Narazil jsem na to na Instagramu.
https://www.instagram.com/…Cp5nHhnB2Rl/?…
Tohle by mě fakt nenapadlo :D
(vloženo 26.3.23)
pockat – to jsem mimochodem nekde zahlid, uz nevim kde to bylo – ze sram kupuje classified. A minimalne, classified nejakym zpusobem otevreli, pze to koupis napr. na Kastaru – uz se to nemusi primo od nich a prodavaj i hub kity, nejen cely kola
kandik psi zub:
jj classified připravuje MTB verzi ale pokud to nebude mít synchronizaci s AXS nebo DI2 tak je to k prdu.
Prostě 11s kazeta na 2s nábě a to vše synchronizované a na LinkGlide je tak nějak můj vlhký sen. brutální rozsah a životnost.
No snad tu synchronizaci zavedou… SRAM by se měl pochlapit a jak furt někoho kupuje tak bouchnout šrajtoflí o stůl a koupit classified.
jasne – me to vyznivalo jakoze srovnani k AXS, ktery ma srovnatelnou vydrz – tudiz mi to nepripada relevantni. Ale ve srovnani s lanem to samozrejme je relevantni koment. Uprimne na kolo na kterym bych mel bikepackingovat bych si elektriku nedal asi taky.
kandik psi zub: Ano, vzhledem k tomu, že dost často jezdím bike-packing a doby jízdy nad 30h bez možnosti nabíjení je pro mě celkem normální věc. už teď mě dost ničí, že musím nabíjet GPS a popřípadě telefon. I doma mě to dost štve – jen třeba dobíjet světla pravidelně mi dělá celkem problémy… Já jsem ale asi staromiles a hlava děravá. Nicméně si to cílovku určitě najde. Při váze 130g to nicméně vypadá dost konkurenčněschopně.
Tak classified to pro mtb pripravuje ne?
Ja cekam kdy vyrazi shimano s tou prevodovkou na principu dvou kazet.
I v dobe AXS a DI2 si to kupce určitě najde, na MTB by měl ale už někdo přijít se synchronizovaným řazením s něčím jako je classified hub. Přes rok na to čekám…
roud: No zázrak to neni, ale přecejenom náhradu metrovýho bovdenu s X ohyby, za 20 bovdenu s jedním obyhem, bych jako výhodu celkem uznal.
nechci bejt škarohlíd ale není tohle to nejhorší řešení ? u elektriky byeru jako jednu z mnoha výhod že odpadne lanko s bovdenem a jediné mínus je že se to musí občas nabít ? tady zůstavá lanko i bovden a musí se to nabíjet častěji :(
aha – ted koukam na to video primo na archeru a az ted vidim ze maji novou o dost jinou ( lepsi asi :) ) verzi – ktera krome teda novy baterie/zavedeni kompatibility s AXS a di2 napajenim ma cidlo na samospoust. A je lehci – jen 130g
Zapinat to asi nemusis. Mlati tam zadnim kolem o zem a rika, ze v tom maj akcelerometr.
Za tretinovou cenu bych to docela rad zkusil:)
mimochodem – proc ti 30hodin pripada jako bida? Vydrzi AXS nejak vyrazne vic. Ja to nemerim, ale udava se radove 20hodin.....
Jinak aby to nevypadalo ze to tady obhajuju nejak mohutne :) mam to jiny mouchy. Napr. jak shiftbox tak remote shifter se musi pred jizdou rucne zapinat dost tvrdejma cudlikama. Nebo ze je to velky a hnusny – designer byl myslim zrovna na hajzlu :)
240g s MFRblips + hazka
gx eagle 80+443g hazka
Edit, tak už vidím ten run time – 30h. To mi příjde jako dost velká bída.
@Cavendish: Neprodavaj. Tohle je na prehazovacky na hak a pro ne ja hak uz mrtvej!
tak to se fakt nestane :)
A elektrikáři v panice prodávají svoje AXS a okamžitě kupují tohle!!!
Perfektni napad.
To lanko tady prave vubec nevadi. V takovy delce bez ohybu bude mit neskutecnou vydrz.
Ta kompatibilita se vsim je naprosta bomba
tak slepa ulicka to uplne nebude, kdyz to nezabalili ani po nekolika letech. Plus to ma dve zakladni ficury, ktery jiny razeni nema ( aspon pokud vim) – neomezenej pocet kvaltu a stelovani kazdyho kvaltu zvlast. Tzn. das to na cokoliv, s cimkoliv ( samozrejme do limitu hazky)
To mi připomnělo Giant Conduct. Jak píše Zdendyš, někdo ty slepý uličky vždycky zkusí ;)
26.3.23 18:56
To by mě zajmalo jak velký rozdíl je oproti řazení palcem, přeci jen je tam furt lanko, bowden což vytváří tření, ohyb, v zimě to tuhne a i tak se může zanést bahnem.
Tomxxx – tak urciteee:)
Kombinace dvou nevýhod – lanko a baterka.
Jen nechápu, že něco takového nedělají na teleskopy. Servo co jen stlačuje jeden čudlík a není potřeba extra přesnost, je strašně basic záležitost, jen nabíjení by byl trochu opruz vyřešit.
no s tou aktivitou opatrne :)
je to v zabehu na zatim podstatne menerychlostni kazete nez je v planu
To už je celkem stará záležitost :-)