To je dvojka jak stehno:) Jako terénní Lambo a jako terénní aero silnice. Těm už fakt jebe:D
Krabica …jo, taky k tomu ten šílenec udělal měření pneumatik, vytvořil tabulky kde má nejen šířku ale i výšku a to všechno jen aby to u aero grevlu bylo vše v zákrytu :-) https://blog.3t.bike/…l-bike-tech/
Vnitřní vedení kabelů může být příjemné a potenciálně snížit aerodynamický odpor, ale jaký to má smysl, když skončíte s velmi širokou a objemnou hlavovou trubkou s příliš velkými ložisky pro umístění kabelů?
Víc jsem už nenašel…nevím jde to bylo :-)
Adul: pro ně to není problém dát hadici kamkoliv, ale co si tak matně pamatuju tvůrce Vroomen psal, že hadici ma takhle úmyslně, líbí se mu víc klasika představec, hlavové složení atd
Lambo má bejt fosforově zelený, lesklý a má podjíždět závory na parkovištích!
Kolo má tlustou hlavu, obludně nízko sedlovou vzpěru a nehezky zakouslý kolo do sedlový trubky.
Takže asi tak :-D
Brašnička na horní rámovce mě taky štvala moc, ale dá se docela dobře použít jako druhá podsedlová, připnutá na sedlovku zezadu :-)
Škrtal jsem o ní koleny při jízdě ve stoje a překážela i když jsem stál nad rámem. Nářadí jsem přesunul do podsedlovky a tyčinku s mobilem vozím v kapse dresu. Mobil se do ní stejně nevešel.
Já jsem na svůj životní prostor na kole celkem háklivý. Třeba na expedičních kolech mám hodně širokou celorámovou brašnu, ale v tomto případě to musím snést, bo přepravní kapacita. Nejvíc ji cítím svým hustým porostem na nohách, i když se jí nedotýkám :-)
Ale brašnička za představcem mi prostě vadila tak, že šla nekompromisně dolů.
to kolo je v reálu super. Má ho kámoš v top specce a hezký barvě nijak to neuráží :)
Jirko, právě že u tohoto rámu si myslím, že to bude překážet dost, jelikož závity tam sice jsou, ale kvůli tej hadici dost posunuty ;-)
kamaro: V čem ti na tomto místě brašnička překážela? Za mě to je naopak nejlepší místo na brašničku, vše jednoduše na dosah, mimo hlavní proud nečistot a ničemu nepřekáží :)
Adul: Já jsem si na jednom rámu udělal závity pro montáž této brašničky. Dal jsem jí dvě vyjížďky, potom šla dolů. Opravdu hrozné místo pro brašničku, neskutečně mě tam překážela.
Soudruzi v Itálii to prostě nějak nedomysleli tu hadicu ;-) Co když si tam bude chtít dát někdo brašničku na horní rámovku, tak to bude krapet zavázet, ne? ;-)
To není bovden ani lanko, ale hadice zadní brzdy ;-).
JJ, tohle je o dost elegantnější řešení: https://www.yoeleobike.com/…-gravel-bike ;-)
To si tak vývojáři rámu řekli, že se jim to kolo fakt povedlo. Tak že by to nějak zprznili? Chvíli přemýšleli a pak to přišlo: „Jójó, dáme tam ten hnusný vstup lanka do rámu“. A taky že jo, :-).
Lambo nahodou super, lepsi nez klasika, vic zdvihu tak to bude lip chodit na rozbitych okreskach, jako „winter beater“ uplne skvele :-)) (pro milionare (-; ))
JJ, když už je to aerogravel bo co, tak proč to vše neschovají do rámu a komba, vždyť to má takto řešené i můj Číňan ;-)
Oboje si najde svýho kupce. Mě by teda to 3T nemohlo domu. Odmítam čumět na ten bovden jak vstupuje zeshora. A ****** takhle Lambo je taky hnus. Barvy naopak se mi líbí.
Singlespeed: Líbí se mi, že na propagační fotky vybrali nařachanýho borce, aby opticky zmenšili tu spodní rámovou trubku :D
Rám bude dle článku 3T Exploro Racemax a ten vypadá naprosto skvěle: https://www.3t.bike/…loro-racemax
Auto samozřejmě hnusný, ale to k Lambu patří. Kolo je ale poměrně fajn. Škoda, že na něj zapomněli dát barvu. V tý spodní rouře je teda doufám aspoň kapsa na stan.
novas, na 911 Dakar ti ho daj :-) …a navíc i kanystry, skládací rejček, a nájezdy na vyproštění z písku
Lambo s hagusama, lol. :-) Trochu tam chybí skladací stan jakože #backcountry
High performance gravel bike mi přijde stejně úchylný jako to terénní lambo. Jde to k sobě, to jo.