Včera z Ali.
Kazeta 9–42 11sp, váha 420g, cena kolem litru. Zpracování působí dost solidně.
A kleště na spojky stály pár kaček.
(vloženo 24.5.23)
Kdyz hodnoceni na Ali spadne, prodejce dost casto nahodi novou stranku a jede se nanovo. Vsechny moje negativni recenze tam jsou jiz na „neexistujici“ produkty :)
https://vi.aliexpress.com/…1199558.html
Nechtělo se mi kupovat origo SRAM za 4K. Když bude kazeta na prd, prostě to odepíšu, no.
Kámoš ZTTO kazeta 12sp 10–51z frézovaná z jednoho kusu. Od nova hází, řetěz ZTTO po 300km totálně sjetý. Vyhozených 4500kč. To si fakt radši přidat a koupit si novou X01 na bazaru s X01 řetězem a mít na pár tisíc klid.
já koupil kdysi pastroky ztto 16z a ojely se za ani ne poloviční nájezd jak shimano
takže asi to fungovat bude, otázkaje ta výdrž
já mam na biku čínu 12s 10–52, tak nějak spíš na zkoušku jak mi 1×12 sedne, a funguje to. na silnici jsem vozil ultralight hliníkovou, když shimano kazety nebyly, v pohodě dala snad 4 tis. km. a ztto sadu 1×11 32/11–46 jsem dával dceři na kolo, pro daný účel zcela vyhovující.
Mám doma ZTTO kazetu 11–50 na HG a 10–40 na XD. Obě vypadají dobře, ta 11–50 i celkem řadila ve spolupráci s GRX a Garbaruk vodítkem. Projel jsem krátce jen tu 11–50, další zkušenosti teprve budou.
Jan: Asi by se taky našlo. Mám to pro známého na stavbu kola. Požadavek byl XD a max pastorek 40 nebo 42 :)
Ale poslední dobrou tam hledám kazety non stop na nějaký stavby.
Ta kazeta je super. Docela by mě zajímalo, jak bude chodit. Bude s tím každopádně míň ****** než s dvoudílnou e13 9–46 co teď mám nahozenou.
Náhodou na levnější provedení 9–46 jsi nenarazil? Vidím je tam jen v cenách přes 100 eur.
Skok 12–10 už docela umí zalomit nohy, 11–9 bude ještě přísnější :-) .