Po gravelu jsem chtěl něco rychlejšího ,vice podobného silniční geometrii. Kolo jsem si na první dobrou zamiloval a trávím na něm skoro půl roku od podzima do jara. Je to zkrátka zimáček a úžasný rychlý sluha.
(vloženo 25.3.23)
Značka | Canyon |
Model | Inflite 9.0 |
Velikost | M |
Hmotnost | 9,6 real |
Rám | hliník Canyon Inflite AL |
Vidlice | karbonová Canyon F21 |
Hlavové složení | Acros Ai-70 |
Kliky | Shimano Ultegra 36 | 46 z. |
Středové složení | Shimano Pressfit |
Přesmykač | Shimano Ultegra |
Měnič | Shimano Ultegra |
Řazení | Shimano ST-RS685, 11s |
Převodník | 36/46 |
Kazeta | Shimano Ultegra, 11s, 11-32 |
Řetěz | Sram 1170 |
Náboj přední | DT Swiss |
Náboj zadní | DT Swiss |
Brzda přední | Shimano BR-RS785 160mm |
Brzda zadní | Shimano BR-RS785 160mm |
Brzdové páky | Shimano Ultegra |
Ráfek přední | DT Swiss R 23 Spline DB |
Ráfek zadní | DT Swiss R 23 Spline DB |
Pedály | Shimano 520 |
Řídítka | Canyon H17 Ergo AL |
Představec | Canyon V13 |
Sedlovka | Canyon S14 VCLS 2.0 CF |
Sedlo | Selle Italia SLS |
Pláště | Specialized Tracer pro 38 mm na mliku |
Právě že to raketu nestálo, je to moje nejlevnější kolo a mám ho asi nejraději :-))…kostel je v Boršově nad Vltavou.
Moc pěkný. To muselo stát raketu. A kostel v Dubném! Pěkně místo :-)
Stejně jako Bobbybike mě hodně baví fotka s hodinkama a bundou v barvě rámu. Prima funkční kolo!
Tak Kleť mám za barákem:-))…10,5 km a 500 m výškových.
Máš to parádní, Johny! Samozřejmých pět hvězd a jedna hvězda navíc jak jinak než za Kleť! ;-)
No ,tak samozřejmě vážím s pedály, které ke kolu patří, jinak vše série. To spíš katalog ubírá. A srovnání mám se žiletkou kompletně v karbonu i s kolama a tam jsem na těch 8,4 kg. Ale i tak je kaňour váhově v poho, nestěžuju si.
Prekvapily… samozřejmě, ježíši teď jsem to zjistil.
Kotwiku diky, pláště mne mile prekvapili, nevadí jim snih , terén a ani nejsou hlučné na asfaltu, s mlikem a nahozenim nebyl sebemenší problém.
Vypadá parádně a svižně, takže za 5*, Tracery jsou super pláště, tak ať to lítá.
miťo: V silničních sadách se nevyznám. Navíc lankové řazení je už pomalu upadající historie u hlavního proudu. Ale je pravda, že mne láka gravel, návrat ke kořenům full HT, působivější pocit z terénu – naklepaný jako řízek, :-).
Bobby…dikes.
Mně se nejvíc líbí fotka s kafíčkem-sladění kola s řemínkem hodinek a bundou:-) Máš to za 5 Johnny! Ať to stále sviští. Johnny GO!!!
Zirecek: Myslel jsem vzhled. Taky to byla poslední celokovová přehazovačka. Lanka byla i na následující verzi. Myslel jsem, že se v silničních řadách vyznáš líp ;-)
No já vim, trvalo mi to. Vkládám to vždy přes telefon a ono je to docela pracný a moc se mi vždy s novým kolem do toho nechce :-)). Ale považuji za povinnost si u profilu svá aktuální kola uložit. Ať se ví, že taky jezdim a ne jenom debatuju na fóru.:-)) no na tebe ale nemám, zejména v nastoupaných metrech.
No to je dost, žes ho sem vyvez! ;-))
Parádní stroj, to je pak radost zajet si k Hubertovi na jedno (dvě.. tři.. ;-D) I když musím říct, že tě obdivuju, ve sněhu bych na tohle nevlezla :-)
jIrI___ zadnej problem nehledam. Tuhle kombinaci jsem nikdy nemel tak se ptam.
Moc se mi líbí ty leštěné náby :-))
Takovéto kolo davá pro mě smysl, silnička s možností obutí širších plášťů, potom vznikne takový univerzál. Fotky jsou super, průřez s životem s tímto kolem :-)
Rychloupínáky neřeším, kola často nevyndavám. Tohle kolo se objevilo na cyklobazaru za 29 tis a za ty prachy to byla jasná volba. Ihned jsem pro něj jel 200 km tam a 200 zpět :-)). Když jsem viděl to osazení a ta kola, nebylo o čem přemýšlet. A na to, že je to hlina tak je ta váha super i když katalog uvádí 8,5 kg. A co se týče jízdy, teď jsem začal prohánět už jednici Basso na karbonech a některý Sravovský segmenty jsem ani v zimě nejezdil na kaňourovi o moc pomaleji. Opravdu se na tom kole jezdí parádně ba dolazal bych si ho představit klidně i jako jediné kolo doma s tim, že bych nahazoval na léto jiné pláště.
cyklista86: DT jsem taky vozil s RU a byly to snad jediné náboje, kterým bylo úplně jedno, jak je do kola vložíš, kotouče nikdy neškrtaly. A kdyby ano, tak stačí udělat na ose značku a vkládat náboj pokaždé ve stejné poloze. Není třeba hledat problémy tam, kde nejsou :)
Moc peknej zimak :) clovek se musi az pousmat nad posedlosti pevnyma osama tu na BF. Do nedavna byly jeste na MTB a ted se ty rychloupinaky nedaji jezdit ani na silnicce.
A co kombinace rychloupinaku a kotoucovek? Neni problem s tim ty kola pokazde upnout stejne aby neskrtal kotouc? :D
Tohle se mi líbí. Skvělý počin je použití CX převodniku 46z. Používám ho také. V zimě chybí pára na utočení 50z pily. V zimě v Polabí mám malou pilu též 36z na rovinky proti větru. V létě měním za 34z do kopečků. Ať kolečko jezdí a dělá radost. Jo a tahle Ultegra se fakt povedla.