Vcuvnuté ovládání. Je jedno jestli dálkové nebo páčka, problém se projeví stejně.
Utopený ovládácí shaft
Tahle cartridge na tom byla už hodně zle. Ale kupodivu to ještě "rozdýchala"
Lisovaný spoj nevydrží...
Složená CTD jednotka. Krom lisování používám jištění červíkem. Nevýhodou je, že vidlice přijde o tvrdý lockout
Asi největší blbost z továrny foxu a absolutně mi hlava nepobírá, jak to někdo mohl pustit mezi lidi. Na pístnici je nasazená poměrně hodně tvrdá „lockout“ pružina, která tlačí na tělo ventilu. Ten je však na této pístnici pouze nalisovaný a není nijak jištěný. Takže po pár letech se spoj uvolní a pružina vystřelí ventil do útrob vidlice. Jasným znakem je pak „vcucnuté“ CTD ovládání.
Ačkoliv se tento nešťastný design vyráběl pouze 2012–2014, těch vidlic je pořád hodně…
(vloženo 18.2.23)
Ty podložky tam musí obě. Když dáte jednu, jde strašně jednoduše propružit vidli (tlak oleje na otevření stačí mnohem menší) a to nechcete.
Stejný problém. Nalisoval jsem to, spoj před tím potřel epoxidovým dvousložkovým lepidlem, ve vhodném místě (?) provrtal 1,5mm vrtáčkem a čepy (udělané z dříku vrtáčku) také vlepil. Ubral jsem jednu podložku, uvidím, jaký vliv na funkčnost to celé bude mít. Pokud bude podložka chybět, budu ji umět dát zpět (rozpůlit a přilepit k té první). Na fotkách ještě není odstraněné lepidlo.
Tohle byl mimochodem moment, kdy jsem řekl, že od FOXu si na kolo nedám už nikdy nic. Přišlo mi, že pustit ven takovou věc může leda úplný amatér…
Nedovedu si představit, jak by to mohlo ovlivnit spojení předního kola. Zřejmě tím jen chtěli lidi postrašit, aby to nikdo neodkládal.
Tu svolávačku nechápu, voni píšou, že se tim rozpadnutim tlumiče může odpojit přední kolo, to je ale kravina, ne?
Pokud vím, tak na tyto vidlice byla svolávačka a FOX jim měnil celý tlumič. Je to tak?