Dezolát s ráfkovýma brzdama a mechanickým řazením. Možná si to nechám vyřezat na plotru na překrytí nápisu Duratec.
180mm kliky, šatr 105 RD 5800, to nejlepší, co 105tka vyráběla, neskutečný celokovový držák. Broušením byl vzhled připodobněn Dura Ace RD 9000 :D No a okopaná problémová zadní vidle je tam pořád.
Nějaké další nápady?
závodní minulost
Dva roky byl rám z domu, brácha jej dostal darem a teď po přechodu na RB RX se mi vrátil. Navěšeno co dům dal. Sedlovka bude karbon, nemohu najít náhradní zámek sedla. Tak jak je na fotkách 9,3kg, na obyčejný duralový XXL štafle to jde. Karbonový ráfky by pomohly, ale jsou určené pro TCRko.
(vloženo 4.2.23)
Pekáček , když budeš hodný , tak ti ho Miťo půjčí :-)))
Kdybych věděl, co se z něj vyloupne za pěkný kolo, nechal bych si ho :-D
5.2.23 18:14
5.2.23 17:44
Zdensysi2, v té době bylo moje maximum 305km na jeden zátah, na stará kolena (předloni) 825km, takže si nemyslím, že bych byl tehdy nějak udatný :D
5.2.23 14:07
Docela fajn, ale ty radkove brzy, jsou fakt už jenom na suché cesty. Ale jo, neřešit a jezdit.
Za mě je to hezká cyklokroska. Kdybys použil kliky 175mm a podložky na osu pedálů, vyšlo by to, pata versus zadní stavba? Vím, že na tvoji výšku 180mm super, ale jen mě to zajímá…
Kožíšku, to je stejná cipovina jako ty naohýbané trubičky mezi šlapákem a zadní nábou :D
Má to nějaký smysl, ty nerovné zadní trubičky od sedlovky ke kazetě nebo je to jenom design?
Moc pěkné , tak ať dělá jenom radost .
4.2.23 11:46
4.2.23 10:59
Kliky Dura ve 180, to je žrádlo. No myslím, že tohle kolo zase pár desítek tisíc nakonec dá -)
Škoda té zadní šavle, jinak na pohodu. A tuning šaltru Á la Dura pobavil, hezké:)