Kdysi jsem měl 58 a to kolo bylo obrovské. Velikost 56 sedne parádně. Kolo tak nějak do Jizerek. Původně jsem vozil převodníky 46/33. Trochu se bojím, že se k nim budu muset vrátit :) Možná nasadím Reverba XPLR a vidlici RS RUDY. Přeci jen kvalita silnic není to co bývala a navíc už nejsem nejmladší :)
(vloženo 28.5.23)
Značka | Author |
Model | RONIN SL |
Modelový rok | 2020 |
Velikost | 56 |
Hmotnost | 10,08kg |
Rám | Author RONIN SL |
Vidlice | Nějaká alukarbon :) |
Hlavové složení | OEM |
Kliky | Sram RED DUB 175mm |
Středové složení | Sram DUB BSA |
Přesmykač | Sram FORCE AXS |
Měnič | Sram FORCE AXS |
Řazení | Sram FORCE AXS |
Převodník | Sram FORCE 48/35z, Powermeter |
Kazeta | Sram XG-1270 (10-33z) |
Řetěz | Sram FORCE |
Náboj přední | Zipp (12x100) |
Náboj zadní | Zipp (12x142, xDR) |
Brzda přední | Sram FORCE FM + 160mm |
Brzda zadní | Sram FORCE FM + 160mm |
Brzdové páky | Sram FORCE AXS |
Ráfek přední | Zipp 303 FIRECREST |
Ráfek zadní | Zipp 303 FIRECREST |
Pedály | Crank Brothers EGG BEATER |
Řídítka | Zipp SERVICE COURSE SL 460mm |
Představec | Zipp SERVICE COURSE SL 100mm |
Sedlovka | Zipp SERVICE COURSE SL 27,2/350mm |
Sedlo | Specialized ROMIN S-WORKS |
Pláště | Pirelli CINTURATO GRAVEL H (700x40c) |
Pro celorocni pouziti Cinturato h vzadu jedou, cinturato m vpredu vedou :-D
Grafik: Ty Pirelli teď jezdím taky. Schopnosti v terénu jsou jasně limitovaný daným vzorkem, na asfaltu to letí jak hovado. Jezdím s tím teď do práce po silnici, páč silničku mám off a nevidím tam zásadní rozdíl v zajížděnejch časech oproti silničním plášťům. V terénu je jasný limit sypký povrch a bláto. Jinak to taky funguje co to jde. Za mě skvělej plášť…
Vyladil bych stříbrnou do černé. Nadčasové kolo. Univerzální gravel. Super. Dovedu si představit, že bych na něm nalítal 80% tréninkových km. Co ty pneumatiky Pirelli? Zrovna po nich pokukuji.
Povedená 5Ka*****
makimaki ja vim ze ronin neni hlinik. Psal jsem to tak obecne..
Sada mi zbyla ze silničky (dával jsem RED). Dostupnost XPLR byla a je stále bídná, takže jsem to poskládal takhle. Třeba se někde vyloupne nějaký fajn titanový rám a bude vyřešeno :)))
a kolo výrazně prokoukne, zjednoduší se to – pak už jen se zbavit stříbrné, a bude to koukatelné :D
to je mě jasné – stejně bych tam dal XPLR rozsah podobný a skoky se dají
@kubad: Na silnici vozím 50/37 a 10/33 a i u nás na horách to jde. Tohle nemám jako vysloveně grejvla do terénu, spíš na silnice a šotky. Když bude nejhůř, převodníky vyměním.
mě spíš zaráží ty převody – to se nedá ušlapat ani na silnici :D
tady 1×12 s XPLR smyk tady neee
Pořád mám pocit, jako by mi to připomínalo prasopsa, i když osazení super, možná ty stříbrný komponenty…nevím… .
Vzhledově pěkné, ale asi bych nezkousnul, aby gravel v takovém setupu vážil přes 10 kg. Jestli k tomu ještě hodíš pevnou vidlu a teleskop, tak budeš na 11 kg a to mi gravel už vůbec nedává smysl.
Elektrickej sram se me libit asi nikdy nebude, ale zbytek fakt pekny a ani ta hadice podel spodni trubky me nevadi. Paradni kokpit a kola delaji kolo no.. Stokrat lepsi starej hlinik a top kola nez top karbon ram a nejaka zakladni kola..
Moc pěkné, já jsem přešel na 46/33 na silničce už asi po půl roce a jsem za to rád :-) Za pět samozřejmě!
Ty matný postříbřený komponenty jsou hrozně ošklivý, když už stříbrnou tak leštěnou.
Pekny, ale co ten retez a rolny Kroupo?
Sedlovka a predstavec tahaj oci. Kdyz stribrnou, tak bych volil lesteny hlinik, napr. ritchey classic, stribrny thomson. Kazdopadne pekne a za 5.