Zamáčkl jsem slzu, Centaura navěsil na zimáka a pořídil GRX. K tomu lítací Pirelli a jako kurde rázem je to úplně jiný (lepčí) kolo!
(vloženo 8.4.23)
Nevím, jak moc potřebuješ šlapat ve větších rychlostech, ale 40×10 bude dost lehký. 46×11 znamená, že komfortně ušlapu max 50 km/h. Nicméně je mi jasný, že zrovna ty víš, co děláš. ;) Ale jako měnit řetězy a štelovat B šroub, to už chce odhodlání. Já to mám šup šup a vše funguje vpohodě. Sice tam ty grevlový kola dávám jen párkrát do roka, ale i tak by mě nějaký doštelovávání štvalo. Jinak jo, páky srovnám. Stavělo se to trochu na rychlo :)
Už z náhledu jsem si říkal pěkné kolo. A taky že jo!
Naladit 1×11 na silniční i gravel využití je opravdu oříšek. Já mám připraveno 40z na převodníku a na silniční použití kazetu 10–42 a na gravel 11–50. Bohužel se záplety budu muset měnit i řetěz s jinou délkou a štelovat B-šroubek. Doufám, že to bude chodit v pořádku. Jinak mám v záloze ještě pro gravel 11–46. Manželka to samé, jen 38z převodník.
Jo a ty páky bych posunul dolů, ale řidítka nechal.
Kubula-o tom pořadu jsem nevěděl, to musím čeknout :)
Jinak mám tam 46 zubů. Jezdím to většinou se silničními koly s kazetou 11–36, takže mám pohon naladěn spíš na silnici. Na těch gravelovejch je ta 42 i v prudších kopcích ještě k ušlápnutí. Až to neušlápnu, prodám to a koupím si skútr :)
Za me slusne. Jen ten porad byl Pimp My Fahrrad. Byla to nemecka verze toho co mas v nadpisu.
Kolik zubů má ten převodník? To je brutální pila :-).
Já mam třeba velmi rozdílně nastavené řídítka na silnici a gravelu a vyhovuje mi to. Řídím se svými pocity, nikoli dle módní policie na BF, která možná na gravelu ani nejezdi :-)).
Budu ještě dávat novou omotávku, tak se s tím pokusím něco udělat :) Nicméně jede se na tom takto fajn
Vilém pozice pak na riditkach je ok, ale ty riditka jsou vytocene az do nebes.. V kombinaci s tema velkyma hydra pakama to vypada strasne no.. Ovladani pri uchupu v obloukach musi byt otresne.. Kompenzovat delku nebo vysku uchopu timhle zpusobem je ponekud nestastne..