Vůbec netuším, proč je na spodních nohách tolik úchytů.
Ten ohnutý kryt už řeším s Bike-Discount, právě mi navrhli, že mi pošlou nový. Reagovali fakt rychle.
Dnes jsem vybalil z krabice nové kolo. Na B-F jsem se opakovaně dočetl, že na e-biku se člověk nadře více než na normálním kole, tak jsem si řekl, že právě tento stroj mě dostane do kondice.
Kecám, kolo se mi líbilo, a za ty prachy s takovým vybavením jsem ho tam nemohl nechat. Na Bike-Discount byla sleva cca 23 000, takže rozhodnutí koupit bylo docela rychlé. Byl to čistokrevný chtíč, nikoliv potřeba.
Když mi kolo doručili ke vchodu do domu, tak mě překvapila obrovitost krabice. Do výtahu se nevešla, nezbylo tedy nic jiného, než tu 30 kg těžkou obludu táhnout po schodech do 3. patra.
Kolo jsem ještě nenastavil, je tak, jak jsem ho vytáhl z krabice (pouze jsem nastavil řidítka).
Velikost XXL mi sedne, původně jsem přemýšlel i o XL, protože XXL mi připadala tuze veliká; teď jsem ale rád, že jsem vzal to větší kolo.
To je asi tak všechno, co jsem chtěl sdělit.
(vloženo 9.1.23)
Značka | Cube |
Model | Reaction Hybrid SLT 750 29 |
Modelový rok | 2022 |
Velikost | XXL |
Hmotnost | 22,8 - váženo |
Rám | Hliník boost |
Vidlice | Fox 34 AWL120 mm boost |
Kliky | Acid 175 mm |
Měnič | Shimano XT 12 s |
Řazení | Shimano XT 12 s |
Převodník | 38 z |
Kazeta | Deore 12 s, 10 - 51 |
Řetěz | Deore |
Náboj přední | Newmen Performance 30, 28 drátů, boost |
Náboj zadní | Newmen Performance 30, 28 drátů, boost |
Brzda přední | Shimano XT 4 pístky, kotouč XT 203 mm CL |
Brzda zadní | Shimano XT 4 pístky, kotouč XT 203 mm CL |
Pedály | Acid platformy |
Řídítka | Cube 720 mm |
Představec | Cube 60 mm |
Sedlovka | Cube 30,9 x 400 |
Sedlo | Natural Fit Sequence+ 245 x 154 |
Pláště | Smart Sam 2,6 kevlar |
Ženě jsem před vánocema pořídil Ghosta Teru 7,9 s vahou 21.5 kg s tím, že do sezony bude pod 19 kg. Z tohodle z prominutím „pytle brambor“ na dvou kolech by ji asi jeblo…jen pomyšlení, že ho musí dostat do sklepa… Za ty peníze jsem si fakt myslel, že to bude lehčí. Pro velkýho chlapa asi v poho, ale… no a těch 28 drátů, nevím, nevím,
Jinak E-biky neodsuzuju a nehaním, myslím, že je to hudba budoucnosti stejně jako elektromobily.. Ve vyšším věku se z častého trápení na klasickým kole může právě přechodem na e-bike stát každá vyjížďka příjemně stráveným časem v sedle.
Tak ať to jezdí jen kolama dolů a buď připravený na to, že náklady na provoz a servis e-biku nejsou z nejlevnějších.
Natureman42: V čem konkrétně spočívá ta konzervativnost geometrie rámu?
paráda, dávám 4,5 hvězdy, éček by mohlo být více na to kolik jich tady jezdí
Plusy:
Minusy:
RadiciSunRace: To kolo určitě zkontroluji. K tomu plastovému krytu: na jedné straně to perfektně sedí, na té vyfocené je kryt ohnutý a docela dost odstává. Podle mě to je buď nepovedený výlisek, nebo něco zmršili při montáži. Naštěstí to drží jenom 2 šrouby, takže bych to měl zvládnout sám.
Mně se to líbí, pěkná výbava.
Kde se Cube montuje? Máme tu kousek u Chebu fabriku, není to tam?
Skládal jsem Cube na prodejnu 2 roky. Učitě to kolo pořádně zkontroluj.. :D Bývají nahovno dotahlé výplety, povolené kazety či převodník. I kotouče. Nemusí tak být samozřejmě..
K fotce s úchytama. Jedná se o „ebike“ vidlici. Mounty jsou pro jednotku ABS.
Krytky kolem motoru co odstávají je konstrukční chyba a u málo kol to přiléhá tak jak má. Bacha na tu záslepku nabíjecího konektoru, už u nových kol se trhá.. Jinak jsou to ale dobrý kola. Jen ta montáž je v dnešní době pod tlakem a není dobré kvality..
Ty brzdy jsou masakr. Pak už jen z motorky. Velké kolo pro velké kluky.
Jo jo , když dojde baterka , tak to asi bude dřina:-))) Ať slouží.