Před pár lety po koupi Procalibra mi opticky uchvátila konstrukce a tvary ( sloping, 2 malé trojúhelníky) Top Fuel. Nebylo na něj peněz, tak to skončilo HT Procalibrem, po čase kolo dostal synek a já si konečně mohl zdůvodnit pohodlnějšího a vysněného Topa. Ne všechny komponenty jsou standartní, kolo jsem kupoval jako jeté, pár věcí mi majitel z něj očesal pro svého nového Supercalibra. Nicméně i to složení komponentů mi vyhovuje jakožto řazení microshift, řidítka, převodník , kliky a brzdy , to vše bylo v sérii jiné. Kolo je obratné, hbité i přes svoji starou geometrii, beztak na nějaké více technické sekce xc v mých 46 letech nemám odvahu. ,takže místo XCO Touškov ,Harrachov, Bedřichov, Pec apod už mi nepotkáte, spíše KPŽ,Prima cup apod…
(vloženo 1.3.23)
Značka | Trek |
Model | Top Fuel GX 2018 |
Modelový rok | 2018 |
Velikost | M 17 |
Hmotnost | 11 |
Rám | Hlavní karbonový rám a sedlové vzpěry OCLV Mountain Carbon, slitinová řetězová vzpěra, ABP, plovoucí uchycení tlumiče Full Floater, EVO link, kónická hlavová trubka E2, Mino Link, |
Vidlice | Fox Performance 32 Float, stupňovitá konstrukce Step Cast, nastavitelný tlumič FIT4 se 2 polohami (s novým dálkovým ovládáním odemykáním pomocí tlačítka), kónický sloupek E2, Boost |
Tlumič | : Fox Performance Float, tlumení se 2 polohami RE: aktiv XC (s novým dálkovým ovládáním odemykáním pomocí tlačítka), optimalizováno v Trek Suspension Lab, 6,5×1,5" |
Hlavové složení | FSA IS-2, horní 1–1/8", spodní 1,5" |
Kliky | Shimano XTR fc-M 900 175mm 32z |
Středové složení | PF92 |
Měnič | Sram GX 12s |
Řazení | microshift Sram 12s |
Převodník | 32z. Shimano |
Kazeta | Sram XX1 10-50T Rainbow |
Řetěz | Sram XO1 |
Náboj přední | Bontrager |
Náboj zadní | Bontrager |
Brzda přední | Shimano Deore M-615 rotor Shimano rt 86 160mm |
Brzda zadní | Shimano Deore M-615 rotor Shimano rt 86 140mm |
Brzdové páky | Shimano Deore |
Ráfek přední | Bontrager Kovee Elite 23, |
Ráfek zadní | Bontrager Kovee Elite 23, |
Pedály | Shimano XTR |
Řídítka | Pro Tharsis 3F carbon |
Představec | Bontrager PRO 80mm |
Sedlovka | Bontrager PRO 31,6 carbon |
Sedlo | Syncross Bellcara Ti 250x138mm |
Pláště | Bontrager XR1, XR2, VItooria Mezcal, Barzo 29x 2,25 Trail |
Ahoj, díky moc. :-)
Tak tak, též si vždy 2× promýšĺím, zda mi to za to stojí a jaká jsou rizika. :-)
Tyhle běžné závody KPŽ,Prima cup apod, to je naprosto v pohodě, aspoň si to přenáším z toho co sem nadriloval na xco, ale
ty dropy, brutal skalky a pády do děr už nechávám v klidu. :-D
Už jsem přeorientovaný na silnici 90 procent, ta mi vážně bere.
Jak jsem to mohl přehlédnout?
Moc pěkné kolo toto.
Jinak k těm XCO o kterých píšeš to mám podobně, ale teoreticky jak co projet vím vždy úplně přesně! :)))
Ať to jezdí bez nehod.
Zamackavam slzicku ;)
Ten ram je na zavody super, zvlast na delsi zavody v tempu.