Tož, na to moje šontání to stačí! :-) Prostě zatím pecka! LiveValve funguje parádně, Transmission taky, co víc si přát. Až je konečně napletu, tak budou lehčí kola a buď lehčí teleskop nebo Gemini sedlovka.
(vloženo 4.5.23)
Značka | Giant |
Model | Anthem Advanced LiveValve |
Modelový rok | 2023 |
Velikost | 16 |
Hmotnost | 9,98 kg vč. pedálů |
Rám | Anthem Advanced |
Vidlice | Fox F34 SC Live Valve |
Tlumič | Fox LiveValve |
Hlavové složení | FSA |
Kliky | Sram XX SL Transmission |
Středové složení | Sram DUB |
Měnič | Sram XX SL Transmission |
Řazení | Sram XX SL Transmission |
Převodník | Sram XX SL Transmission |
Kazeta | Sram XX SL Transmission |
Řetěz | Sram XX SL Transmission |
Náboj přední | Extralite HyperBoost 3 |
Náboj zadní | Extralite HyperBoost 3 |
Brzda přední | Shimano XTR M9100 |
Brzda zadní | Shimano XTR M9100 |
Brzdové páky | Shimano XTR M9100 |
Ráfek přední | Duke Lucky Jack SLS3 30mm |
Ráfek zadní | Duke Lucky Jack SLS3 28mm |
Dráty | Berd |
Pedály | Look X-Track Carbon Ti |
Řídítka | Gemini Propus kombo |
Představec | Gemini Propus kombo |
Sedlovka | Giant droper |
Sedlo | Selle San Marco ShortFit OpenFit Carbon FX |
Pláště | Vittoria dle potřeby a nálady |
Je to pěkné, technicky vyladěné. Nejsem jako zdejší módní policie, avšak přední a zadní plášť bych sladil jednotně.
To je krásný kolo :-) Nejsem zelenomil, ale tahle zlatohlávková je krásná a s oranžovou je to dokonalý. A i když se mi kashima obecně nelíbí (jasně, je funkčnější než elox), tak sem se zrovna hodí. Akorát co bych po zkušenostech nechtěla, je sedlo s dírou na mtb.
No, jezdit to asi bude skvěle, tak užívej :-)
Ale veřejně se kaju, je fakt, že jsem na focení měl dát obě gumy stejné, kór když jich mám plné regály…
Chlapi, ještě to není doladěné (kovářova kobyla), ale nejvíc mne těší, že se mi na kole parádně jezdí a přesto, že jsem celou zimu jezdil na elektrice, tak mne klasické kolo furt baví a naplňuje!
Moc to řešíte, málo jezdíte! Vždyť nahoře psal, že kolo ještě není doladěno na sto procent a gumy dává dle potřeby…
Mě se to kolo líbí, resp. ten skinwall vzadu fe fakt pěst na oko a s komponentama z cenový relace „je mi jedno co to stojí ale chci aby to bylo v topu“ je tam pár míst kde se to dá ještě vylepšit, ale to věřím, že se ještě dotáhne a bude to hodně nadupaná mašina. Ale už teď věřím, že jezdí parádně a něco takovýho bych si na XC představoval taky, mít na to čas a hlavně peníze ;)
klub místních honičů, co víc času prosedí v hospodě než na kole mě fakt baví. hlavně aby kolo mělo správný pláště… sami se svojí hajtrou nakonec ani nepochlubí.
obě černé pneu a černou foxu v custom (ramovem polepu) a bude to parádní. Ta první fotka s tou rozdělující pěšinkou na mě trochu působí, jako automobil svařený v půlce ze dvou karoserií :)
Nevím no. Mě to příjde takovej cirkus pro diváky – navěšet na kolo to nejdražší co seženu.
Ta vybava je super a jak pises, jeste bych zmenil sedlovku a dal neco lehciho (idealne karbon – KD ci DT). Jinak bike se mi libi i barevne, jen ten skinwall bych taky sundal a dal oba cerne. Pak to bude i s tou sedlovkou TOP.
5.5.23 09:43
Nadupaný jako prase, ale barevně k sobě nejde snad nic a ty gumy jsou třešnička.
5.5.23 07:49
Barevne jde akorat o ten zadni plast, ale to je fakt jen otazka designu. To kolo je super, hned bych si vzal tyden volna:)
Jak už jsem psal pojede to suprově, ale barevně je to hrůza ale i tak 4,6* ;)
Komponentove naslapany. Teda az na ten prevodnik, to je proste kekel z pekel. To se sramu esteticky vubec nepovedlo. Jinak pecka.
Ta Syerra je lepší než Barzo? Popřípadě v čem? Díky. Jinak krásný stroj.
Skinwall jen vzadu je účelně? To esteticky trochu kazí, ale na tu šochtačku dostačující :)