Podle fotek na Instagramu Van Rysel se toho Decathlon nebojí a ty nejvyšší modely vypadají zajímavě.
Těší mne Shimano, na některých kolech se objevují AXS sady a to není úplně můj šálek čaje.
Na tom posledním speciálu je vidět, že rozvíjejí ten koncept vidlice, která tu již byla.
(vloženo 22.1.23)
Hnoj: Velmi dobrej vtip:D 10let jo? No tvl. Tak až bude AXS na tom stejně funkčně jako Di2, tak se na technologii možná někdo zeptá. A ty nádory na šaltru a smyku radši nekomentovat..
Pokud zachovají stávající poměr cena-výkon a trochu zlepší dostupnost, tak to bude fajn. Akorát teda ne pro moji peněženku.
Pro me idealni kolo, kdyz budou penize. Zatim byl favorit nejaky bazarovy Tarmac SL6 nebo Canyon Ultimate, ale toto by taky mohlo jit.
Hnoj: myslím že cílovka budou klasický mamilové, co si po čtyřicítce pořídí silničku… nejdřív základ Tribana, pak začnou koukat po něčem lepším a nabídnou jim tohle… anebo pragmatický silničáři, co třeba chtěj přejít na novší techniku.
Rozhodně raději AXS než Shimano, které je o 10 let pozadu :-/
Je otázka, zda „silničáři“ což je většinou banda leštěnek, co hodně řeší značky bude schopná do toho jít a nebo zda Decathlon cílí na úplně novou klientelu.
23.1.23 14:04
Kdysi jsem jezdil Tufo Carbona, limit 80 kg. To je challenge, hlavně po zimě. Teď už si taky raději koupím kolo, co něco unese.
Osobně se mi taky nejvíc zamlouvá ta černá silnice, zbytek není pro mne.
No uvidíme, jestli se objeví v našich končinách.
@Jardo I tak si myslím, že se to hodně zlepšilo, moje první silnica měla, myslím, nosnost max. 90 kg! ;-)
PlyšovýKožíšku, k tomu problému nosností kola se dá přistoupit i jiným způsobem, než zvýšením nosností kola :-) Ale to je jenom takové podpíchnutí. S těžkými silničními cyklisty se moc nepočítá.
Dekáč prostě nespí, vyvíjí, prodává…a to je dobře.
22.1.23 21:27
Ty silničky vypadají hratelně, kozám nerozumím a myslím, že to asi není úplně určeno pro masy ;-)
Mě by nejvíc potěšilo, kdyby u silničních a gravel kol zvýšili nosnost ze 110kg na třeba 120kg.