Nízkorychlostní jehly a vysokorychlostní pružiny
Rozkuchaná hlava
Kompletně rozebráno. Šlo by i vytáhnout jednotlivé tlumící jednotky, ale při běžném servisu to není třeba.
Odvzdušnění vakuovou plničkou. Separátor vzduhových bublin práci výrazně urychlí.
Plnění dusíkem
Odzkoušení všech funkcí na ručním "dynu"
Rýpanec na pístnici
Další rýpanec
"Když není klíč, vezmeme sikovky"
Tenhle tlumič mi vždycky přišel jako šperk. Krásné zpracování!
Ačkoliv servis tohoto tlumaku není žádná věda, tak vyžaduje spoustu speciálních přípravků, bez kterých to proste nejde.
A že se obcas někdo pokusí… (Vzducháč už se zachránit nepodařilo. Cena zničených dílů přesahuje cenu nového tlumiče)
(vloženo 24.2.23)
mirorek2: Zní to trochu jako slabší tlak v IFP nebo nejaký problem na shimstacku. Já dokážu CC bohužel pouze přetěsnit, v nouzi vyměnit pístnici nebo air can (to je ovšem na delší čekačku). Ale pokud je tam problém s nějakým dílem, tak krab mi bohužel neprodá ani šroubek.
Mamut: nemáš tam pak vlhkost a sraczky, ten dusik z lahve je čistý, o to jde asi nejvíc
Je nejaky rozdiel medzi plnenim 100% dusikom a beznym 78%? Chova sa to potom inak?
Pěkná práce!
Concorde prosím Tě, vyřešíš mi Kitsumu? Je tam při přechodu komprese a expanze cítitelná hrana, při zamknutí nebo přidání komprese mnohem víc cítitelná. Tlumák nemá nic najeto…
Stačí si uvědomit co který vehement dělá a jak tlumič funguje a pak to jde samo. Ještě se musí hlídat, aby se neprohodily pruziny a nezamichal shimstack a je to rutinni prace.
goofy: Shimstack se nepredelaval, jen u tohoto tlumiče se planzety nasazuji primo na pistnici, tak si ho rozkladam a následně postupne planzety jednu po jedne osazuji, ať všechno správně licuje.
Pěkná práce. Ty shimstacky rozebíráš preventivně, anebo jsi to i nějak ladil?
Tohle je fakt masakr, nechápu, že se v tom někdo vyzná :) klobouk dolů