší než starší model a hlavně rodla nemají ten debilní doraz a jdou na férovku až k rámu! Pro mě dost zásadní věc.
SL7 je pro mě asi nejlepší kolo, co jsem kdy měl. Výborná byla i S5. Upgradovat rozhodně nebudu. No, ono vlastně ani není kam, alespoň pro mě.
A sakra, napřesrok pořád budeš držet SL7 nebo vyzkoušíš toto?
On ten meganápis v reálu až tak nevadí, u některých kombinací to už skoro nepůsobí jako písmena ale jako barevný pruhy. Ale souhlas že menši je lepší, a dle slovy klasika: tohle molo pokede :)
Pouze sklad a moje dílna. Jinak máme toto: https://www.kola-radotin.cz/prodejna mrkni dolů na fotky :)
Když tak vidím ty tvoje fotky, tak mne napadá jedna věc – to je opravdu jeden z největších obchodů u nás v suterénu nějakého paneláku na sídlišti?
Tak to už urazilo hodně velký kus cesty od původní Madony, ale vypadá parádně. I barevně se to povedlo, viděl jsem celou černou, ale tahle je hezčí.
Mě se to kolo líbí, ale v tomhle barevném provedení na mě působí strašně robustně.
21.12.22 12:34
Osobně s tímto kolem nemám vůbec žádný problém, mně se to líbí, je to jiné a přitom to není úplný nesmysl. Hnusná je tam jen sada :-)
JJ, taky jsem myslel, že je to elektropohon a ono to má jen elektrořazení ;-) Nějak se mi to nelíbí, ale určitě to pofrčí!
Ježiš já myslel že to je elektro, když jsem viděl obludnost té spodní rámové trubky :D
21.12.22 11:39
Ať mě někdo vysvětlí, proč je ta sedlovka o kousek dál, než má být, to určitě vymejšlel nějakej fachman.