Každej petrolhíd by prej měl aspoň jednou mít Alfu a já říkám, že každej správnej kolomrd by aspoň jednou mít RB. Tak už ho zase mám. Tenhle rám jsem si nechal postavit před 10 lety se zakázkovou geo, pak mokrej lak Škoda Rallye green a pak dva roky velká radost. Poté prodej místnímu členovi, na jehož profil jsem před pár měsíci omylem kliknul. No, dozvěděl se, že kolo už je rozebraný, a vlastně k mání. Takže bylo jasno. Měl to bejt zimák, ale nejdou na to blatníky, tak to ještě budu muset nějak vymyslet. Nemůžu si pomoct, ale silničky na ráfkovejch brzdách maj prostě pořád něco do sebe. Konec hlášení!
(vloženo 28.3.23)
Vzpomínám, pořád krásné kolo. Nalítal jsem na něm tisíce kilometrů. Hlavně že zase slouží dál. Blatníky jsem na něj sehnal od SKS nebo od Zefala. Bylo to něco na tento způsob ( https://morebikes.ca/…mudguard-set ) Přidělávali se přes takové gumové pásky a pak gumičkou kolem šroubu na kterém je připevněná brzda.
Hele já jsem v tomhle postiženec, už několikrát se mi v hlavě vyrojilo, že chci vlastně svoji RB silničku zpátky a vždycky pak zjistiím, že vlastně ani ne, takže se ke mě furt vracej moje starý RB silničky, poladím, vylepším, projedu a zas jdou dál a zase se ke mně třeba vrátěj :))
Dejf – ne nedělalo. Byla to na narážka na moje RR1100 (viz můj profil), které vážilo 1500g ve velikosti 56 s brutálním slopingem
Otázka, jestli to nemohl být rozdíl daný lakem a velikostí. Já mám 57 cm a lak mokrý lak přidal 30 g. Jesti máš prášek a větší velikost…
Jestli to má 1379g, tak je to tak RR1000, bo na fotce prikládám váhu svého RR1100
Jsem bývalý majitel RR, s důrazem na slovo bývalý
Ok kucí, tak že přijde kapesný z korporátu, tak já tam tu Dedu objednám :)
Jestli sříbrnou sedlovku, tak rám do modra, hehe :-DDD Jinak je to v TOPu, líbí jakoby. :-)
Má to 1379 g, takže asi RR 1300 :) Jinak je to kolo ze zbytků, takže jsem ochoten maximálně investovat to tý sedlovky, ale na kliky a zbytek kašlu :)
Slušný stroj co je to za model rr? Sedlovku bych dal stribrnou, hazku i kliky. Nebo vše černé.
Dal bych černý představec…ale zajímavá reinkarnace :-)
Honzis- já když jedu na vysokých (a to myslím pouze 4–5cm) karbonech a poté na Zondach, tak ty Zondy mi prostě přijdou daleko vic stabilnější ve větru (a ten je teď skoro pořád). Jezdím rád v kopcích a pokud se tam občas vitr začne točit, mám ve sjezdech s karbony co dělat, abych to ustál.
Cav: Tak má to samé výhody, nevýhodu žádnou :-), tak proč to nepoužít – dá se udělat vnitřní vedení přes střed, ložiska to má s vnitřním nebo vnějším provedením, ložiska jsou větší (zejména u 30mm os výhoda) a je to šroubovací. A už to dělá i celkem dost výrobců, ložiska od cca 50 Euro výše.
Spicku sedla nahoru mas protoze se ti to tak libi :-)? Jinak RB, tak nejde jinak nez napsat super.
29.3.23 10:38
u těchto kol by mě vždy zajímalo srovnání – jezdit moderní karbon za 100 na diskách a pak sednout na tohle – vě větru, brzdy, pohodlí a pak zase servis/image … Já třeba pořád oceňuji shimana s opratěma a vedení venkem pro jednoduchost. Stejně tak BSA střed, kulatá sedlovka atd. Tahle kola mi prostě připadají „blbuvzdorná“
To tvrdí Žeremy Klárkson. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme o tom vést spory…
Tak spravny kolomrd budu. RB mam 4 a u te Alfy si nejsem jisty. Ale vzhledem k tomu co ti stoji na dvore, tak bych rekl ze jsi zaujaty.
nebyl jsem si jistej, jestli jsem dostatecnej kolomrd. Ale podle Novakovic definice to mam v rychtyku, tak fajn
Jednoplacku už tam vozím 4 roky a měnit nebudu. Na to moje prcání je to akurát…
Stříbrná sedlovka určitě!
Trochu mě tam irituje 1placka , ale naopak nízké ráfky a klasika brzdy tomu dávají něco navíc, je to prostě úplně jinej pohled, než na dnešní „všudečerná disk“. V jednoduchosti je síla. Za mě velmi povedené.
@brtníček: předělával jsem teď svůj grevl na hydry a hodně jsem zvažoval, jestli předělám i na pevný osy. Nakonec jsem se i přes to, že už jsem měl koupenou vidlici vykašlal, protože, upřímně, ten přínos pevnejch os jako nějak extra zásadní nevidím. A ty ráfkový brzdy, když nejezdíš mordor nebo sračky mi furt přijdou ok.
@deadlift: souhlas. Cannondale nebo RB :D
Tady foto hlavovky. Zdejší fans řeknou že je vše cajk, ale není. Celé zesílení je profrézované.
Konečně nějaká zpráva se šťasným koncem. Tedy mimo Onuceho vakuový pumpy, ta byla ještě šťastnější. Pěkné.
Toš su správný kolomrd. RB jsem měl cca 2 měsíce. Neustále skřípaly trubky uvnitř rámu. Hlava byla ku…sky špatně profrézovaná. Šlo dál do světa a já si udělal obrázek o české kůltovní značce:-)
Taky zvažuji klasiku. Je to ve všem horší, ale co už:)
Třeba Alu Cannondale by se mi líbil.
Silnička bez kotoučů je elegantní. Ale ty kotouče brzdí líp a pevná osa je pevná osa.